Το νεο μοτέρ της Ducati... ¶
Από: Native στις 10/10/2011 2:29 μμ.
http://www.superquadro.ducati.com/en/?_ ... =208640914
Από: Native στις 10/10/2011 2:29 μμ.
Από: Polymhxanos στις 10/10/2011 4:52 μμ.
Από: Polymhxanos στις 10/10/2011 5:30 μμ.
Από: Sprinter στις 11/10/2011 7:28 πμ.
Polymhxanos"Όσο πάνε το φέρνουν προς Honda...
Οι ιμάντες τέλος;"
Από: Sprinter στις 11/10/2011 7:55 πμ.
Από: Polymhxanos στις 11/10/2011 11:28 πμ.
Από: Sprinter στις 11/10/2011 11:51 πμ.
Από: Native στις 11/10/2011 2:17 μμ.
Από: Native στις 08/11/2011 12:12 μμ.
Από: crazyumpire στις 09/11/2011 7:56 πμ.
Polymhxanos"Τέτοιο πιστόνι δεν πρέπει να έχει ξαναυπάρξει ποτέ σε κινητήρα ΙΧ οχήματος. Το μεγαλύτερο της Honda είναι 100mm στον κινητήρα του VTR1000SP που έβαλα εικόνα πριν. Και τόσο υπερτετράγωνο με τίποτα, ποτέ ξανά.
Οι βαλβίδες είναι τεράστιες (47mm οι εισαγωγής), πάω στοίχημα ότι ούτε τόσο μεγάλες βαλβίδες έχουν ξαναφορεθεί ποτέ σε κινητήρα παραγωγής.
Οι ιμάντες πήραν δρόμο, και υπάρχει κοντή καδένα με ενδιάμεσο γρανάζι υποδιπλασιασμού, αλά Suzuki TL1000S.
Δρόμο και το ξηροκάμπανο, και ο νέος υγρός συμπλέκτης έχει υποβοήθηση slipper με σερβομηχανισμό, όταν δέχεται αντίστροφη ροπή (δλδ όταν μειώνουμε ταχύτητα και κατεβάζουμε σχέση και το μοτέρ φρενάρει τον τροχό).
Οβάλ αυλοί εισαγωγής και αντίστοιχες πεταλούδες, που θεωρητικά δίνουν ακόμα περισσότερη ροή στις υψηλές στροφές.
Και φυσικά το δεσμοδρομικό σύστημα, κι αυτό απλοποιημένο και ελαφρωμένο.
Τα ducati και την ιταλική φιλοσοφία δεν την πάω καθόλου, αλλά αυτό το μοτέρ φαίνεται ΕΚ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ. Η πλάκα είναι που δεν θα αρέσει στους φανατικούς ducataκηδες, μέχρι να φέρει πρωταθλήματα βέβαια..."
Από: Native στις 09/11/2011 11 πμ.
crazyumpire"Βγαζει και η Honda το VTX. με κατι ''πιστονια''...101χ112 , βεβαια ειναι 1800cc..V2 και αυτος...αλλα οχι τοσο σπορ!!!
Επισης και η Kawasaki εχει το Vulcan..με V2 και αυτον τον κινητηρα,επισης 1800cc,επισης οχι σπορ...και με ''πιστονακια'' 103χ123,2!!!
μετα απο αυτα......Ξεκινανε οι Νταλικες!!! "