O Colin είναι πολύ καλός! Παλιά καραβάνα... δεν ήταν τυχαία team mate του Valentino για 3 συνεχόμενες χρονιές (2005-2007).
Από τον τρόπο που οδηγεί τον βλέπεις να κάθετε άνετα στην M1 χωρίς να κάνει υπερβολές. Αυτός όμως είναι και ο λόγος που δεν έχει νικήσει ποτέ στα Moto GP...
Πρέπει να πάμε πολύ πίσω για να θυμηθούμε μάχες για την νίκη. Εκεί που τα είχε δώσει όλα, ήταν και απολαυστικός αγώνας, ήταν το 2005 στη Laguna Sega στην πρώτη του χρονιά με την Gauloises Yamaha factory team. Η μάχη που έδωσε για τη νίκη με τον συμπατριώτη του Nicky Hayden μέσα στην πατρίδα τους ήταν συγκλονιστική μέχρι την τελευταία στροφή. Εκεί που χρειάστηκε να πιέσει λίγο παραπάνω αναγκάστηκε να φύγει να χώματα και να χάσει τελικά από το Kentucky Kid. Παρόλαυτά τερμάτησε δεύτερος (το καλύτερό του αποτέλεσμα - συνολικά 10 πόντιουμ στη μεγάλη κατηγορία).
Εκεί που τον παραδέχομαι είναι στα δοκιμαστικά στη Jerez πέρυσι. Έπεσε στιγμιαία (ξύνοντας αγκώνα) αλλά κρατήθηκε πάνω στο μηχανάκι και κατάφερε να το σηκώσει!
Αλλά εδώ έρχεται και πάλι ο Hayden να του πάρει τη δόξα και να κάνει σχέδον το ίδιο στον
αγώνα όμως της Jerez (εδώ φαίνεται ποιος έχει τα κότσια) στην προσπάθειά του να φτάσει τον Jorge Lorenzo (που ήταν τρίτος) έχασε το μπροστινό στα μέσα της Κ-1, ακούμπησε και σύρθηκε με τον αγκώνα του κάτω, κατάφερε όμως με εκπληκτικά ριφλέξ να το σηκώσει και να μην πέσει-βγει έξω- με το γόνατό του και λίγη τύχη!
Σίγουρα δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακό όπως του Τεξανού αλλά έγινε στον αγώνα...
Α, να ξεκαθαρίσω και κάτι... ναι μεν προτιμώ το οδηγικό στυλ του Hayden (του αρέσει να οδηγάει με το πλάι - πλαγιολισθήσεις- λόγο dirty bikes
) όμως από την άλλη τον Edwards τον θεωρώ πιο ολοκληρωμένο και πιο σταθερό οδηγό.
Ο Andrea Dovizioso έτρεχε πρόπερυσι με την JiR Team Scot στα 250cc. Λόγο της πολύ καλής του πορείας (τερμάτισε 2ος στο πρωτάθλημα δύο συνεχόμενες χρονιές 2006-2007 πίσω από τον Jorge Lorenzo και τις δύο φορές) η ομάδα αποφάσισε να ανέβει κατηγορία μαζί με τον Dovi και να τρέξουν στα Moto GP το 2008 για πρώτη φορά. Φορούσε κινητήρες Honda και δεν ήταν λίγες οι φορές που κόντραρε στα ίσια τους εργαστασιακούς!
Φέτος μεταπήδησε στην εργοστασιακή Repsol. Αναμενόμενο για να μην πω επιτακτικό!
Ο Cayse ήρθε για να μείνει και δείχνει σε κάθε gp.
Έχει ένα θηρίο ανήμερο να τιθασεύσει, την GP9! Δεν είναι τυχαίο που από την GP7 και μετά που ήρθε είναι ο μόνος που μπορεί να την κάνει καλά. Εντωμεταξύ όλοι του οι teamate του ήταν μεγάλα χέρια όπως ο Capirex (ο γερόλυκος μια ζωή πάλευε -με την καλή έννοια- με τα δίχρονα κτήνοι των 500cc
), Melandri (παγκόσμιος στα 250cc το 2002 και δεύτερος πίσω από τον Vale στα θηρία των 500cc το 2005 με Movistar Honda με teamate τον Δενπερνάω-Sete) και φέτος ο Hayden (παγκόσμιος πρωταθλητής το 2006), αλλά όλοι τους ήταν πολύ πίσω του... τόσο που ούτε τη σκόνη του δεν έβλεπαν!!!
Όσο και αν του ταιριάζει το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν είναι λογική αυτή η διαφορά.
Δεν τον πάω είναι η αλήθεια... Όμως το παλικάρι πάει τάπα παντού και πάντα!
Γκρινιάρης μόνο να μην ήτανε! Ώρες, ώρες μου θυμίζει τον Sete!
Ο Vale (respect!!!) θα δυσκολευτεί πολύ φετός αν όλα πάνε καλά...
Άντε και καλό μας πρωτάθλημα!