Συναγερμος και καταναλωση

Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: Aris. στις 02/06/2010 4:58 μμ.

Επειδη δεν ημουν σιγουρος ποιος ειναι ο πιο σωστος τροπος να ελεγξεις αν εχεις καποια διαρροη/καταναλωση στο ηλ. κυκλωμα της μηχανης , πηγα σε ενα ηλεκτρολογιο αυτ/των - μοτ/των για να κανω ενα test.

Να σημειωσω πως ειχα ξαναπαει για να ελεγξω τυχον διαρροες και στις αρχες.. (πριν 1.5 χρονο) και δεν βρηκαμε τιποτα.

Ξεκιναμε λοιπον ...

Με κλειστο τον διακοπτη , ξεσυνδεουμε τον εναν πολο της μπαταριας (οποιονδηποτε).
Παιρνουμε το πολυμετρο και το γυριζουμε στην ενδειξη για μετρηση Αμπερ.
Συνδεουμε σε σειρα τα 2 ακρα του πολυμετρου.Δηλαδη το ενα ακρο του πολυμετρου στο καλωδιο που βγαλαμε απο την μπαταρια και το αλλο ακρο στον ξεσυνδεμενο πολο της μπαταριας , ετσι ωστε να εχουμε και παλι κλειστο κυκλωμα και να δουλευει η μηχανη κανονικα.
Η μηχανη ηταν τελειως σβηστη και αν υπηρχε καποια "πονηρη" διαρροη ρευματος θα μας το εδιχνε αμεσως το πολυμετρο. Αντιθετως το πολυμετρο εδιχνε 0.00 Αμπερ.
Αρα ενω ειναι σβηστη η μηχανη δεν υπαρχει η παραμικρη καταναλωση αμπερ.Ουτε καν απο τον συνδεμενο συναγερμο.
Αρα κανενα προβλημα...

Τουλαχιστον ετσι νομιζα...

Αφησαμε το πολυμετρο οπως ηταν και γυρισαμε τον κεντρικο διακοπτη (αναβουν φωτα,οργανα, λοιπα ηλεκτρονικα) και βλεπουμε πως η ενταση του ρευματος ανερχεται στα 15Α (το νουμερο ειναι τυχαιο , δεν θυμαμε ποσο ηταν ακριβως).
Κλεινοντας τον κεντρικο διακοπτη, προς εκπληξη μου , διαπιστωσαμε πως ενω ειχαν σβησει τα παντα , το πολυμετρο συνεχιζε να μας διχνει μια καταναλωση 0.45Α (Μισο αμπερ που ισοδυναμει σε 5 watt!)
Βγαζοντας την ασφαλεια του συναγερμου ,μηδενισε και το αμπερομετρο...

Το παραξενο της υποθεσης ειναι πως οταν ξανασυνδεσαμε τον συναγερμο στο κυκλωμα , δεν διατηρησε την καταναλωση του (δουλευε σωστα). Οταν ομως ξαναδοκιμασαμε να ανοιξουμε/κλεισουμε τον κεντρικο διακοπτη, παλι συνεχιζε και καταναλωνε μισο αμπερ...
Ο ηλεκτρολογος μου ειπε πως δεν ηταν η πρωτη φορα που του τυχαινει κατι παρομοιο...

Ελπιζω να φανει χρησιμο αυτο το τοπικ-εμπειρια μου, σε καποιον που αντιμετωπιζει προβληματα με αδυναμη μπαταρια ή σε καποιον που σκεφτεται την αγορα καποιου συναγερμου.

Συλλογιζομαι ποσες φορες εμεινα απο μπαταρια και γενικα τι εχω τραβηξει... και μουρμουριζω ... πραγματα που δεν θελετε να ακουσετε ...




Υ.Γ. Ο συναγερμος δεν ειναι ο μαμισιος . Ειναι αφτερμαρκετ (Elser).
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: tharis στις 02/06/2010 5:09 μμ.

Δηλαδη αυτο τι σημαινει ??

Δεν ειναι λογικο να τραβαει καποιο ρευμα ο συναγερμος ??
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: Aris. στις 02/06/2010 5:41 μμ.

Ρωτησα τον ηλ/γο και μου ειπε πως τα 5 μονιμα watt καταναλωσης ειναι αρκετα για να γονατισουν γρηγορα μια μπαταρια που δεν κανει μεγαλες βολτες ή που μενει στασιμη για καιρο...
Επισεις θα δοκιμασω και με ενεργοποιημενο συναγερμο για να δω ποσο και αν θα ανεβει η καταναλωση
Σκεψου, ειναι σαν να εχεις μονιμα αναμενα τα λαμπακια της μηχανης
Δοκιμασες να αφησεις για καμμια μερα τον διακοπτη στη θεση παρκινγκ? (αναμενο κολοφαναρο και τα λαμπακια)
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: Polymhxanos στις 02/06/2010 6:06 μμ.

Δεν είμαι ο κατασκευαστής του συναγερμού, αλλά υποθέτω, ότι όταν κλείνεις τον διακόπτη, ο συναγερμός κάνει κάποιες εργασίες ακόμα, π.χ. οπλίζει, μετράει κάποιο χρόνο αντίστροφα, φορτίζει την δική του μπαταρία ή πυκνωτή κ.ο.κ. οπότε για αυτό και σου τραβάει 0.45Α.

Αν αυτό το 0.45Α δεν ''παύει'' μετά από λίγη ώρα, τότε ναι είναι πολύ, και είναι λογικό να σου αδειάζει την μπαταρία αν μείνει ώρες. Υποθέτω και πάλι όμως, ότι αν το μετρούσατε για λίγη ώρα, κάποια στιγμή θα βλέπατε ότι θα έπεφτε η ροή φορτίου.

Σχετικά με τα λαμπάκια πορείας. Το Steet triple έχει συνολικά 3 λαμπάκια πορείας (πυρακτώσεως 5watt το καθένα) και το LED κωλοφάναρο. 1 λαμπάκι είναι στον φωτισμό της πινακίδας και από 1 σε κάθε φανάρι. Επιπλέον από την ίδια γραμμή τροφοδοτείται και το κύκλωμα του φλας (αν δοκιμάσεις θα δεις ότι τα φλας δουλεύουν κανονικά στην θέση parking). Οπότε στην θέση parking, αν βάλουμε 5 watt τα LED στο κωλοφάναρο, έχεις συνολικά 3x5+5=20watt, ήτοι 20w/12v= 1.666 A ρεύμα το οποίο ξεζουμίζει ΤΕΛΕΙΩΣ μια 9Ah μπαταρία σε 9Ah/1.666A=5.4 ώρες. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Άλλαξε όλα τα πυρακτώσεως, με LED που θα βρεις στα καταστήματα με αξεσουάρ αυτοκινήτων-μοτοσυκλετών. Από 5w ανά λαμπάκι πάς στο ονομαστικό 0.5 ή 1w (το πραγματικο είναι ακόμα λιγότερο), οπότε ένα ''μόνιμο'' φορτίο 20w όταν δουλεύει το μοτέρ, πέφτει στο 6-7w, μεγάλη διαφορά, που ξεκουράζει και την μπαταρία και το κυριότερο, το κύκλωμα παραγωγής ρεύματος.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: Aris. στις 02/06/2010 7:21 μμ.

Το σκεφτηκα να σου πω την αληθεια ...
Οτι ισως για μερικα λεπτα μετα το σβησιμο να υπαρχουν καταναλωσεις απο several reasons που λενε και καπου ...προς τα ...πανω ?

Θα το ξανακοιταξω καπως πιο υπομονετικα και σχολαστικα , μονος.

Οσο για τα leds, μονο τα 2 φλας μπροστα δεν ειναι. Αν και παλι δεν νομιζω να καταπονειται η μπαταρια καθολου οσο δουλευει το μοτερ. Αν δεν κανω λαθος η μπαταρια δουλευει σαν σταθεροποιητης τασης απο τα 14V στα 12V που παιρνει απο το "δυναμο" ενω συγχρονως φορτιζει , ή μηπως λεω μαλακιες ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: tharis στις 02/06/2010 11:30 μμ.

Αρα το προβλημα ειναι στο συναγερμο και οχι στο μηχανακι σου ετσι ?? Και δηλαδη αυτο το ρευμα το τραβαει χωρις να ενεργοποιησεις το συναγερμο ?? Αν τον ενεργοποιησεις ποσο τραβαει ?? Αραγε ποσο να τραβαει και ο datatool ??

Παρεπιπτοντως εμενα οταν πηρα την μηχανη μου ειπαν οτι αν τ αφησω κανενα τεταρτακι στη θεση παρκινγκ .. τσαο μπαταρια !!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: Aris. στις 04/06/2010 3:59 μμ.

Τελικα ολα ηταν μια παρεξηγηση .... Το ξαναδοκιμασα και ειδα πως η καταναλωση δεν ηταν του συναγερμου αλλα της ecu . Τα 0.45Α καταναλωσης που ειχα με κλειστη μηχανη ,εγιναν 0.25Α μετα απο 1 λεπτο και 0.00Α μετα απο ακομα 1 λεπτο ...
...

haris" Αν τον ενεργοποιησεις ποσο τραβαει ?? Αραγε ποσο να τραβαει και ο datatool ??
"


Αφου ειδα πως δεν εχω προβλημα και ηρεμησα , checkαρα και ποσο τραβαει με οπλισμενο συναγερμο.
Σχεδον τιποτα .. 0.009 Α !

Μου εφυγε ενα βαρος
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Συναγερμος και καταναλωση  

  Από: tharis στις 04/06/2010 6:38 μμ.

χαχαχα

Ε ναι ρε συ Αρη αν τραβουσε μονιμα μισο αμπερ θα ειχες προβλημα καθε μερα και οχι μερικες κρυες νυχτες του χειμωνα ...

Τελικα ολα εχουν μια λογικη εξηγηση ..!!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..