Διαβάζω πολλά και διάφορα .
Ρε παιδιά εσείς έχετε βγάλει άχρηστα μηχανάκια ποιήματα με το σχεδόν τίποτα .
Ωραία έχει μια ευπάθεια στους ανορθωτές και στα πηνία το μηχανάκι , σωστά και τα δυο όμως αυτά τα πράγματα χωρίς πολύμετρο βολτόμετρο η κάτι σχετικό , χώρια ότι αυτά τα όργανα δεν κάνουν πάνω από 5-8€ στα ανάλογα μαγαζιά , μόνο βλέποντας την αλλαγή από ρελαντί στο φωτεινότερο αν φορτίζει σωστά και στο όχι φωτεινό αν δεν φορτίζει σωστά στης λάμπες ξέρεις αν έχεις πρόβλημα φόρτισης .
Και το θέμα είναι αλυσίδα , όταν δεν φορτίζει σωστά ότι μπαταρία και να μπαταρία και να βάλεις , χώρια ότι οι τζέλ είναι περιττές και έχουν και βασικό πρόβλημα όταν δεν φορτίζονται σωστά , πάντα η μπαταρία θα έχει πρόβλημα δηλαδή θα είναι αφόρτιστη .
Θα σκοτώνει στην κυριολεξία δηλαδή την όχι επαρκή για τον κινητήρα μίζα , όταν η μίζα δουλεύει με όχι σωστό δυνατό δηλαδή ρεύμα και με πεσμένη τάση , τόσο περισσότερο ζορίζεται και τόσο ποιο εύκολα καίει τα ήδη ευαίσθητα πηνία της .
Που να είχατε και κανένα HONDA και κάθε τρις και λίγο χωρίς λόγο να σας έκαιγε την αντλία βενζίνης λόγο δήθεν κακής ποιότητας καύσιμου , της τάξεως των 350-550€ .
Μόλις αρχίσει να μην παίρνει μπροστά , ένα ρημάδι πολύμετρο με όλες της καταναλώσεις ανοιχτές , μέτρημα στην μπαταρία , φώτα στοπ φλας όλα , αν στης 5.000 στροφές δεν δείχνει 14-14,5 volt , δεν φορτώνει από εκεί και πέρα αν οι πόλοι είναι σφιγμένοι και η μπαταρία έχει σωστή στάθμη υγρών ηλεκτρολόγος , να δει αν είναι ανόρθωση η αν είναι πηνία , πανεύκολο αλλα πρέπει να ξέρεις να μετρήσεις τα ρεύματα που πάνε στον αυτόματο για να το δεις αυτό , θέλει γνώσεις φυσικά .
Αν φορτώνει σωστά και η μπαταρία είναι σωστή έλεγχος στην μίζα και τελείωσε το παραμύθι .
Οι περισσότερες μίζες για αυτό τα κακάρωσαν , γιατί δούλευαν καιρό με μισοφορτισμένη μπαταρία , με τα πρώτα συμπτώματα όχι μαντζούνια λύση , του στιλ έβαλα πανάκριβη τζέλ μπαταρία , αλλα χωρίς αντίκρισμα αν δεν την φορτώνει το ελαττωματικό σύστημα φόρτισης , αλλα σωστή διάγνωση βλάβης και άμεση αντιμετώπιση .
Και φυσικα πάντα βάζουμε μπροστά με πατημένο συμπλέκτη ας έχουμε νεκρά και πάντα σβήνουμε με πατημένο συμπλέκτη το μηχανάκι μας , να τρώνε λιγότερες ανάποδες και μίζα και αλετρνέιτορ όταν σβήνουμε .
Το καταλαβαίνω έχει ευπάθεια εκεί το μηχανάκι , αγάπα τον φίλο σου με τα ελαττώματα του , αλλα μην τα βγάζουμε και άχρηστα έλεος .
Μην κάνετε πράγματα αν δεν ξέρεται από μόνοι σας και μην πηγαίνετε στον κάθε κασίδη μηχανικό αν δεν ξέρει από triumph , ειδικά στην επαρχία που θα μάθει να κουρεύει στο κεφάλι σας .
Και αν πάτε σε συνεργείο και σας πει μ@λακίες , στο forum να τον πάρουμε χαμπάρι και να ξέρει ο κόσμος τι του γίνεται .
Συγγνώμη κιόλας που επεμβαίνω μια και η δίκη μου η triumph 900 δεν χάλασε ακόμα στα 82.000κμ που έχει στο κοντέρ εξαιρέσει από ένα αισθητήρα ανάφλεξης των 50€ στα 55.000κμ περίπου , από το 1997 που πρώτο μπήκε στην κυκλοφορία , αλλα η diversion 600 που είχα παράλληλα με το triumph και αυτόματο μου είχε κάψει και πηνία όπως και το ένα από τα δυο tengai που έχω και η HONDA transalp 600 που πρόσφατα πούλησα και αυτή έκαψε και αυτόματο και δυο ηλεκτρονικές , παρά όλα αυτά ακούω ότι τα triumph είναι περίπου άχρηστα , ενώ τα γιαπωνέζικα είναι βράχοι και δεν χαλάνε ποτέ !
Δεν λέω ότι δεν ήταν καλά μηχανάκια , κάθε ένα έχει της χάρες του αλλα όλες οι μηχανές όλο και κάτι βγάζουν , μην μασάτε παραμύθια της Χαλιμάς και διαφημιστικά κόλπα περιοδικών .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.