ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΑΘΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 2012
1ος ΑΓΩΝΑΣ - ΜΕΓΑΡΑ 23-24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 20:00
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 09:00 – 10:00
ΕΝΑΡΞΗ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ: ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟ9ΥΝΙΟΥ 10:00
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ: ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 11:30
ΕΝΑΡΞΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ: ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 12:30
WARMUP: ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 09:30
ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ: ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 11:00
ΑΠΟΝΟΜΗ: ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΚΕΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Λέσχη Φίλων Σπορ Μοτοσυκλέτας (ΟΜΑΔΑ 65)
Η Γραμματεία θα λειτουργεί το Σαββατο 23 Ιουνίου και Κυριακή 24 Ιουνίου στον χώρο του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αθανάσιος Σοφούλης
ΜΕΛΗ: Μπλάνης Ταξιάρχης, Ζιμπουλιάς Γιάννης
ΣΤΕΛΕΧΗ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΟΤΟΕ: Τσεσμελή Μαρία
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ:
ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ:
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ: Cathy Welch
ΒΟΗΘΟΣ ΑΛΥΤΑΡΧΗ: Τσίμας Γιώργος
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Αλεξοπούλου Αγγελική
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ: Τσαρμπόπουλος Γιάννης
ΒΟΗΘΟΙ ΤΕΧΝ. ΕΦΟΡΟΣ: Λιόλιος Νίκος, Φασουλάκης Μανώλης
PITMARSHAL: Δουκέλλης Σπύρος
ΕΦΟΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ: INTERSALONICA
ΑΡΘΡΟ 1Η Λέσχη Φίλων Σπορ Μοτοσυκλέτας (ΟΜΑΔΑ 65) διοργανώνει Αγώνα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών της ΑΜΟΤΟΕ στις 23 και 24 Ιουνίου 2012 στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Ο αγώνας θα προσμετρήσει στο Πανελλήνιο Έπαθλο Ταχύτητας Μοτοσυκλετών της ΑΜΟΤΟΕ για το 2012 και διεξάγετε σύμφωνα με τους όρους της αντίστοιχης προκύρηξης.
Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:
Α) του γενικού κανονισμού ταχύτητας
Β) του τεχνικού κανονισμού ταχύτητας
Γ) την προκύρηξη του Πανελλήνιου Επάθλου Ταχύτητας
Δ) του παρόντος ειδικού κανονισμού
ΑΡΘΡΟ 2 – ΔΙΑΔΡΟΜΗΔεξιόστροφη κλειστή μήκος 2100 μέτρων. Η διάρκεια των αγώνων ορίζεται ως εξής:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΡΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΥΡΩΝ
1000cc 17 (2 σκέλη) 12
600cc 17 (2 σκέλη) 12
ΑΡΘΡΟ 3 – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣΟι αγώνες περολαμβάνουν τις εξής κατηγορίες:
Moto 1000cc
Moto 600cc
ΑΡΘΡΟ 4 – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια να λάβεις μέρος κάποιος στον αγώνα πρέπει να δηλωθεί από το σωματείο του μέσω του διαδικτυακού συστήματος της ΑΜΟΤΟΕ, πληρώνοντας παράλληλα το ποσό συμμετοχής του μέσω του ίδιου συστήματος. Η εκπρόθεσμη συμμετοχή κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου επιβαρύνεται με 30ευρώ.
ΑΡΘΡΟ 5 – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΟι αριθμοί συμμετοχής των μοτοσυκλετών πρέπει να είναι σύμφωνοι με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλετών. Τα χρώματα και το φόντο που θα χρησιμοποιηθούν είναι ελεύθερα αρκεί να είναι ευδιάκριτα και αποδεκτά από την οργανωτική επιτροπή.
ΑΡΘΡΟ 6 – ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣΟ έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί το Σάββατο 23 Ιουνίου στον χώρο της πίστας από 09:00 εως 10:00 ανα κατηγορία.
Μoto 600cc 09:00 – 09:30
Moto 1000 09:30 – 10:00
Μοτοσυκλέτα η οποία δεν είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς ή δεν περάσει τεχνικό έλεγχο αποκλείετε από τον αγώνα και δεν θα της επιτραπεί η είσοδος στην πίστα. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιαστούν στον τεχνικό έλεγχο με την φόρμα, τα γάντια και τις μπότες.
ΑΡΘΡΟ 7 – ΔΟΚΙΜΕΣΑπαγορεύετε οι αναβάτες να οδηγήσουν μοτοσυκλέτα στην πίστα σε ώρα άλλη από την προβλεπόμενη στο ωράριο επίσημων δοκιμών, εκτός αν ο αλυτάρχης αποφασίσει διαφορετικά, το οποίο έχει όπως παρακάτω:
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 20΄ ΚΥΡΙΑΚΗ 15΄
Moto 600cc 10:00 – 10:20 09:30 – 09:45
Moto1000cc 10:25 – 10:45 09:50 – 10:05
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝΗ Ενημέρωση αναβατών θα γίνει το Σάββατο 23 Ιουνίου στις 11:15 στον χώρο της γραμματείας. Η παρουσία των αναβατών είναι υποχρεωτική.
ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 25΄ S.POLE(1) S.POLE (2)
Moto 600cc 12:00 – 12:25 13:00 – 13:15 13:40 – 13:50
Moto 1000cc 12:30 – 12:55 13:20 – 13:35 14:00 – 14:10
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑΟι αναβάτες θεωρήτε ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 3 χρονομετρημένους γύρους στην κατηγορία.
ΑΡΘΡΟ 8 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ – ΣΕΙΡΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝΟι αγώνες θα διεξαχθούν με την ακόλουθη σειρά:
Moto 600cc (ΑΣκέλος)
Moto 1000cc (A Σκέλος)
Moto 600cc (B Σκέλος)
Moto 1000cc (ΒΣκέλος)
Η
εκκίνηση του
1ου Αγώνα θα γίνει στις
11:00.
Η σχάρα εκκίνησης ορίζεται σε τετράδες.
Η εκκίνηση της προθέρμανσης θα γίνει ανά τετράδες.
Η εκκίνηση των αγώνων θα δίνεται μόλις τα κόκκινα φώτα σβήσουν.
Διαδικασία εκκίνησης: Τα PITS παραμένουν ανοιχτά για 3΄ .
Γύρος παρατήρησης και τοποθέτηση στη σχάρα εκκίνησης.
Διαδικασία 5΄ (πεντάλεπτου).
Ταμπέλες 5 λεπτών, 3 λεπτών, 1 λεπτού, επιδεικνύονται προς τους αναβάτες στο χώρο της
εκκίνησης.
Γύρος προθέρμανσης.
Εκκίνηση.
ΑΡΘΡΟ 9 - ΚΑΥΣΙΜΟΤο χρησιμοποιούμενο στον αγώνα καύσιμο πρέπει να είναι σύμφωνο με τον Τ.Κ. ταχύτητας μοτοσυκλέτας (Άρθρο 63.01).
ΑΡΘΡΟ 10 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ Οι ενστάσεις και οι προθέσεις εφέσεων πρέπει να υποβάλλονται από τον ίδιο τον ενιστάμενο. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα.
Δεν γίνεται δεκτή ένσταση εναντίον διαπίστωσης γεγονότος που δηλώνεται από τον αλυτάρχη, τους εφόρους εκκίνησης και τερματισμού ή από οποιονδήποτε άλλο έχει ορισθεί από την οργάνωση για την διαπίστωση αυτού του γεγονότος.
Το κόστος της ένστασης είναι ίσο με το παράβολο συμμετοχής, ενώ το κόστος της έφεσης είναι το διπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής. Το κόστος ένστασης για τεχνικά θέματα, θα ορίζεται από τους αγωνοδίκες.
Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
- Για αντικανονική συμμετοχή συμμετέχοντος ή αναβάτη το αργότερο 30' λεπτά μετά το πέρας του ελέγχου εξακρίβωσης.
- Κατά των αποτελεσμάτων εντός 30' λεπτών μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων.
- Για τεχνικούς λόγους εντός 30΄ λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα στο PARK FERME.
ΑΡΘΡΟ 11 - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τα αποτελέσματα των δοκιμών, ο πίνακας εκκινούντων στους αγώνες και ο σχηματισμός των σειρών εκκίνησης, θα δημοσιευθούν στην Γραμματεία του αγώνα το Σάββατο 23/6/2012 στις 18:30.
Τα οριστικά αποτελέσματα θα ανακοινώνονται 30 λεπτά μετά το τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα δημοσιεύονται στην Γραμματεία του αγώνα στον πίνακα ανακοινώσεων.
ΑΡΘΡΟ 12 - ΑΠΟΝΟΜΗ, ΕΠΑΘΛΑ, ΚΥΠΕΛΛΑΗ απονομή θα γίνει στο χώρο της πίστας αμέσως μετά τη λήξη του κάθε σκέλους.
Για κάθε αγώνα απονέμονται:
Στους 1ους, 2ους, 3ους κάθε κατηγορίας: ΚΥΠΕΛΛΟ
Στους 1ους, 2ους, 3ους πρωτοεμφανιζόμενους κάθε κατηγορίας: ΚΥΠΕΛΛΟ
Στον μηχανικό ή team manager κάθε νικητή κατηγορίας απονέμεται ΚΥΠΕΛΛΟ.
ΑΡΘΡΟ 13 - ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Με την αποδοχή της αίτησης συμμετοχής, ο αναβάτης ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους καθ΄όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα σύμφωνα με το συμβόλαιο κάλυψης το οποίο έχει συναφθεί.
Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα.
Η οργάνωση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές των μοτοσυκλετών, των εξαρτημάτων και παρελκόμενων τους, λόγω πυρκαγιάς η οποιασδήποτε άλλης αιτίας.
ΑΡΘΡΟ 14 - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Οι χορηγοί (SPONSORS) των αγωνιζομένων μπορούν να κάνουν προβολή των προϊόντων τους ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ PADDOCKS ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ.
Η διανομή διαφημιστικού υλικού στους υπόλοιπους χώρους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Παράβαση των ανωτέρω καθιστά υπεύθυνο τον αναβάτη.
ΑΡΘΡΟ 15 PADDOCKS - PITS Στον χώρο των paddocks σταθμεύουν μόνο τα οχήματα service που μεταφέρουν αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και εξοπλισμό των αναβατών.
Κάθε αναβάτης δικαιούται να τοποθετήσει στο χώρο του Paddock ένα αυτοκίνητο service και να χρησιμοποιήσει 4 μέτρα για κάθε συμμετοχή.
Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, παραλαμβάνει από την Γραμματεία του αγώνα κάρτα εισόδου οχήματος η οποία θα αναγράφει τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.
Η τοποθέτηση των οχημάτων γίνεται αυστηρά και μόνον κατόπιν υποδείξεως της οργάνωσης.
Στον χώρο των PITS δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη 2 μηχανικοί και 2 χρονομέτρες σημειωτές. Οι μηχανικοί κατά την διάρκεια του αγώνα θα βρίσκονται πίσω από τον διάδρομο επικοινωνίας των PITS και εμπρός μόνο οι χρονομέτρες σημειωτές. Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα μηχανικοί και σημειωτές ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να διασχίσουν τον διάδρομο των PITS.
Απαγορεύεται αυστηρά στον χώρο των pits η παραμονή χρονομετρών και μηχανικών άλλων κατηγοριών εκτός της κατηγορίας που αγωνίζεται.
Οι μηχανικοί των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πυροσβεστήρα 5kg στον χώρο των pits.
Για την καλή τήρηση των ανωτέρω, αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο αναβάτης. Η μη τήρηση των ανωτέρω επιφέρει έως και ποινή αποκλεισμού του αναβάτη από τον αγώνα.
Οι αναβάτες που περνούν τη γραμμή τερματισμού και παίρνουν σημαία τερματισμού πρέπει να μειώνουν την ταχύτητά τους και να οδηγούν τις μοτοσυκλέτες τους στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης, όπου οφείλουν να τις παραδώσουν στα εντεταλμένα από την οργάνωση άτομα και να βγουν αμέσως από τον χώρο αυτό.
http://www.team65.gr