Re: Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH?? ¶
Από: antonis lironis στις 20/01/2009 7:22 μμ.
Αλλά εκεί το ξεκωλιάσανε 6 άτομα και σε πολύ χωματόδρομο
Σου εύχομαι να έχεις μόνο αυτό το πρόβλημα που είναι ασήμαντο και πάνφθηνο!
Από: antonis lironis στις 20/01/2009 7:22 μμ.
Από: liberal στις 20/01/2009 8:22 μμ.
spyr"Τσιμουχάκι εμπρός αμορτισέρ με αποτέλεσμα να χάνω λάδι ....
είμαι στα 11.500 χιλ ( απο Ιούνιο 2008) και θα στείλει αίτημα ο Σάκης για να δούμε εάν με καλύπτει η Τ !!!!
Πάντως ο Σάκης μου είπε οτι έχει τύχει σε αρκετούς στα 1050 ...... ποιοι είστε οι υπόλοιποι ρε αδέρφια?"
Από: Alexander στις 21/01/2009 2:45 μμ.
Από: alki_viades στις 21/01/2009 3:21 μμ.
Από: coot στις 21/01/2009 3:22 μμ.
Alexander"Εχω ενα Daytona 675 (08).
Στην παρθενικη μου βολτα με μαζεβανε απ τα βουνα λογω ανορθωτη μπαταριας.
Λιγο αργοτερα εμεινα απο μπαταρια, (ξεχασα το κλειδι στο οn για μιση ωρα !).
Αμεσως μετα επαθα λαστιχο.
Αμεσως μετα εχασα μια βιδα του πισω φλας (το εχω δεσει με αυτοκολητη ταινια).
Τελευταια τσιμπισα νοθευμενη βενζινη με αποτελεσμα να μπερδευτη η χαρτογραφηση. Μετα απο ρυθμισμα το προβλημα απλα εχει γινει εντονοτερο με αποτελεσμα να μην κραταει ρελαντι. Πολλες φορες ο κινιτηρας σβηνει εν κινησει (στις χαμηλες ταχυτητες). Αντε παλι.
Απαγορευμενοι ερωτες.."
Από: Aris. στις 21/01/2009 3:31 μμ.
c"Alexander"Εχω ενα Daytona 675 (08).
Στην παρθενικη μου βολτα με μαζεβανε απ τα βουνα λογω ανορθωτη μπαταριας.
Λιγο αργοτερα εμεινα απο μπαταρια, (ξεχασα το κλειδι στο οn για μιση ωρα !).
Αμεσως μετα επαθα λαστιχο.
Αμεσως μετα εχασα μια βιδα του πισω φλας (το εχω δεσει με αυτοκολητη ταινια).
Τελευταια τσιμπισα νοθευμενη βενζινη με αποτελεσμα να μπερδευτη η χαρτογραφηση. Μετα απο ρυθμισμα το προβλημα απλα εχει γινει εντονοτερο με αποτελεσμα να μην κραταει ρελαντι. Πολλες φορες ο κινιτηρας σβηνει εν κινησει (στις χαμηλες ταχυτητες). Αντε παλι.
Απαγορευμενοι ερωτες.."
"
Από: antonis lironis στις 21/01/2009 11:12 μμ.
Alexander"Εχω ενα Daytona 675 (08).
Στην παρθενικη μου βολτα με μαζεβανε απ τα βουνα λογω ανορθωτη μπαταριας.
Λιγο αργοτερα εμεινα απο μπαταρια, (ξεχασα το κλειδι στο οn για μιση ωρα !).
Αμεσως μετα επαθα λαστιχο.
Αμεσως μετα εχασα μια βιδα του πισω φλας (το εχω δεσει με αυτοκολητη ταινια).
Τελευταια τσιμπισα νοθευμενη βενζινη με αποτελεσμα να μπερδευτη η χαρτογραφηση. Μετα απο ρυθμισμα το προβλημα απλα εχει γινει εντονοτερο με αποτελεσμα να μην κραταει ρελαντι. Πολλες φορες ο κινιτηρας σβηνει εν κινησει (στις χαμηλες ταχυτητες). Αντε παλι.
Απαγορευμενοι ερωτες.."
Από: fethry στις 22/01/2009 10:30 πμ.
Alexander"Τελευταια τσιμπισα νοθευμενη βενζινη με αποτελεσμα να μπερδευτη η χαρτογραφηση. Μετα απο ρυθμισμα το προβλημα απλα εχει γινει εντονοτερο με αποτελεσμα να μην κραταει ρελαντι. Πολλες φορες ο κινιτηρας σβηνει εν κινησει (στις χαμηλες ταχυτητες). Αντε παλι."
Από: Alexander στις 22/01/2009 1:58 μμ.
Από: antonis lironis στις 22/01/2009 5:47 μμ.
Alexander"Σημερα εμαθα οτι υπαρχει ανακληση στο Daytona 675 για μια βαλβιδα που μπλοκαρει την εχαγωγη καυσιμου με αποτελεσμα την διακοπη λειτουργειας του κινητηρα κλπ κλπ κλπ. Εκλεισα ραντεβου με το συνεργειο και ελπιζω αυτο να ειναι το προβλημα. Ιδωμεν.
Οσο για το ευχελαιο, χμμ, μηπως θα πρεπει να λοξοκοιταζουμε τα Γιαπωνεζικα? Δεν ξερω, λεω μονο.."
Από: Alexander στις 22/01/2009 6:02 μμ.
Από: kostantinos στις 22/01/2009 6:37 μμ.
antonis lironis"Alexander"Σημερα εμαθα οτι υπαρχει ανακληση στο Daytona 675 για μια βαλβιδα που μπλοκαρει την εχαγωγη καυσιμου με αποτελεσμα την διακοπη λειτουργειας του κινητηρα κλπ κλπ κλπ. Εκλεισα ραντεβου με το συνεργειο και ελπιζω αυτο να ειναι το προβλημα. Ιδωμεν.
Οσο για το ευχελαιο, χμμ, μηπως θα πρεπει να λοξοκοιταζουμε τα Γιαπωνεζικα? Δεν ξερω, λεω μονο.."
Φίλε μου το έχω ξαναπεί και σε άλλο Post. Όλα χαλάνε πλέον. Είναι να μην σου τύχη.
Έχεις διαβάσει το post με το Hornet που του κόλλησαν οι ταχύτητες λίγα χλμ. μακριά από το μαγαζί που το πήρε!
Αν θες μπορώ να σου πώ δεκάδες περιστατικά με Γιαπωνέζικα. Θα μου πείς οτι με βάση την αναλογία των
πωλήσεων δεν σημαίνει τίποτα.
Τα περισσότερα πλέον μοντέλα μηχανών έχουν κοινούς προμηθευτές υλικών κατασκευής.
Π.χ τα Triumph έχω μάθει οτι έχουν ηλεκρτικά και κονσόλες dials Yamaha."
Από: nfot στις 22/01/2009 8:49 μμ.
Alexander"Σημερα εμαθα οτι υπαρχει ανακληση στο Daytona 675 για μια βαλβιδα που μπλοκαρει την εχαγωγη καυσιμου με αποτελεσμα την διακοπη λειτουργειας του κινητηρα κλπ κλπ κλπ. Εκλεισα ραντεβου με το συνεργειο και ελπιζω αυτο να ειναι το προβλημα. Ιδωμεν.
Οσο για το ευχελαιο, χμμ, μηπως θα πρεπει να λοξοκοιταζουμε τα Γιαπωνεζικα? Δεν ξερω, λεω μονο.."
Από: fethry στις 23/01/2009 12:19 μμ.
Alexander"Μηπως να αγορασουμε παπι?"
Από: Aris. στις 21/03/2009 5:13 μμ.
nf"fethry"... σημαντικό μειονέκτημα στο συγκεκριμένο μοτοσακό είναι η απουσία δείκτη βενζίνης... "
ΠΩΣ? Εν ετη 2008 δεν εχει δεικτη βενζινης; Παμε καλα;"