Περί λαδώματος(ξανά;)

Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: harrysvr στις 28/01/2010 10:51 πμ.

Λοιπόν, έχω λαδώσει με motorex(δύο είδη) και golden spectro, τα ίδια αποτελέσματα πάλι, μαύρα χάλια στο πίσω αριστερό πλαστικό, στη βαλίτσα, στη ζάντα κοκ.
Εχθές διάβασα θετικά σχόλια(δεν είδα κάτι αρνητικό για την αποτελεσματικότητα του στα o-rings) για το Profi Dry Lube(το οποίο δεν φαίνεται να αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα) και το παρήγγειλα απο UK μήπως και δω "καθαρή" μέρα...
Μήπως το έχει δοκιμάσει κάποιος να ενημερώσει;
http://www.performancemotorcare.com/acatalog/Profi_Dry_Lube_400ml__1223.html

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Sprinter στις 28/01/2010 11:31 πμ.

Μή ψάχνετε μακριά: Wurth High Performance Dry Chain Lube. Το βρίσκεις εύκολα στην Ελλάδα.

Το βάζεις σε ζεστή αλυσίδα, το αφήνεις να στεγνώσει καλά. Λερώνει ελάχιστα σε σχέση με άλλα προιόντα αλλα δείχνει να λιπαίνει σωστά γιατι ειναι αρκετά λεπτόρευστο πρίν στεγνώσει.

Δεν υπάρχει προιόν που δεν θα λερώσει καθόλου εκτός κι αν δεν λιπαίνει καθόλου....

Την αλυσίδα μου την έχω 30.000χλμ μαμίσια και δεν έχει χρειαστεί ΠΟΤΕ τέντωμα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: mixalakis στις 28/01/2010 8:21 μμ.

Sprinter"
Την αλυσίδα μου την έχω 30.000χλμ μαμίσια και δεν έχει χρειαστεί ΠΟΤΕ τέντωμα."


Έτσι όπως οδηγάς εσύ σου βγάζει άλλα τόσα χαλαρά!

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Sprinter στις 28/01/2010 8:35 μμ.

Γιατί έχουμε πάει μαζί και μ' έχεις κόψει πώς οδηγάω?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Aris. στις 28/01/2010 10:10 μμ.

Δε σε κοβω και για Ιπποτη της ασφαλτου παντως
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Sprinter στις 28/01/2010 10:48 μμ.

Γνωριζόμαστε προσωπικώς?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Aris. στις 28/01/2010 11:43 μμ.

Κοιτα... ειπα "δεν σε κοβω" οπως "κοβεις" εσυ τον πασα ενα καινουριο που μπαινει ...
Ξερεις ειναι θεμα ... ζυγισματος , ε και sry αμα σου προσεβαλα το καγκουριλικι-χουλιγκανισμο που κρυβεις μεσα σου αλλα δεν σε ειχα για ανθρωπο που θα βγαλεις το ST και θα το αρχισεις στις γκαβες μεχρι τη δουλεια !
Δεν μας ειπες ομως τελικα , το πας λαμπαδα το ST ?


Εγω νομιζω το πας μαλακώσα πολυ !
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Sprinter στις 29/01/2010 8:46 πμ.

Οταν μιλάς με κάποιον που σου ρίχνει 20+ χρόνια στο κουφιοκέφαλό σου και ηλικιακά και οδηγικά, να προσέχεις γιατί ειναι πολύ πιθανο όταν εσύ πηγαινες αυτός να είχε έρθει πίσω 2 φορές... Το πώς να φέρεσε καλά στα σίδερα το μαθαίνεις με την πείρα. Και δε ξέρω τι ειναι οι γκαβές αλλα σε συμβουλεύω αν εισαι γκαβός μη οδηγείς μηχανάκι ειναι επικινδυνο αμα δε βλέπεις..

Και για να επανέρθουμε, η αλυσίδα δε χαλάει με τις σούζες ουτε με την ταχύτητα, αλλά με την κακή συντήρηση όπως και με το πρώτη-δεύτερη μεσα στην κίνηση και στα φανάρια.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Native στις 29/01/2010 10:17 πμ.

Νομιζω θα διαφωνίσω μαζι σου Νικο στο θέμα της σουζας μιας και νομίζω οτι στα απότομα ανοιγματα γκαζιου-σκωρτσαρίσματα-συμπλεκταρίσματα, με σκοπό την σουζα και οχι μόνο, η αλυσσίδα δεν περνάει και τις καλύτερες στιγμές της και μπορει να κανει ανομοιόμορφα κοιλιές και τεντώματα...

Βέβαια οι αλυσσίδες που έχουμε ειναι 530 και είναι αρκετά δυνατές αλλα και πάλι αυτο δεν πάυει να τις καταπονεί...

Τωρα στο θέμα μας, εγω χρησημοποιώ λαδι της DID σαν την μάρκα της αλυσσίδας το οποιο αν και δεν είναι "άσπρο" δεν τινάζει πολυ και δεν χρειάζεται και μεγάλη ποσοτητα.

Έχω καταστρέψει αρκετές αλυσσίδες στο παρελθόν με "ασπρα" λιπαντικά και νομίζω οτι δεν θα ξαναβάλω και κυρίως το valvoline το οποίο θεωρω οτι ειναι το χειρότερο όλων.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Cpt. Haddock στις 29/01/2010 10:32 πμ.

Sprinter"[...]Την αλυσίδα μου την έχω 30.000χλμ μαμίσια και δεν έχει χρειαστεί ΠΟΤΕ τέντωμα."


Τεντώνεται οταν αλλάζεις λάστιχα...

Εκτός εαν μετά τη μπαταρία και την αλυσίδα, ΚΑΙ τα λάστιχά σου κράτανε 30,000 χιλιόμετρα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Sprinter στις 29/01/2010 11:14 πμ.

Cpt. Haddock"
Sprinter"[...]Την αλυσίδα μου την έχω 30.000χλμ μαμίσια και δεν έχει χρειαστεί ΠΟΤΕ τέντωμα."


Τεντώνεται οταν αλλάζεις λάστιχα...

Εκτός εαν μετά τη μπαταρία και την αλυσίδα, ΚΑΙ τα λάστιχά σου κράτανε 30,000 χιλιόμετρα "



Τα λάστιχά μου τα αλλάζω κάθε 9-11.000 Δεν γνωρίζω αν τεντώνεται η αλυσίδα οταν αλλάζω λάστιχα και δεν βλέπω τον λόγο. Μη ξεχνάς πως έχω μονόμπρατσο. Θα το κοιτάξω καλύτερα να σου πώ. Ακόμα κι έτσι, ακούω ιστορίες φρίκης με αλυσίδες. Δεν έχεις παρά να κάνεις μια ερώτηση στο συνεργείο που πηγαίνεις να τις ακουσεις και εσύ.

Η ζήλεια δε κρύβεται, ε?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:42, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Sprinter στις 29/01/2010 11:17 πμ.

Native"Νομιζω θα διαφωνίσω μαζι σου Νικο στο θέμα της σουζας μιας και νομίζω οτι στα απότομα ανοιγματα γκαζιου-σκωρτσαρίσματα-συμπλεκταρίσματα, με σκοπό την σουζα και οχι μόνο, η αλυσσίδα δεν περνάει και τις καλύτερες στιγμές της και μπορει να κανει ανομοιόμορφα κοιλιές και τεντώματα...

Βέβαια οι αλυσσίδες που έχουμε ειναι 530 και είναι αρκετά δυνατές αλλα και πάλι αυτο δεν πάυει να τις καταπονεί...

Τωρα στο θέμα μας, εγω χρησημοποιώ λαδι της DID σαν την μάρκα της αλυσσίδας το οποιο αν και δεν είναι "άσπρο" δεν τινάζει πολυ και δεν χρειάζεται και μεγάλη ποσοτητα.

Έχω καταστρέψει αρκετές αλυσσίδες στο παρελθόν με "ασπρα" λιπαντικά και νομίζω οτι δεν θα ξαναβάλω και κυρίως το valvoline το οποίο θεωρω οτι ειναι το χειρότερο όλων."



Αντε να συμφωνήσω αλλα και πάλι, μη μου πείτε πως αυτοι που αλλάζουν αλυσίδες κάθε 10.000 ολη μέρα σουζες κάνουνε. Προς Θεού! εκτός κι αν είσαι επαγγελματίας σταντμαν, η φθορά αλλου οφείλεται και όχι στις σουζες.

Συμφωνώ για τα άσπρα λιπαντικά τύπου κερί. Το Wurth που σύστησα πιο πάνω δεν είναι τέτοιο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Aris. στις 29/01/2010 11:23 πμ.

Ενταξει ρε μπαρμπαSprinter μη ζοριζεσαι , ηρεμισε.

Δεν τα θελω τα χρονια σου μη ανησυχεις , κρατησε τα για παρτυ σου.

Σε εκρινα μηπως και σε κακολογησα πως δεν ξερεις να συντηρεις την αλυσιδα σου ? Το αντιθετο μαλιστα , γιαυτο και σου ειπα πως σε κοβω για ηρεμο (ΟΔΗΓΙΚΑ) ανθρωπο που θα βαλει την 4η και θα παει ...
Τωρα τι πειρα και πρασινα αλογα μου λες?
Σε εθιξα επειδη σου ειπα οτι δεν κανεις καγκουριλικια και καρφιλες στο δρομο ?

Τωρα αμα σε ενοχλει που ενας 27χρονος δεν σου μιλαει με το 'σεις και με το 'σας επειδη εισαι 50 και επειδη καμμια φορα κανει και κανα αθωο πειραγμα τυπου "ιπποτη της ασφαλτου" μαλλον εσυ εχεις το προβλημα.

Σε οποιοδηποτε αλλον αν εκανα κατι παρομοιο δεν θα ειχα τετοια αντιδραση .




Και ετσι για το ONtopic , εγω βαζω Μοτul γρασσο αλυσιδας , διαφανο , στην αρχη υπερβολικα ψιλο (εισχωρει παντου) και μετα απο λιγη ωρα γινεται κολωδες ,το συνιστω ανεπιφυλακτα ! Απλα προσοχη δεν χρειαζεται να βαλετε πολυ ..
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Sprinter στις 29/01/2010 11:31 πμ.

Aris."Ενταξει ρε μπαρμπαSprinter μη ζοριζεσαι , ηρεμισε.

Δεν τα θελω τα χρονια σου μη ανησυχεις , κρατησε τα για παρτυ σου.

Σε εκρινα μηπως και σε κακολογησα πως δεν ξερεις να συντηρεις την αλυσιδα σου ? Το αντιθετο μαλιστα , γιαυτο και σου ειπα πως σε κοβω για ηρεμο (ΟΔΗΓΙΚΑ) ανθρωπο που θα βαλει την 4η και θα παει ...
Τωρα τι πειρα και πρασινα αλογα μου λες?
Σε εθιξα επειδη σου ειπα οτι δεν κανεις καγκουριλικια και καρφιλες στο δρομο ?

Τωρα αμα σε ενοχλει που ενας 27χρονος δεν σου μιλαει με το 'σεις και με το 'σας επειδη εισαι 50 και επειδη καμμια φορα κανει και κανα αθωο πειραγμα τυπου "ιπποτη της ασφαλτου" μαλλον εσυ εχεις το προβλημα.

Σε οποιοδηποτε αλλον αν εκανα κατι παρομοιο δεν θα ειχα τετοια αντιδραση .


"



Βεβαίως με εθειξες μειράκιον διότι δε με ξέρεις αρα γνώμη καμμία δε μπορείς να εκφέρεις για το πώς πάω το ότι πάω. Και βεβαίως είσαι γκαβός γιατί αλλιώς πώς θα σου 'χε έρθει η ιδέα πώς είμαι ήρεμος? Από το πώς γράφω εδώ μέσα? Κανέναν δε θέλω να μου μιλάει με το σείς και με το σάς, μαλακίες δε θέλω να λένε.

Καφρίλες δεν κάνω πλέον διότι δεν έχω χρηματα για το νοσοκομείο. Αλλά από κεί έως να υπονοείς πώς πάμε σα κότες ειναι πολύς δρόμος.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Περί λαδώματος(ξανά;)  

  Από: Γιωργος στις 29/01/2010 11:35 πμ.

H αλυσίδα και τα γρανάζια στα δικά μας μοτό αντέχουν τουλάχιστον 25000κμ ανεξάρτητα πως οδηγάει ο καθένας. Το μόνο απαραίτητο έιναι σωστό καθάρισμα - λάδωμα ( αυτό είναι συνάτηση της οδήγησης το πόσο συχνό είναι) και φυσικά το σωστό τέντωμα το οποίο γίνεται σωστά μόνο με φορτίο πάνω στην ανάρτηση(δηλαδή αναβάτης).όλα τα άλλα για σούζες πάντες και λοιπάτα ακούω βερεσέ.... Μόνο η ελειπής φροντίδα και πολλές φορές η μαλακή πίσω ανάρτηση καταστρέφει μια τέτοια αλυσίδα νωρίς.
Τουλάχιστον αυτό έχω μάθει από τα μηχανάκια που είχα -έχω και απο την τεχνική μου εμπειρία