moto GP 2015

Re: moto GP 2015  

  Από: dimchrist στις 03/04/2015 6:29 μμ.

Ο Marquez πίεζε αρκετά και αυτό φάνηκε από την πρώτη στροφή που βγήκε στο ακάθαρτο κομμάτι της πίστας και δεν μπόρεσε να στρίψει με ασφάλεια. Στη συνέχεια αναγκάστηκε να περιοριστεί στην 5η θέση γιατί οδηγούσε στο όριο και πήγε σύμφωνα με τον ίδιο να πέσει δύο φορές.
Ο Ντάνος (Pedrosa) δείχνει να χάνει όλη τη σεζόν για φέτος. Έκανε χειρουργείο σήμερα (3/4/15) για 3 φορά στο χέρι του. Σίγουρα θα χάσει Austin & Αργεντινή. Δε θέλει να ξανακαβαλήσει αν δεν αποκατασταθεί πλήρως το πρόβλημα που έχει με το χέρι του (arm-pump).
Αντικαταστάτης του θα είναι ο Hiroshi Aoyama (επίσημος δοκιμαστής του HRC).
http://www.crash.net/motogp/news/217188 ... rgery.html

Φήμες που έλεγαν για πιθανή επιστροφή του Δόντια (Stoner) ήρθαν να διαψευστούν από τον ίδιο:
Casey Stoner (@Official_CS27) tweeted at 2:41am - 3 Apr 15:
Sorry to everyone but I am not racing @circuitamericas next weekend, it would have been an honour to ride for @26_DaniPedrosa #NotMeantToBe
(https://twitter.com/Official_CS27/statu ... 34912?s=17)


Ο Jorge ενώ έδειξε και αυτός δυνατός και έπαιζε για την νίκη, λίγο πριν το τέλος από το κράνος του (HJC) άρχισε να ξεκολλάει το εσωτερικό με αποτέλεσμα επηρεάζεται η όρασή του και να μην μπορεί να πιέσει/συγκεντρωθεί όπως θα ήθελε για να διεκδικήσει τη νίκη.



Η Ducati από τον επόμενο αγώνα χάνει ένα από τα πλεονεκτήματά της που είναι το επιπλέον καύσιμο λόγω συμπλήρωσης τριών βάθρων σε στεγνό αγώνα. Τα δύο σημειώθηκαν στον τελευταίο αγώνα από Dovi & Iannone και πέρυσι είχε πάρει ο Dovi βάθρο στο Τέξας. Το πλεονέκτημα αυτό σύμφωνα με το αφεντικό του Ducati Corse Gigi Dall’Igna δεν θα αποτελέσει πρόβλημα, μιας και τα Ducati ήδη από πέρυσι αγωνίζονταν με 22lt καύσιμο.
Το επόμενο πλεονέκτημα που έχουν είναι το πιο μαλακό λάστιχο των κατατακτήριων δοκιμών. Για να χαθεί αυτό θα πρέπει δύο αναβάτες της Ducati να πετύχουν τρεις νίκες σε στεγνό αγώνα φέτος.

Επόμενο ραντεβού σε μία βδομάδα στο Τέξας Κυριακή του Πάσχα (12 Απριλίου).

Triple Way

Re: moto GP 2015  

  Από: voyager1970 στις 07/04/2015 4:57 μμ.

Την Κυιριακή του Πασχα, μετά τον οβελία και τα κοκορέτσια, το βραδάκι (14:00 τοπική = 22:00 Ελλάδος) θα χωνέψουμε με τον 2ο αγώνα του πρωταθλήματος στο Τέξας / Η.Π.Α. (Circuit Of The Americas).

Πληροφοριακά:
- η πίστα αυτή είναι η πιό πρόσφατη του πρωταθλήματος (κατασκευή του 2012),
- έχει συνολικό μήκος 5,5χλμ (2η μεγαλύτερη μαζί με της Μαλαισίας),
- έχει τις πιο πολλές αριστερές στροφές – 11… και 9-δεξιές στροφές. Με το σύνολο αυτό την κάνει να έχει τις πιο πολλές στροφές στο πρωταθλημα (μαζί με αυτή του Assen),
- πλάτος 15-μέτρα,
- 41-μέτρα υψομετρική διαφορά,
- την μεγαλύτερη ευθεία του πρωταθλήματος 1200-μέτρα !!

Ολοι γνωρίζουν πως εδώ η Honda και ο Marquez είναι η «καλή τους» πίστα, μια και μπορούν να εκμεταλλευτούν την ευθειάρα. Όμως φέτος έχει έρθει η Ducati με πολύ δύναμη (σε μοτό & αναβάτες).
H Yamaha είναι καλύτερη από πέρσι, όπου είχε σοβαρά θέματα με τα ελαστικά της. Aλλωστε στο Κατάρ φέτος αυτές οι σκληρές γόμες της Bridgestone, του θείου-Rossi, του κρατήσαν (και δεν έλιωσαν όπως πέρσι) μέχρι την νίκη σε αυτόν το λυσσαλέο αγώνα!!

Μια και το αναφέραμε για αυτή η νίκη του «Γιατρού», να αναφέρω πως είχε να συμβεί πάνω από μισό αιώνα (1949), μια και ήταν ο γηραιότερος αναβάτης του αγώνα (36-ετών) που κέρδισε τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος απο όλους τους πιτσιρικάδες… και τους έκανε να πούνε το ποιήμα τους!
Και επιπρόσθετα, σε πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος να μην «ανάβει» βάθρο Ισπανος, είχε να συμβεί από το 2003 (δίχρονοι κινητήρες) όπου τότε πάλι ο Rossi είχε κερδίσει τον αγώνα!!! Επίσεις η τελευταία φορά που «γέμισε» Ιταλούς το βάθρο στα motoGP, ήταν το 2006 στο Motegi της Ιαπωνίας.

Re: moto GP 2015  

  Από: voyager1970 στις 07/04/2015 11:56 μμ.

Δεν χορταίνω να το βλέπω... είμαι λίγο Rossiκός!

https://www.youtube.com/watch?v=mPBSilc-las

Είναι πολύ ωραίος ο σκηνοθέτης του!

https://www.youtube.com/watch?v=JU5tvVVemEQ
Forza Italia!

Re: moto GP 2015  

  Από: voyager1970 στις 12/04/2015 12:32 πμ.

Τα Aποτελέσματα απο τις σημερινές κατατακτήριες (qualifying):

Rider -Team - Motorcycle - Top Speed (km/h) - Time

1. Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team – Honda - 342.6 - 2'02.135
2. Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team – Ducati - 339.0 - 2'02.474
3. Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha - 333.6 - 2'02.540
4. Valentino Rossi - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha - 335.9 - 2'02.573
5. Cal Crutchlow - CWM LCR Honda - Honda - 337.3 - 2'02.613
6. Scott REDDING - EG 0,0 Marc VDS - Honda - 334.7 - 2'02.674
7. Andrea IANNONE - Ducati Team – Ducati - 338.0 - 2'02.792
8. Aleix ESPARGARO - Team SUZUKI ECSTAR - Suzuki - 324.9 - 2'02.869
9. Pol ESPARGARO - Monster Yamaha Tech 3 - Yamaha - 338.0 - 2'03.161
10. Bradley SMITH - Monster Yamaha Tech 3 - Yamaha - 338.3 - 2'03.440
11. Danilo PETRUCCI - Pramac Racing - Ducati – 334.1 - 2'03.741
12. Maverick VIÑALES- Team SUZUKI ECSTAR – Suzuki - 328.1 - 2'03.754
13. Hector BARBERA - Avintia Racing – Ducati
14. Stefan BRADL - Athinà Forward Racing - Yamaha Forward
15. Yonny HERNANDEZ - Pramac Racing - Ducati
16. Mike DI MEGLIO - Avintia Racing - Ducati
17. Michael LAVERTY - Aspar MotoGP Team - Honda
18. Hiroshi Aoyama - Repsol Honda Team – Honda
19. Jack MILLER - CWM LCR Honda – Honda
22. Loris BAZ - Athinà Forward Racing - Yamaha Forward
23. Karel ABRAHAM - AB Motoracing – Honda
24. Nicky HAYDEN - Aspar MotoGP Team – Honda
25. Alvaro BAUTISTA - Aprilia Racing Team Gresini – Aprilia
26. Alex DE ANGELIS - Octo IodaRacing Team – ART (+1'14.981)
27. Marco MELANDRI - Aprilia Racing Team Gresini – Aprilia (+1'48.143)

Ο Marquez έκανε το ανεπανάληπτο. Ενώ είχε περάσει πρώτος στις κατατακτήριες και είχαν απομείνει 3.5 λεπτά πριν την λήξη του χρόνου για τα κατατακτήρια, βγήκε πάλι από τα πιτς για να κατεβάσει τον χρόνο του μια και άρχιζαν να τον ξεπερνάνε άλλοι. Όμως, ξαφνικά είχε ένδειξη βλάβης στον κινητήρα λίγο μετά από την έξοδο των πιτς!
Οπότε εγκατέλειψε την μηχανή στο τοιχίο, πήδηξε πάνω από το τοιχίο και πήγε τρέχοντας μέχρι τα πιτς να πάρει την 2η μοτοσυκλέτα του. Με την εκπνοή του χρόνου, πέτυχε το pole position, το 3ο σερί στην πίστα του Τέξας!!

Ο Dovi πήρε την 2η θέση μια ήταν αδύνατον να προλάβει τον Marquez. Ο Lorenzo κατάφερε να κρατηθεί στην 3η θέση παρόλο την βρογχίτιδα που τον ταλαιπωρεί τις τελευταίες μέρες.
Και ο Γιατρός, ήταν ευχαριστημένος που έφτασε στην 4η θέση, μια και δυσκολεύεται με την επιλογή των ελαστικών του.

Υπόψιν τις προηγούμενες ημέρες έβρεχε καρεκλοπόδαρα, και τα γενικά για αύριο δεν είναι σίγουρο εάν θα τρέξουν σε στεγνό ή βρεγμένο οδόστρομα!

Αύριο λοιπόν στις 10:00 ώρα Ελλάδος είναι η εκκίνηση του αγώνα! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Re: moto GP 2015  

  Από: Genesis στις 12/04/2015 11:43 πμ.

Δεν ξερω αν ειδες τις κατατακτηριες αλλα εγω πεθανα στα γελια ετσι οπως ετρεχε ο marquez! ευτυχως που στην ευθεια δεν εσκασε κανενας απο πισω του!!! Μετα ηταν απλα σαν πυραυλος και τους εβγαλε τα γυαλια!! Χρονια πολλα!

Re: moto GP 2015  

  Από: voyager1970 στις 13/04/2015 1:34 πμ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΑΓΩΝΑ – Η.Π.Α./ ΤΕΞΑΣ (Austin / Circuit Of The Americas)

Pos. - Rider - Team - Bike (Time/Gap)

1. Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team – HONDA - 43'47.150
2. Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team - DUCATI (+2.354)
3. Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha - MotoGP YAMAHA (+3.120)
4. Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha - MotoGP YAMAHA (+6.682)
5. Andrea IANNONE ITA Ducati Team - DUCATI (+7.584)
6. Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 - YAMAHA (+10.557)
7. Cal CRUTCHLOW GBR CWM LCR Honda - HONDA (+16.967)
8. Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR - SUZUKI (+19.025)
9. Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR - SUZUKI (+38.570)
10. Danilo PETRUCCI ITA Pramac Racing - DUCATI (+41.796)
11. Hiroshi AOYAMA JPN Repsol Honda Team - HONDA (+47.199)
12. Hector BARBERA SPA Avintia Racing - DUCATI (+47.339)
13. Nicky HAYDEN USA Aspar MotoGP Team - HONDA (+56.484)
14. Jack MILLER AUS CWM LCR Honda - HONDA (+56.731)
15. Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini - APRILIA (+57.372)
16. Eugene LAVERTY IRL Aspar MotoGP Team - HONDA (+58.898)
17. Loris BAZ FRA Athinà Forward Racing - YAMAHA FORWARD (+1'08.787)
18. Alex DE ANGELIS RSM Octo IodaRacing Team - ART (+1'22.236)

Not classified
- Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA (1st lap)
- Karel ABRAHAM CZE AB Motoracing HONDA (5 laps)
- Marco MELANDRI ITA Aprilia Racing Team Gresini APRILIA (11 laps)
- Yonny HERNANDEZ COL Pramac Racing DUCATI (15 laps)
- Mike DI MEGLIO FRA Avintia Racing DUCATI (15 laps)
- Scott REDDING GBR EG 0,0 Marc VDS HONDA (16 laps)
- Stefan BRADL GER Athinà Forward Racing YAMAHA FORWARD (18 laps)

Ο περσινός πρωταθλητής MARQUEZ επανήλθε δυναμικά!
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Dovi πήρε τα ηνία του αγώνα και τον ακολουθούσαν ο MARQUEZ με τον Rossi στην τριτη θέση.
Όμως, μέσα σε 4-γύρους μπήκε μπροστά ο MARQUEZ και άρχισε να εξαφανίζεται. Χαρακτηριστικό είναι πως 6-γύρους πριν το τέλος είχε φτάσει να έχει 4-δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο (Dovi).

O Γιατρός με τον Dovi είχαν καλή μάχη μεταξύ τους και κυνηγιόντουσαν για την 2η θέση. Αλλά η τελική της Ducati σε συνδιασμό με τα ελαστικά του Rossi που «ξεφλούδιζαν» έφεραν το τελικό αποτέλεσμα.

Χαρακτηριστηκό είναι πως και τα δύο εργοστασιακά Ducati αμέσως μετά τον τερματισμό έμειναν από καύσιμα μια και με τον καινούριο κανονισμό (22-λίτρα) ήταν πραγματικά οριακά!
Το δε ελαστικό του Γιατρού έγινε «φυτίλια» σε σχέση με το Honda και το Ducati.

Ο LORENZO παρόλη την καλή θέση στην εκκίνηση του αγώνα (3ος), δεν μπόρεσε να κάνει καλό αγώνα και περιορίστικε στην 4η θέση. Σίγουρα η βρογχίτιδα είχε όλη την εβδομάδα τον επηρέασε αρνητικά αλλά, και σε αυτόν τα ελαστικά ήταν σοβαρό θέμα.

Τα Suzuki είχα καλή παρουσία, και εγινε μάχη με τον μικρό Aleix ESPARGARO με το δορυφορικό Honda του Cal CRUTCHLOW. Αλλά η τελική του Honda επικράτησε πανηγυρικά!

Τα Aprilia καταφέραν και πήραν τον πρώτο τους βαθμό στο πρωτάθλημα με τον BAUTISTA, μια και MELANDRI δεν τερμάτισε!

Ραντεβού σε μια εβδομάδα (19 Απριλίου) για τον 3ο αγώνα στην Αργεντίνα στην πίστα Termas del Rio Hondo.

Re: moto GP 2015  

  Από: sprint900 στις 13/04/2015 6:20 μμ.

Συμπέρασμα , ο γιατρός αξίζει τον τίτλο του dotore παρόλα τα χρονάκια του .
O νεαρός ισπανός Marc Marquez αναδιαμφησβήτιτα είναι μάγος.
Οι Dulapi ντροπή με τα εθνικιστικά τους που ήθελαν τον γερμανό τους , να τους επιβάλει τον Dall’Igna δηλαδή aprilia rules για να τους κάνει να φτιάξουν μοτοσυκλέτες ισάξιες του ονόματος .
Η Suzuki είναι το καλύτερο εργοστάσιο στης γρήγορες μοτοσυκλέτες , από την αρχή μια αξιοπρεπέστατη μοτοσυκλέτα με μηδενικό κόστος , αρα βαθιά γνώση του αντικειμένου .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: moto GP 2015  

  Από: johnygalan στις 13/04/2015 7:54 μμ.

Επιτέλους ανταγωνισμός
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: moto GP 2015  

  Από: dimchrist στις 14/04/2015 5:31 μμ.

Ωραίος αγώνας με το Marquez να επιστρέφει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και το γιατρό να παραμένει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα δίνοντας ωραίες μάχες με τον Dovi.

Πολύ ωραίο το τρόπαιο του νικητή και ο Marquez το απολαμβάνει δεόντως!


Στο πίσω ευθειάκι (μόλις 1,200 μέτρα!!!) πρίν την k12 ο Dovi φλερτάρει με τον Vale


Το μπροστινό από το Yamaha οριακά τα κατάφερε...



Για όσους δεν είδαν τον αγώνα μπορούν να το δουν από εδώ (όσο παραμείνει ακόμα)

http://www.dailymotion.com/video/x2mi1xd_2015-motogp-the-circuit-of-the-americas-austin-texas-hd_auto


Πάντως όπως αναφέρθηκε και παραπάνω όλα τα λεφτά ήταν το sprint του Marquez στο qualifying


Triple Way

Re: moto GP 2015  

  Από: voyager1970 στις 16/04/2015 11 πμ.

Την Κυριακή 19 Απριλίου (εκκίνηση αγώνα στις 16:00 τοπική = 22:00 Ελλάδος)), έχουμε τον 3ο γύρο του πρωταθλήματος στην Αργεντίνα (Termas de Río Hondo Circuit).

Γενικές πληροφορίες για την πίστα:
- η πίστα αυτή μπήκε πέρσι στο ημερολόγιο του πρωταθλήματος μετά από μετασκευές και τις κατάληλες «δημόσιες σχέσεις» με την Dorna Sports. Είναι κατασκευής του 2007.
- έχει συνολικό μήκος 4805-μέτρα
- έχει 5 αριστερές και 9-δεξιές στροφές.
- το πλάτος είναι στα 16-μέτρα
- έχει 36-μέτρα υψομετρική διαφορά,
- η μεγαλύτερη ευθεία της είναι 1076-μέτρα

Πληροφοριακά πέρσι κέρδισε τον αγώνα ο Marquez, με δεύτερο τον Pedrosa, τρίτο τον Lorenzo και τέταρτος ήταν ο Γιατρός.
Σίγουρα φέτος θα έχουμε διαφορετικά αποτελέσματα για την 2η θέση μια και ο Dani είναι εκτός αγώνων λόγο χειρουργικής επέμβασης στο δεξί χέρι του!

Re: moto GP 2015  

  Από: green-675 στις 19/04/2015 3:20 μμ.

.......ψαξτε τον 2ο και για φέτος!!!
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020!!!!

Re: moto GP 2015  

  Από: voyager1970 στις 20/04/2015 2:38 πμ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 3ου ΑΓΩΝΑ – ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ (Termas de Río Hondo )

Pos. - Rider - Team - Bike (Time/Gap)

1. Valentino ROSSI - Movistar Yamaha MotoGP - Yamaha 1'35.644
2. Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team - Ducati (+5.685)
3. Cal CRUTCHLOW - CWM LCR Honda - Honda (+8.298)
4. Andrea IANNONE - Pramac Racing - Ducati (+8.352)
5. Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP - Yamaha (+10.192)
6. Bradley SMITH - Monster Yamaha Tech 3 - Yamaha (+19.876)
7. Aleix ESPARGARO - Team SUZUKI ECSTAR - Suzuki (+24.333)
8. Pol ESPARGARO - Monster Yamaha Tech 3 - Yamaha (+27.670)
9. Scott REDDING - EG 0,0 Marc VDS- Honda (+34.397)
10. Maverick VIÑALES- Team SUZUKI ECSTAR - Suzuki (+34.808)
11. Danilo PETRUCCI - - Pramac Racing - Ducati (+40.206)
12. Jack MILLER - CWM LCR Honda – Honda (+42.654)
13. Hector BARBERA - Avintia Racing – Ducati (+42.729)
14. Loris BAZ - Athinà Forward Racing - Yamaha Forward (+42.853)
15. Stefan BRADL - Athinà Forward Racing - Yamaha Forward (+43.037)
16. Nicky HAYDEN - Aspar MotoGP Team - Honda (+43.252)
17. Michael LAVERTY - Aspar MotoGP Team - Honda (+43.400)
18. Mike DI MEGLIO - Avintia Racing - Ducati (+43.808)
19. Alvaro BAUTISTA - Aprilia Racing Team Gresini – Aprilia (+44.878)
20. Marco MELANDRI - Aprilia Racing Team Gresini – Aprilia (+56.236)
21. Karel ABRAHAM - AB Motoracing - Honda – 1 Lap (+1'03.371)
22. Alex DE ANGELIS - Octo IodaRacing Team – ART (+1'08.444)


Not Classified
Hiroshi AOYAMA - Repsol Honda Team – Honda - 1 Lap
Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team – Honda - 2 Lap
Yonny HERNANDEZ - Pramac Racing - Ducati - 19 Lap




Δυνατός αγώνας με ανατρεπτικά αποτελέσματα !

Ο Ιταλικός Ύμνος ακούστηκε πάλι για λογαριασμό του Γιατρού και το βάθρο δεν είχε Ισπανούς…!


Στην εκκίνηση τoυ αγώνα το Suzuki του μικρού αδελφού Aleix ESPARGARO μπήκε μπροστά με τον MARQUEZ κολλητά πίσω και τον LORENZO του κυνηγά. Όμως ο MARQUEZ πριν κλίσει γύρο, μπαίνει πρώτος και άρχισε να ξεμακραίνει!
Στην συνέχεια ο CRUTCHLOW περνά στην δεύτερη θέση και ο LORENZO αρχίζει και χάνει θέσεις.

Ο "Γιατρός-Vale", επανέλαβε τον αγώνα του Κατάρ!!
Δηλαδή Ο ROSSI ξεκίνησε από την 8η θέση!
Στην εκκίνηση τον κοπανάει ελαφρά ο IANNONE και τον μπλοκάρει στην 8η θέση. Όμως σταθερά ανέβασε ρυθμό και σε 10 γύρους πέρασε στην 2η θέση… έχοντας με τον MARQUEZ περίπου στα 4,2 δευτερόλεπτα διαφορά!!!
Και εκεί που όλοι λέγαμε πως δεν υπάρχει ελπίδα, η εμπειρία και η επιμονή του θείου-Valentinou έφερε την ανατροπή.

Ο MARQUEZ αρχικά έκανε επιλογή σε σκληρά ελαστικά (εμπρός & πίσω), ενώ ο Rossi προτίμησε τα extra-hard.
Όμως, ο MARQUEZ πηγαίνοντας συνέχεια μαλιοκούβαρα (με τις μπάντες & τις ζάντες) για να πετύχει την διαφορά που θα του εξασφάλιζε την νίκη, είχε αποτέλεσμα να λιώσει γρήγορα το πίσω ελαστικό και να χάσει την διαφορά με τον Vale.
Ετσι 2-γύρους πριν τον τερματισμός ο Valentino προσπερνά τον MARQUEZ. Αμεσα αντεπιτίθεται ο Marc αλλά και πάλι τον ξαναπερνά ο Γιατρός από την εσωτερική. Εκείνη την στιγμή το πείσμα και η τρέλα του MARQUEZ τον έκανε να κτυπήσει δύο φορές τον ROSSI.
Στο δεύτερο χτύπημα, ο MARQUEZ έχασε τον μπροστινό του και μαζί και τον αγώνα αυτόν!!
Απαράδεκτο και αντιαθλητικό το λάθος του αυτό που όπως ανέφερε ο εκφωνητής, ο αλυτάρχης έκανε σχετική παραπομπή στην επιτροπή αγώνων αλλά καμία επιπλέων ποινή δεν δόθηκε.

Ο "Γιατρός-Vale", πήρε την ΔΕΥΤΕΡΗ νίκη για φέτος φέρνοντας τον πρώτο στο πρωτάθλημα. Τώρα πια δείχνει καθαρά πως πάει να διεκδικήσει φέτος το ΔΕΚΑΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ!

Ο LORENZO ακόμα ένα άσχημο αγώνα έκανε, μια και η επιλογή των ελαστικών δεν τον βοήθησε, τα «υπολείμματα» της βρογχίτιδα τον ακλούθησε από τον προηγούμενο αγώνα στο Τέξας, αλλά μάλλον και η κακή ψυχολογία του.

Το αστέρι της Ducati αποδείχτηκε ο DOVIZIOSO που πήρε την 3η δεύτερη θέση για φέτος, φέρνοντας τον στην 2η θέση στο πρωτάθλημα με 6-πόντους πίσω από τον Vale.
Ο φουκαράς ο HERNANDEZ ο Κολομβιανός, του άρπαξε φωτιά η μοτοσυκλέτα του και το πήρε χαμπάρι κάπως αργά, και για αυτρό τον λόγο έφαγε ποινή από τον αγωνοδίκη.

Ο CRUTCHLOW ήταν το μοναδικό Honda (δορυφορικό) που του ανέβηκε στο βάθρο. Έκανε πολύ καλό αγώνα και στο τέλος κατάφερε και πήρε την 3η θέση από τον IANNONE στην έξοδο της τελευταίας στροφής… και κάνοντας κάπως άσεμνη χειρονομία!

Τα Suzuki τα πήγαν αρκετά καλά στον αγώνα τερματίζοντας στην 7η & 10η θέση.

Η Aprilia πάλι στον πάτο!


Ραντεβού σε 2-εβδομάδες για τον επόμενο αγώνα στην πίστα Jerez της Ισπανία (3 Μαΐου )

Re: moto GP 2015  

  Από: johnygalan στις 20/04/2015 9:36 μμ.

green-675".......ψαξτε τον 2ο και για φέτος!!! "

Τον βρήκαμε Γιάννη.................Marquez

Βέβαια μπορεί να είναι και τρίτος άμα συνεχίσει έτσι επιπόλαια
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: moto GP 2015  

  Από: PTiger800 στις 21/04/2015 12:23 πμ.

O Marqez πάντα πάει μαλλιοκούβαρα. Από την αρχή έβλεπες ότι "έστιβε" το μηχανάκι του. Την πλήρωσαν τα λάστιχά του...

Όπως δήλωσε και ο ίδιος και η ομάδα του, η επιλογή του hard, αντί του extra hard έγινε γιατί θεωρούσαν ότι δεν μπορούσαν να χτυπήσουν το γιατρό με το extra hard. Οριακά θα μπορούσε και να τους είχε βγει. Παρά δύο γύρους δεν βγήκε. Βέβαια αν ο γιατρός είχε κάνει λίγο καλύτερη εκκίνηση ίσως να ήταν και συντομότερα.

Ο μικρός έχει πάθος, που στη συγκεκριμένη περίπτωση του στοίχισε. Ταπεινή μου γνώμη, έπρεπε να αποδεχτεί ότι δεν τον είχε το γιατρό σε εκείνη τη φάση του αγώνα, ότι δηλαδή η στρατηγική που διάλεξε δεν του βγήκε και να προσπαθήσει να περισώσει ότι μπορούσε. Θα κατέληγε με 20 βαθμούς στην τσέπη και -10 από την κορυφή. Μακράν καλύτερο από το -30. Του έλειψε η εμπειρία και η καθαρή σκέψη. Θα μπορούσε να είχε στοιχίσει και στο Rossi αυτή η άρνηση κινδύνου του μικρού. Άλλωστε μία τέτοια κουτουλιά δεν είχε φάει πριν δύο χρόνια το traction control του κοντού και τον είχε στείλει σε high side;
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: moto GP 2015  

  Από: dimchrist στις 23/04/2015 2:43 μμ.

Φέτος οι αγώνες είναι πολύ καλοί στη μεγάλη κατηγορία. Τον γιατρό δεν τον περίμενα τόσο δυνατό παρόλο που τον πάω τρελά.
Ο Μαρκέθ είναι φαινόμενο και θα σίγουρα θα ανακάμψει. Για μένα παραμένει το μεγαλύτερο φαβορί για τον τίτλο.
Μακάρι να δούμε και άλλους τόσο συναρπαστικούς αγώνες.

Triple Way