Ducati Scrambler

Ducati Scrambler  

  Από: Costas στις 29/08/2013 2:25 μμ.

Το παλιό Scrambler 250 της Ducati κατασκευάστηκε το 1962 με 1968 με μονοκύλινδρους κινητήρες 250, 350 και 450 κυβικά. Τώρα η Ιταλική φίρμα θέλει να επαναφέρει το όνομα με ένα καινούριο Scrambler που θα έχει το στυλ του παλιού και θα έρθει με κινητήρα V, 796 κυβικών.

Η Ducati έχει προχωρήσει ήδη με την καινούρια έκδοση του Scrambler και δε θα έχει μονοκύλινδρους κινητήρες αλλά κινητήρα V 796 κυβικών από τη γκάμα του τωρινού Monster.

Οι φήμες λένε οτι το καινούριο Scrambler συζητείται τα τελευταία 5 χρόνια αλλά πρόσφατες πληροφορίες από ανθρώπους σχετικούς με το project έχουν επιβεβαιώσει οτι θα δούμε μια έτοιμη μηχανή τον επόμενο χρόνο.Η μοτοσυκλέτα θα φανεί σε τελειωτική μορφή στα τέλη του 2014 και θα βγει στην αγορά τον επόμενο χρόνο μαζί με ένα μεγάλο εύρος από αξεσουαρ μιας και η εταιρία θέλει να χτίσει ένα ολόκληρο brand γύρω από το όνομα του Scrambler.

Το Scrambler δε θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα 696 του Monster όπως πολλές φήμες στο internet αναφέρουν, αλλά τον μεγαλύτερο και πιο δυνατό κινητήρα 796 με 87 άλογα μιας και δε θα απευθύνεται στα χαμηλά επίπεδα της αγοράς αλλά σε πιο ευκατάστατους αγοραστές (wealthy type of buyer).

MCN revealed Ducati had trademarked the ‘Scrambler’ name back in March 2013 and explained it was is intended to cover a wide range of goods, including not only motorcycles but toys, clothing, leather goods and even cosmetics. It’s that breadth that explains why Ducati has made the application so early; on launching the new model it will want to have a full range of parts and accessories, and must be sure that it holds all the relevant trademark rights before it can launch headlong into designing things like T-shirts, gloves or leathers that might carry the same branding as the bike.

Με τις πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί, έχει φτιαχτεί φωτογραφία με επεξεργασία στον υπολογιστή ή οποία πιθανώς δείχνει την κατεύθυνση στην οποία κινείται η Ducati.

Το Scrambler είναι ένα σημαντικό μοντέλο για τη Ducati αφού θα λανσαριστεί σε μια κατηγορία κάτω από το monster και μπορεί να διευρύνει τη γκάμα της.

Φαίνεται ότι η εταιρία αλλάζει τον τρόπο που στιάζει στο Monster, με σκοπό να το κάνει πιο δυνατό. Πρόσφατα spy shoots δείχνουν το καινούριο Monster , το οποίο θα λανσαριστεί αργότερα στη χρονιά, θα έχει υδρόψυκτο κινητήρα 150bhp και 1198 κυβικά V-twin από το Multistrada για το μεγαλύτερο μοντέλο της κατηγορίας. Στη μέση της κατηγορίας ο αερόψυκτος 796 είναι πιθανό να αντικατασταθεί μέσα στη χρονιά από έναν υδρόψυκτο 821 κυβικά από το Hypermotard και το καινούριο Monster 696 να λανσαριστεί μαζί με το Scrambler.

H Ducati έχει ξαναδοκιμάσει αυτή τη συνταγή στο παρελθόν με την ελαφρώς εκτός-χρόνου SportClasic γκάμα. Έχει δεχτεί δημόσια οτι η γκάμα SportClassic λανσαρίστικε πολύ νωρίς και θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία αν είχε βγει τώρα παρά το 2006 όπως είχε συμβεί. Η SportClassic κατηγορία ξεκίνησε με μια limited edition MH900e, και στη συνέχεια προστέθηκε το Sport1000, Paul Smart LE και GT1000 αλλά ποτέ δεν πήγε όπως το ήθελε η φίρμα και τελικά η παραγωγή σταμάτησε το 2010 μόλις 4 χρόνια μετά.


Μετάφραση: forumtriumph.gr
Πηγή: motorcyclenews.com

Re: Ducati Scrambler  

  Από: Aris. στις 29/08/2013 3:34 μμ.

Με αφηνει παγερα αδιαφορο θα ελεγα , θα τα χαρακτηριζα αναλατο.
Διχνει πολυ ψηλο επισεις , νομιζω χωραω να σειρθω απο κατω...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ducati Scrambler  

  Από: Costas στις 29/08/2013 11:38 μμ.

Εντάξει αυτό είναι το τί σχεδίασαν οι τύποι στο mcn από αυτά που είδαν και άκουσαν. Το πιο πιθανό δηλαδή είναι να μην έχει καμία σχεσή με τις φωτογραφίες