Δυστυχώς ο τρίτος γύρος δεν ήταν ιδανικός για τον Κώστα και τελικά τερμάτισε τέταρτος πίσω από τους Σπιλιώτη, Σαρρή και Δεβελέκο στην Open στην "πίστα" του Τυμπάκι (Κρητικό στρατιωτικό αεροδρόμιο
). Ένα λάθος φρενάρισμα (στο άλμα) σε ένα ντουμπλάρισμα με το Βέλλιο (αν κατάλαβα καλά) λίγους γύρους πριν το τέλος ήταν αρκετό για το Δεβελέκο και να πάρει την τελευταία θέση του βάθρου.
Η ζέστη ήταν αφόρητη αλλά ευτυχώς είχε αεράκι. Λίγους θεατές και σχετικά λίγες συμμετοχές.
Στην κατηγορία Racing o Κίτσος τερμάτισε άνετα πρώτος με τον Αυλωνίτη δεύτερο.
Ο Παναγιωτόπουλος δεν παιζόταν στα Supersport 600 με το Daytona 675 να βγάζει φτερά στα χέρια του. Πίσω του ο Σινιώρης δείχνει να βολεύεται με το CBR (έχει ξανατρέξει με CBR το 2007 αν θυμάμαι καλά) και με τις καινούριες γόμες της Michelin.
Ο Κοντομάρος στα Superstock (1000cc) για άλλη μία φορά με το κόσμιμα Ducati 1098R πήρε εύκολα τη νίκη ενώ πίσω του δόθηκε μεγάλη μάχη για τη δεύτερη θέση με τελικό νικητή το Μαρκεσίνη (κανονικά 2ος ήταν ο Πίππος με KTM αλλά έφαγε ποινή τερματίζοντας 4ος επειδή έκανε λάθος και έκοψε το εσάκι παρόλο που μετά έκανε στην άκρη και άφησε τους οδηγούς να περάσουν).
Πιο αναλυτικά από το Bikerspirit
:
OPEN:Pole
http://www.youtube.com/watch?v=_NTz6XmYAPE
Race
http://www.youtube.com/watch?v=ykvb_G9tEAo
Όλα ηταν έτοιμα και στις 12 το μεσημέρι ξεκίνησε η πρώτη κατηγορία με τον Στράτο Δεβελέκο να είναι στην Pole position και τον Σπηλιώτη , τον Σαρρή και τον Φωτιάδη να είναι η τετράδα της πρώτης γραμμής. Τα κόκκινα φανάρια έκλεισαν και οι μηχανές ξεχύθηκαν με τον Σαρρή να στρίβει πρώτος με τον Σπηλιώτη πίσω του και ποιο πίσω ο Φωτιάδης και ο Νεαρός Παπασταύρου μπροστά από τον Σκιριανόγλου και τον Δεβελέκο που δεν έκανε καλή εκκίνηση και έτσι έστριψε έκτος. Γρήγορα ο Δεβελέκος στον πρώτο γύρο κιόλας πέρασε στην τέταρτη θέση και άρχισε η μάχη με τον Φωτιάδη που κράτησε σχεδόν σε όλο τον αγώνα για την τρίτη θέση με νικητή τον Δεβελέκο που εκμεταλλεύτηκε ένα πέρασμα από ποιο αργό οδηγό και έτσι βρέθηκε στην τρίτη θέση του βάθρου.
Μπροστά η μάχη για την πρώτη θέση ηταν υπόθεση του Σαρρή με τον Σπηλιώτη με νικητή τον έμπειρο Σπηλιώτη που φάνηκε ότι έκανε έναν πολύ καλό αγώνα τακτικής μελετώντας πολύ καλά τον Σαρρή και που θα μπορούσε να του επιτεθεί και έτσι έκανα και τελικά πήρε την πρώτη καρό σημαία της ημέρας κερδίζοντας και τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα με χρόνο 00΄55.559 !
Στην πέμπτη θέση ο Βέλιος πίσω από τον Φωτιάδη και τον Δούκα στην έκτη θέση μπροστά από τον Γκουντουμα και τον Μανουσακη που ηταν οι οκτώ οδηγοί που πήραν καρό σημαία στα 1000 κυβικά .
RACING:Pole
http://www.youtube.com/watch?v=cHF1TiJAbtU
Race
http://www.youtube.com/watch?v=q5e4RmgRfbU
Οκτώ μηχανάκια στην εκκίνηση με τον Γιώργο Κίτσο να έχει την Pole position. Η εκκίνηση δόθηκε και πρώτος έστριψε ο Παργινός μπροστά από τον Αντρέα Λεφέβρ και τον Γιώργο Κίτσο που δεν έκανε πολύ καλή εκκίνηση , ποιο πίσω ο Αυλωνίτης. Στον πρώτο γύρο κάποιο λάθος του Παργινου του κόστισε 2 θέσεις και έτσι ο Λεφέβρ πέρασε στην πρώτη θέση με τον Γιώργο Κίτσο πίσω του να τον πιέζει μέχρι που στον 5ο γύρο τον πέρασε και έφυγε αρκετά μπροστά κάνοντας μια μεγάλη διαφορά και τερματίζοντας άνετα πρώτος με τον Αυλωνίτη δεύτερο που κατάφερε και πέρασε μπροστά από τον Λεφέβρ που τερμάτισε όγδοος τελικά. Τρίτος τερμάτισε ο Κώστας Λεφέρβ .
Με αυτήν την δεύτερη νίκη ο Κίτσος απέκτησε ένα προβάδισμα 25 βαθμών από τον Παργινο και είναι το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος για το 2012.
SUPERSPORT:Pole
http://www.youtube.com/watch?v=s7n1x175-4Q
Race
http://www.youtube.com/watch?v=KfbHZVPSJ50
Η κατηγορία της μάχης και του μεγάλου ανταγωνισμού στήθηκε στην σχάρα εκκίνησης με τον Σάκη Σινώρη στην pole position και τον Γρηγόρη Παναγιωτόπουλος στην δεύτερη θέση, τρίτο τον Σωτήρη Μπεγνή και τον Αλεξ Παπαγεωργίου να συμπληρώνει την πρώτη σειρά.
Εκκίνηση και πρώτος στρίβει ο Αλεξ Παπαγεωργίου με τον Σινιώρη πίσω του και τον Παναγιωτόπουλο τρίτο και τον Καρακατσάνη πίσω του, η μάχη είχε αρχίσει και το κλίμα έγινε καυτό όχι μονό από την ζέστη.
Στον δεύτερο γύρο ο Καρακατσάνης είχε περάσει στην δεύτερη θέση μπροστά από τον Μπεγνή που πέρασε στην τρίτη θέση μπροστά από τον Σινιώρη και Παναγιωτόπουλο. Ακριβώς πίσω τους ο Κουτσουμπός μπροστά από τον Περιστερά σε μια μάχη που κράτησε μέχρι το τέλος με νικητή τον Κουτσουμπό 6ο και τον Περιστερά 7ο .
Στους επομένους δυο γύρους ο Παναγιωτόπουλος με ένα καταπληκτικό τρόπο οδήγησης κατάφερε και πέρασε και τον Μπεγνή και τον Καρακατσάνη και έφτασε στην δεύτερη θέση να κυνηγά τον Παπαγεωργίου, που τελικά κατάφερε και πέρασε τρεις γύρους αργότερα και χωρίς να κλείσει το γκάζι συνέχισε να κάνει μια κούρσα σε φοβερό ρυθμό πετυχαίνοντας έτσι και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, αλλά και ολόκληρης της ημέρας στην πίστα σε όλες τις κατηγορίες με χρόνο 00′ 53.369 !
Ο Σινιώρης ακλούθησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα τον Παναγιωτόπουλο κάνοντας και αυτός ένα καταπληκτικό αγώνα αφού κατάφερε και αυτός και πέρασε τους Καρακατσάνη , Μπεγνή και Παπαγεωργίου .
Τρίτος τερμάτισε ο Μπεγνής αφού κατάφερε και πέρασε τον Παπαγεωργίου που τελικά τερμάτισε 4ος μπροστά από τον Καρακατσάνη που τερμάτισε 5ος.
Ο Τζωρτζόπουλος τερμάτισε 8ος πίσω από τον Περιστερά και μπροστά από τον Μανδρώνη που ηταν 9ος και ο τελευταίος που πήρε την καρό σημαία. Ο Χάλαρης εγκατέλειψε στον 17ο γύρο.
Με αυτήν την 2η νίκη ο Παναγιωτόπουλος έβαλε τα θεμέλια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος για το 2012 αφού έχει αποκτήσει μια διαφορά 17 βαθμών από τον δεύτερο Καρακατσάνη που έχει μόλις 2 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο Σινιώρη και τον περσινό πρωταθλητή Παπαγεωργίου πολύ κοντά τους , ανάβοντας έτσι τις μάχες για τους δυο επομένους αγώνες του πρωταθλήματος.
SUPERSTOCK:Pole
http://www.youtube.com/watch?v=icjLUNOd4qc
Race
http://www.youtube.com/watch?v=sbe0gH7Yxac
Η μεγάλη κατηγορία μπήκε στην πίστα και στήθηκε στην σχάρα εκκίνησης με τον Κοντομάρο στην πρώτη θέση και τον Πίππο δίπλα του στην δεύτερη θέση , τον Γκιζίνο τρίτο και τον Μαρκεσίνη να κλείνει την πρώτη σειρά.
Τα φώτα έσβησαν και οι μηχανές εκκίνησαν με τον Κοντομάρο να στρίβει πρώτο κάνοντας μια πολύ καλή εκκίνηση και εκμεταλλευόμενος την Pole position , δεύτερος έστριψε ο Γκιζίνος με τον Πίππο πίσω του . Τέταρτος έστριψε ο Κριελέσης που έκανε καλή εκκίνηση μπροστά από τον Μαρκεσίνη , πίσω του ο Γερακίτης έστριψε 6ος μπροστά από τον Σαρρή τον Αχτύπη και τον Γλυκό.
Στον πρώτο γύρο ο Πιππος κατάφερε και πέρασε τον Κριελέση και βρέθηκε τρίτος να κυνηγά τον Γκιζίνο που βρισκόταν πολύ κοντά στον Κοντομάρο, ποιο πίσω ο Γερακίτης και ο Αχτυπης είχαν περάσει τον Μαρκεσίνη που έμεινε 7ος . Οι μάχες είχαν ξεκινήσει και ηταν θεαματικές για όσους παρακολουθούσαν τον αγώνα από κοντά.
Για τους επομένους γύρους το τρενάκι Κριελέση, Γερακίτη , Αχτύπη και Μαρκεσίνη έδινε τις μάχες που κρατούσαν την ένταση πολύ ψηλά.
Ο Μαρκεσίνης κατάφερε να περάσει στην τέταρτη θέση αφήνοντα πίσω του τον Γερακίτη να παλεύει με τον Κριελέση και τον Αχτύπη και τον Γλυκό. Μπροστά ενώ τα πράγματα ξεκαθάρισαν σχετικά νωρίς για τον Κοντομάρο και την πρώτη θέση ποιο πίσω έγιναν μάχες και λάθη που τελικά κατέληξαν να πάρουν κατάταξη μετά το τέλος του αγώνες με τους κριτές να δίνουν την δεύτερη θέση στον Μαρκεσίνη που πέρασε την γραμμή τερματισμού τρίτος στον Γκιζίνο την τρίτη θέση που πέρασε την γραμμή τερματισμού τέταρτος και τον Πιππο τέταρτο που πέρασε την γραμμή τερματισμού δεύτερος.
Κατά τους κριτές ένα λάθος του Πιππου στο επίμαχο εσακι του στοίχισε την δεύτερη θέση αφού έφαγε ποινή ενάντια σε ότι υποστήριξε η ομάδα του Πιππου που ισχυρίστηκαν ότι αφού έκανε το λάθος να κόψει από το εσακι έκανε στην άκρη και άφησε τους οδηγούς να περάσουν.
Κατά την γνώμη μου είναι ένα θέμα λίγο θόλο και δεν θέλω να σχολιάσω παραπέρα ούτε την ετυμηγορία των κριτών αλλά ούτε τον χαμό που έγινε στην γραμματεία , αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι ότι πρέπει να υπάρξει καλύτερη οργάνωση σε αυτό το θέμα και το κλείνω εδώ με την υπόσχεση να κάνουμε ρεπορτάζ πάνω σε αυτό το μεμονωμένο θέμα αλλά και γενικότερα.
Ο Μαρκεσίνης έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο 00′ 53.926
Στην 5η θέση τερμάτισε ο Γερακίτης με τον Κριελέση 6ο τον Αχτύπη 7ο και τον Γλυκό 8ο που πρόσφεραν θέαμα με τις μάχες και τις προσπεράσεις.
http://www.bikerspirit.net/Επόμενος γύρος στις Σέρρες με νέα ασφαλτόστρωση στις 22-23 Σεπτεμβρίου!