Re: ΜΙΖΑ-ΚΟΜΠΛΕΡ-ΓΡΑΝΑΖΙ ΜΙΖΑΣ ΚΑΠΟΥΤ!!!
¶
Από: alexandros.s στις 14/06/2010 8:52 μμ.
απο οτι ακουσα την διαφορα σε tiger, σε σχεση με το δικο μου- απο την ωρα που κανει το πρωτο γυρισμα μεχρι και το σκασιμο του κινητηρα κανει εναν μεταλλικο θορυβο.
και περισσοτερο βεβαια οταν ειναι κρυο. αα παιζουν πολυ σημαντικο ρολο τα λαδια που χρησιμ.αφου εχει γινει το πρωτο "φαγωμα" του γραναζιου. δηλ. αλλη συμπεριφορα εχει το ημι και αλλα το φουλ. γιατι αν το καλοσκεφτουμε μονο και μονο εδω μεσα που πολλες φορες ακουγεται η φραση βαλε οποιο θες αρκει να το αλλαζεις καθε ταδε χλμ- οταν αυτο ειναι ημι,στην ουσια ειναι πιο απαλο λαδι σε σχεση με το συνθ.
αρα αν το εχεις το προβλημα,μεταφερει τα γρεζια πιο ευκολα, και αν δεν το εχεις μπορει ευκολα να δημιουργ.σε λαθος κινησεις της μιζας.