Πίστα στην Πάτρα? Λες?

Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: dimchrist στις 06/05/2011 12:46 μμ.

Εγκρίθηκε η ένταξη του αυτοκινητοδρομίου Πατρών στον αναπτυξιακό νόμο

Ανοίγει οριστικά ο δρόμος για την κατασκευή του μεγάλου έργου του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας μετά την σημερινή ομόφωνη απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής με την οποία το έργο εντάσσεται στον Αναπτυξιακό Νόμο.



Στη συνεδρίαση της Επιτροπής παρέστησαν και ανέπτυξαν την επιχειρηματολογία τους υπέρ της υπαγωγής του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο Πρόεδρος της Εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας» Ευάγγελος Φλωράτος και το μέλος του Δ.Σ. Ανδρέας Φούρας.

Είχε προηγηθεί συνάντηση του κ. Κατσιφάρα με τον Γενικό Γραμματέα Επενδύσεων και Ανάπτυξης του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Γιώργο Πετράκο όπου, επίσης, εκ μέρους του Περιφερειάρχη τονίστηκε η αναγκαιότητα του έργου για την ανάπτυξη της περιοχής και την στήριξη της τοπικής οικονομίας.

Να σημειωθεί ότι εδώ και καιρό ήταν αλλεπάλληλες οι επαφές του κ. Κατσιφάρα με τον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και μάλιστα το θέμα είχε συζητηθεί διεξοδικά και κατά την επίσκεψη του κ. Υπουργού στην Πάτρα τον περασμένο Ιανουάριο.

Το έργο, με προϋπολογισμό 94 εκατομμυρίων ευρώ, θα επιδοτηθεί σε ποσοστό 40% έως του ποσού των 50 εκατομμυρίων ευρώ και ακολούθως με ποσοστό 20% για τις εργασίες από τα 50 εκατομμύρια ευρώ και πάνω.

Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Γνωμοδοτικής Επιτροπής οι κ.κ. Κατσιφάρας, Φλωράτος και Φούρας επεσήμαναν ιδιαίτερα ότι το έργο έχει ωριμότητα, βιωσιμότητα, ολοκληρωμένες μελέτες, εξασφαλισμένη έκταση και επιπροσθέτως είναι ένα έργο που θα δώσει πνοή στην παραγωγική διαδικασία σ' ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα.

«Υπήρξε μια πολύ καλή προετοιμασία από μέρους όλων των εμπλεκομένων πλευρών και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό για ένα έργο την σπουδαιότητα του οποίου όλοι αντιλαμβανόμαστε», τόνισε σε δήλωση του μετά το τέλος της σύσκεψης ο κ. Κατσιφάρας. Και πρόσθεσε: «Το Αυτοκινητοδρόμιο θα δώσει πνοή σ' ολόκληρη την περιοχή, θα στηρίξει την παραγωγή και την ανάπτυξη και φυσικά θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη στην προσέλκυση επισκεπτών στη Δυτική Ελλάδα. Πρόκειται για ένα έργο που έχει στηριχθεί απ' όλους και για ένα όραμα της περιοχής που πλέον παίρνει την οδό της υλοποίησης. Θέλω να εκφράσω την βαθιά μου ικανοποίηση για το έμπρακτο και συνεχές ενδιαφέρον τόσο του Υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Χρυσοχοϊδη όσο και του Γενικού Γραμματέα Επενδύσεων και Ανάπτυξης κ. Πετράκου που υποστήριξαν την προσπάθεια μας και συνέβαλαν στην αίσια έκβαση του θέματος. Πλέον δικαιώνονται όσοι, με κοπιώδεις προσπάθειες, πείσμα, επιμονή και όραμα, εργάστηκαν ώστε να φτάσουμε στο σημερινό σημείο».

Η επένδυση του Αυτοκινητοδρομίου θα κυρωθεί και από την Βουλή.

http://www.f1grip.gr/news/various-news/888-patras-circuit.html

Triple Way

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: Cpt. Haddock στις 06/05/2011 1:36 μμ.

Χροοοοοονια το λέμε....

Στο moto.gr εχει ανοιχτει θρεντ απο το 2007, όπου (παλι) ήταν σε τελικη ευθεια η πιστα

Μεγαλη ευθεια αυτη ρε παιδι μου....

Εγω κλαιω απ' το γελιο με αυτό:

[quote:2edsjjnx]οι κ.κ. Κατσιφάρας, Φλωράτος και Φούρας επεσήμαναν ιδιαίτερα ότι το έργο έχει ωριμότητα, βιωσιμότητα,[/quote:2edsjjnx]

"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: johnygalan στις 06/05/2011 6:10 μμ.

Ηλία στη ζωή μας πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι και να βλέπουμε τα πράγματα απο την θετική τους
πλευρά(πολύ θετική)

Εγω πάντως πιστεύω πως θα γίνει πίστα στην Ελλάδα και γιατί οχι να δούμε σε αυτή και αγώνες
moto gp και wsbk

Υ.Γ. Η Πάτρα πάντως πιστεύω πως είναι η ιδανική τοποθεσία
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: johnygalan στις 07/05/2011 8:35 πμ.

Για να μην παρεξηγηθώ πίστα υπάρχει στην Ελλάδα και μάλιστα η καλύτερη των Βαλκανίων,
απλά εννοούσα προδιαγραφών motoGP.
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: Montechristo στις 07/05/2011 9:19 πμ.

Εχω σπίτι στην Πάτρα και θυμάμαι εδώ και 20 χρόνια ταμπέλα προς Αυτοκινητοδρόμιο Πατρών.....
Μακάρι να γίνει,μόλις τελειώσει και ο δρόμος..... η Πάτρα θα είναι 1.30 ωρίτσα από Αθήνα
See these eyes so green I can stare for a thousand years
Colder than the moon
It's been so long.....
And I've been putting out fire With gasoline

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: dimchrist στις 09/05/2011 12:15 πμ.

Tο Διεθνές Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας έχει σχεδιαστεί βάσει των τελευταίων προδιαγραφών για τα διεθνή αυτοκινητοδρόμια των Παγκόσμιων Oμοσπονδιών Aυτοκινήτου και Mοτοσικλέτας FIA και FIM.
Στο παρακάτω ρεπορτάζ μπορείτε να δείτε τι περιλαμβάνει η πρώτη πίστα προδιαγραφών F1 στην Eλλάδα.
H Πάτρα είναι η μοναδική περιοχή που διαθέτει όλα τα εχέγγυα για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών F1 στην Eλλάδα και αυτό απαιτεί μια προετοιμασία 36 χρόνων. H περιοχή είχε επιλεχθεί για πρώτη φορά το 1970 από τον ιδρυτή της Mόντσα, Tζιανκάρλο Mπατσιακαλούπι, ο οποίος μάλιστα ήταν και μέλος της FIA.
Είναι και η μοναδική πίστα μετά τη Mόντσα, που θα έχει παραβολική στροφή. Για να γίνει κατανοητό αυτό, θα πρέπει να πούμε ότι η κατασκευή στροφών στην οδοποιία διέπονται από κάποια στοιχεία, όπως η ταχύτητα διέλευσης, το πλάτος και η επίκλιση. Oι στροφές επίσης έχουν ένα κέντρο και όλες οι ακτίνες είναι όμοιες μεταξύ τους. H παραβολική στροφή λοιπόν είναι αυτή που δεν συμβαδίζει με τον κανόνα της ισορροπίας. Δηλαδή, στις κανονικές στροφές υπάρχει ένα κέντρο και όλες οι ακτίνες της είναι όμοιες. Στην παραβολική λοιπόν οι ακτίνες είναι ανόμοιες και, όπως χαρακτηριστικά μας είπε ο κ. Kαπετανάκης, είναι στροφή για μάγκες!



Kτιριακή υποδομή
H μελέτη προβλέπει 20 μήνες για την κατασκευή του έργου, οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα είναι οι μεγαλύτερες που έχουν γίνει ποτέ σε ιδιωτικό χώρο στην Eλλάδα, ενώ, όταν το έργο φτάσει στην τελική του φάση που θα διεκδικήσουμε και F1, θα είναι τόσο πλήρες, που θα είναι από τις πιο σύγχρονες πίστες του κόσμου.

Tα κτίρια της πίστας θα περιλαμβάνουν συνολικά 11.162 τετραγωνικά μέτρα από 7.000 τετραγωνικά μέτρα που προέβλεπε η αρχική μελέτη. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται τα pits, oι καμπίνες αναμετάδοσης, τα κτίρια διοίκησης & διεύθυνσης των αγώνων, ιατρείο, σταθμός A βοηθειών, 2 κατοικίες φυλάκων, εμπορικά καταστήματα, εκδοτήρια εισιτήριων, αίθουσες συνεντεύξεων, αίθουσες MME, εστιατόρια, χώρος φιλοξενίας, VIPS, αίθουσες χρονομετρήσεων, συνεδριάσεων αρχόντων αγώνα, ενημέρωσης, αστυνομικό σταθμό κ.λπ.

Eυρωπαϊκά γονίδια
Σχεδιαστικές πινελιές και αρχική μελέτη από την πίστα της Mόντσα και το θρυλικό Spa
O αρχικός σχεδιασμός της πίστας Formula 1 της Πάτρας έγινε από τον Tζόρτζιο Mπέγκελα Mπάρτολι, τεχνικό διευθυντή της πίστας στη Mόντσα στην Iταλία, ενώ η τελική προσαρμογή στο πραγματικό ανάγλυφο του εδάφους και στους αναθεωρημένους για το 2006 κανονισμούς της FIA από την εταιρεία συγκοινωνιακών μελετών «A. Tαζές - E. Pότσκος OE» με σύμβουλο επί θεμάτων Formula 1 τον Πιέρ Aπαντ-Πέρικ, τεχνικό διευθυντή της πίστας Spa - Francorchamps στο Bέλγιο.

Tεχνικά χαρακτηριστικά της πίστας
Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της πίστας, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από δυο μήνες, έχει κεκλιμένο μήκος 4.834,59 μέτρα και διαθέτει 9 δεξιές στροφές, 7 αριστερές, μία εκ των οποίων είναι παραβολική, και 11 ευθείες.
H ευθεία εκκίνησης τερματισμού έχει μήκος 860 μέτρα, έτσι όπως προβλέπουν οι τεχνικές προδιαγραφές για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών F1. To πλάτος της πίστας είναι 12 μέτρα, εκτός από το τμήμα ευθείας εκκίνησης τερματισμού, που είναι 15 μέτρα Aυτό προβλέπουν οι προδιαγραφές της FIA για την κατασκευή της.
H πίστα ακολουθεί τη μορφολογία του εδάφους, προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα διαδρομή με συνδυασμό ανωφερειών και κατωφερειών μέγιστης κλίσης 9%. H κατά μήκος κλίση της ευθείας εκκίνησης τερματισμού περιορίζεται σε μέγιστη τιμή 2%, ενώ κατά μήκος των pit-boxes έχει μηδενική κλίση.

Eπαρκείς χώροι διαφυγής
Σε όλες τις στροφές υπάρχουν επαρκείς χώροι διαφυγής (run - offs) για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου τραυματισμού κάποιου αγωνιζόμενου. Σε όλο το μήκος της πίστας και από τις δύο πλευρές της υπάρχουν μεταλλικά στηθαία ασφαλείας και ψηλή περίφραξη, η οποία προστατεύει τους θεατές από το ενδεχόμενο εκτόξευσης συντριμμιών προς το μέρος τους σε 176.000 τετραγωνικά μέτρα. Mέρος της επιφάνειας αυτής (53.000 τετραγωνικά μέτρα), σε επιλεγμένες θέσεις και συνεχόμενα στην πίστα, στρώνεται με άσφαλτο, ενώ ο υπόλοιπος χώρος με χαλίκι.
Aυτός ο «ασφάλτινος διάδρομος» λειτουργεί ως προέκταση της πίστας και βοηθάει τους οδηγούς να ανακτήσουν τον έλεγχο του οχήματός τους. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρουν, εισέρχονται στο χαλικοστρωμένο κομμάτι, την αμμοπαγίδα, η οποία τους επιβραδύνει με ασφάλεια. Σε σημεία που κρίνονται επικίνδυνα για εξόδους τοποθετούνται, μπροστά από τα στηθαία ασφαλείας, λάστιχα αυτοκινήτων συνδεδεμένα μεταξύ τους δημιουργώντας ένα «λαστιχένιο τοίχο» (tire barrier).

Eσωτερική οδοποιία
Σε όλο το μήκος της πίστας και στην άκρη των επιφανειών διαφυγής, μεταξύ των στηθαίων ασφαλείας και της περίφραξης υπάρχει βοηθητικός δρόμος (service road) ελάχιστου πλάτους 6 μέτρων, με συχνές προσβάσεις στην πίστα για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων (ασθενοφόρα, γερανοί, βοηθητικά οχήματα κλπ).
Δημιουργείται περιμετρικός δρόμος πλάτους 8 μέτρων και μήκους 4 χιλιομέτρων κοντά στα εξωτερικά όρια της ιδιοκτησίας για την κίνηση των θεατών και την πρόσβασή τους στους χώρους στάθμευσης του αυτοκινητοδρομίου και τις κερκίδες.
Kατασκευάζεται επίσης εσωτερικός δρόμος πλάτους 8 μέτρων και μήκους 1,4 χιλιομέτρων, ο οποίος διέρχεται κάτω από την πίστα σε δύο θέσεις με κάτω διαβάσεις και ενώνεται σε αντίστοιχα σημεία με τον περιμετρικό δρόμο. Σκοπός του εσωτερικού δρόμου είναι η πρόσβαση στο κτίριο ελέγχου του αγώνα, στα paddock, στα pit boxes, στα ιατρεία, στο ελικοδρόμιο κ.λπ.
Στις θέσεις συγκέντρωσης κοινού κατασκευάζονται χώροι στάθμευσης χωρητικότητας περίπου 3.000 αυτοκινήτων.

Kερκίδες
Για την αρχική κατασκευή της πίστας, όπου θα μπορούν να φιλοξενηθούν όλοι οι αγώνες εκτός από F1, προβλέπεται να κατασκευαστούν 27.500 θέσεις, από τις οποίες οι 6.700 θέσεις θα είναι στην ευθεία της αφετηρίας-τερματισμού και φυσικά θα είναι σταθερές. Xωμάτινες θα είναι 17.000 θέσεις -κατά μήκος της πίστας- και λυόμενες 2.000 θέσεις κατά μήκος της πίστας. Bέβαια, η μελέτη προβλέπει 80.000 θέσεις, απλά στην αρχή προβλέπεται κατασκευή 27.500 θέσεων, για να μειωθεί το συνολικό κόστος.

Pits
H περιοχή αυτή βρίσκεται, όπως είναι γνωστό, στη μεγάλη ευθεία της εκκίνησης και θα υπάρχουν 36 θέσεις διαστάσεων με τέσσερα μέτρα μήκος και 18 μέτρα βάθος φυσικά προδιαγραφών αγώνων F1 και MotoGP.
Στη νέα μελέτη, μάλιστα, άλλαξαν οι διαστάσεις του κάθε γκαράζ, αφού σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές του 2006 το πλάτος πρέπει να είναι 18 μέτρα, ενώ πριν ήταν 14 μέτρα.

Πίστα καρτ
H πρώτη φάση της κατασκευής της πίστας θα περιλαμβάνει και πίστα καρτ, που θα καταλαμβάνει ένα χώρο 11.000 τετραγωνικών μέτρων διεθνών προδιαγραφών, που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες ευρωπαϊκού αλλά και παγκόσμιου πρωταθλήματος. Mια τέτοια πληρέστατη πίστα δεν θα μπορούσε να μην έχει και εξέδρες, οι οποίες θα φιλοξενούν 5.000 θεατές.

Πίστα ασφαλούς οδήγησης
Στη μελέτη προβλέπεται επίσης και κατασκευή πίστας ασφαλούς οδήγησης, η οποία όμως δεν θα παραδοθεί στην πρώτη φάση του έργου, αφού θα ανέβει σημαντικά το κόστος κατασκευής.
Eίναι όμως σχεδιασμένη στη μελέτη με ξεχωριστή είσοδο, η οποία δεν εισέρχεται κανείς σ' αυτή μέσα από την πίστα αλλά με ξεχωριστή είσοδο κάτω από τούνελ. Tο μήκος της πίστας είναι 1,2 χιλιόμετρα και ενώ απαιτούνται 50 στρέμματα στην Πάτρα, η πίστα ασφαλούς οδήγησης είναι 150 στρέμματα!

www.facebook.com/group.php?gid=99687653801&v=info

Triple Way

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: doohan στις 09/05/2011 12:44 πμ.

....
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ

Πίστα αγώνων ταχύτητας θα αποκτήσει η Πάτρα  

  Από: rallakis στις 01/10/2012 5:26 μμ.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231215362
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=12368

Να είναι αλήθεια αυτη την φορά;
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Πίστα αγώνων ταχύτητας θα αποκτήσει η Πάτρα  

  Από: PTiger800 στις 01/10/2012 6:08 μμ.

Διάβασα ότι έχει ενταχθεί και σε πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Το θέμα είναι αν θα είναι βιώσιμη η επένδυση, γιατι για να φιλοξενήσει αγώνες διεθνούς κύρους (βλ. MotoGP ή F1) πέρα από την πίστα υπάρχουν πολλά προαπαιτούμενα.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: dimchrist στις 11/04/2013 4:08 μμ.

Η πίστα της Πάτρας προχωρεί ! Επικυρώθηκε από τη Βουλή!

Σήμερα εχει βουίξει όλη η Αχαΐα με το νέο ότι τελικά η βουλή χθες Τετάρτη 10-04-2013, επικύρωσε την υπ’ αριθ. 41728/2-10-2012 απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης-Ανταγωνιστικότητας-Υποδομών-Μεταφορών και Δικτύων, με την οποία η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Α.Ε. υπήχθη στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου 3299/2004.

Όπως ανακοίνωσε η Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: «Αυτή τη χρονική στιγμή οφείλουμε να ευχαριστήσουμε κατ’ αρχήν τους μετόχους της εταιρείας, για την οικονομική στήριξη της επένδυσης και την υπομονή και επιμονή τους όπως και ολόκληρο το Πολιτικό προσωπικό, Φορείς και την τοπική κοινωνία της Αχαϊας, που στήριξαν τις προσπάθειες της Διοίκησης μέχρι σήμερα.

Αναμφίβολα, μόνο με την ομοψυχία και στήριξη που επιδείξαμε όλοι οι Αχαιοί, σ’ αυτό το έργο, θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, όπως και έγινε.

Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνά η χώρα μας, με όπλο την ωριμότητα του έργου, η Νέα Διοίκηση που θα προκύψει από την τακτική Γ.Σ., που θα γίνει το ερχόμενο μήνα, με την συνεργασία του επενδυτή θα δρομολογηθούν τα βήματα και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου και διαχείρισης αυτού».

Δείτε το Άρθρο 29 της επικύρωσης.
Κάποια στοιχεία της επένδυσης.

Η επένδυση είναι ύψους 94,6 εκατ. ευρώ, η υλοποίησή της θα δημιουργήσει 497 νέες θέσεις εργασίας και είχε υποβληθεί ως σχέδιο από την εταιρεία Αυτοκινητοδρόµιο Πάτρας ΑΕ.

Η πίστα αγώνων πρόκειται να κατασκευαστεί στην τοποθεσία Ρέντες του δηµοτικού διαµερίσµατος Χαλανδρίτσας του Δήµου Φαρών στον Νοµό Αχαΐας και το ποσό της επιχορήγησης από τον αναπτυξιακό ανέρχεται στα 28,92 εκατ. ευρώ.

Στη μελέτη προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών όπου θα μπορούν να γίνουν αγώνες F1, αγώνες μοτοσικλέτας κ.ά.

Σύμφωνα µε το χρονοδιάγραµµα, η διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου είναι 36 µήνες. Ο φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία Αυτοκινητοδρόµιο Πάτρας ΑΕ και ήδη έχει λάβει όλες τις αναγκαίες άδειες, όπως έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονική μελέτη, μελέτη σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου.

Στη μετοχική σύνθεσή της που αποτελείται συνολικά από 411 νομικά και φυσικά πρόσωπα περιλαμβάνονται, εκτός από τον βασικό μέτοχο που είναι η επιχείρηση Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήµος Πατρέων, το Επιµελητήριο Αχαΐας, ο Δήµος Φαρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας και η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα.

Μάλιστα οι επενδυτές έχουν υπολογίσει τα έσοδα που θα κάνουν το έργο βιώσιμο ακόμα και στην περίπτωση που δεν καταφέρουν να πάρουν τη διοργάνωση Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1.

Συγκεκριμένα έχουν υπολογιστεί έσοδα: από τους ελληνικούς και διεθνείς αγώνες, τα δικαιώµατα συµµετοχών σε αγώνες, τις ενοικιάσεις της πίστας και των καταστηµάτων, τα τηλεοπτικά δικαιώµατα µετάδοσης, τα διαφηµιστικά έσοδα κ.λπ.


http://www.bikerspirit.net

Triple Way

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: PTiger800 στις 11/04/2013 5:04 μμ.

Ελπίζω πραγματικά να έχει δόση αλήθειας η ανακοίνωση, αλλά η ελληνική πραγματικότητα αυτή τη στιγμή λέει ότι :

[quote:1fywm5gi]«Αυτή τη χρονική στιγμή οφείλουμε να ευχαριστήσουμε [.....] ολόκληρο το Πολιτικό προσωπικό, Φορείς και την τοπική κοινωνία της Αχαϊας, που στήριξαν τις προσπάθειες της Διοίκησης μέχρι σήμερα.[/quote:1fywm5gi]
...και σημπληρώνω ότι αν δεν ήταν αυτοί οι Φορείς και αυτό το Πολιτικό Προσωπικό και αυτή η Διοίκηση να κωλυσιεργούν τόσο καιρό η πίστα μπορεί και να λειτουργούσε ήδη σήμερα.

[quote:1fywm5gi]μόνο με την ομοψυχία και στήριξη που επιδείξαμε όλοι οι Αχαιοί, σ’ αυτό το έργο, θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, όπως και έγινε[/quote:1fywm5gi]
μέχρι να αρχίσουν οι πρώτες ομόψυχες καταγγελίες στο Συμβούλιο της Επικρατείας και οι πρώτες μηνύσεις ότι "εκεί που πάει να φτιαχτεί η πίστα ήταν το βοσκοτόπι του μπατζανάκη του πατέρα ενός θείου του δεύτερου ξαδέρφου του προπάππου της κουνιάδας μου και άρα μου ανήκει το οικόπεδο και θέλω αποζημίωση". Αλλά μην ανησυχείτε, θα επιληφθεί η ελληνική "δικαιοσύνη" και το θέμα θα λυθεί. Άμεσα τολμώ να πω.

[quote:1fywm5gi]δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών όπου θα μπορούν να γίνουν αγώνες F1, αγώνες μοτοσικλέτας κ.ά.[/quote:1fywm5gi]
...βρακί δεν είχε ο κώλος μας, γαρύφαλλο στ' αυτί μας... Αν δεν είναι F1 μας πέφτει λίγο...Άλλωστε και στις Σέρρες που έχει τις προδιαγραφές προκόψανε.

[quote:1fywm5gi]Συγκεκριμένα έχουν υπολογιστεί έσοδα: από τους ελληνικούς και διεθνείς αγώνες, τα δικαιώµατα συµµετοχών σε αγώνες, τις ενοικιάσεις της πίστας και των καταστηµάτων, τα τηλεοπτικά δικαιώµατα µετάδοσης, τα διαφηµιστικά έσοδα κ.λπ.
[/quote:1fywm5gi]

Στο Ελλάντα έσοδα από μηχανοκίνητους αγώνες και μάλιστα τοπικούς ή διεθνείς αλλά όχι F1 ή MGP; Δε νομίζω Τάκη...
Το βλέπω να στήνουν στη μέση ένα ρίνγκ για να παίξει Κ1 ο Ζαμπίδης με κάνα Τούρκο υπό την τηλεοπτική σκέπη του ANT1.

Τέλος, γράφω και πάλι, ότι χρειάζονται και άλλες υποδομές (αεροδρόμια, ξενοδοχεία, δρόμοι) που δεν ξέρω αν καλύπτει η Πάτρα. Τουλάχιστον εκεί η Πάτρα υπερτερεί των Σερρών.

Sorry λεβέντες για το ζοφερό ύφος αλλά πραγματικά μέχρι να φτάσει η Ελλάδα εκεί έχει πολύ δρόμο σε άλλα επίπεδα πρώτα.
Ελπίζω και θα χαρώ πάρα πολύ να έχω άδικο.
...metal under tension, begging you to touch and go...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:56, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Πραγματικότητα η πίστα στην Πάτρα!  

  Από: dimchrist στις 11/04/2013 5:05 μμ.

Επιτέλους, μετά από 17 χρόνια αγώνων με το τo “τέρας” της γραφειοκρατίας, η Βουλή των Ελλήνων επικύρωσε χτες – 10/04/2013 – τη σχετική απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Mεταφορών και Δικτύων, με την οποία η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Α.Ε. εισήχθη στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου 3299/2004.

Στην ανακοίνωση της εταιρείας διαβάζουμε: «Αυτή τη χρονική στιγμή οφείλουμε να ευχαριστήσουμε κατ' αρχήν τους μετόχους της εταιρείας, για την οικονομική στήριξη της επένδυσης και την υπομονή και επιμονή τους όπως και ολόκληρο το Πολιτικό προσωπικό, Φορείς και την τοπική κοινωνία της Αχαϊας, που στήριξαν τις προσπάθειες της Διοίκησης μέχρι σήμερα.

Αναμφίβολα, μόνο με την ομοψυχία και στήριξη που επιδείξαμε όλοι οι Αχαιοί, σ' αυτό το έργο, θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, όπως και έγινε.

Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνά η χώρα μας, με όπλο την ωριμότητα του έργου, η Νέα Διοίκηση που θα προκύψει από την τακτική Γ.Σ., που θα γίνει το ερχόμενο μήνα, με την συνεργασία του επενδυτή θα δρομολογηθούν τα βήματα και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου και διαχείρισης αυτού».

Την απόφαση μπορείτε να δείτε εδώ!
http://www.opengov.gr/ypoian/?p=3315

http://www.motograndprix.gr/

Triple Way

Re: Πίστα στην Πάτρα? Λες?  

  Από: Παντελής στις 11/04/2013 7:47 μμ.

Πολύ καλή εξέλιξη και σε σωστό χρόνο !!!

Ακούω τα κουτάλια και τα μαχαίρια να ακονίζονται για την μεγάλη μάσα...