Re: ζελατίνα για daytona 675
¶
Από: Piki στις 18/07/2009 4:03 μμ.
Είμαι χαρούμενος γιατί τα πράγματα με την αγορά της “zero gravity” κύλισαν ομαλά.
09-07-2009: Στέλνω με φαξ την παραγγελία στην “zero gravity”.
13-07-2009: Ειδοποιούμαι από την “USPS” ότι η παραγγελία μου έφυγε από “Los Angeles”.
16-06-2009: Ειδοποιούμαι από τα ΕΛΤΑ ότι η παραγγελία μου αφίχθη στην Αθήνα. Παραλαβή αυθημερόν. Φόρος 3€!!
17-07-2007: Εγκατάσταση “ιδίοις χερσί”.
Συνολικό κόστος
Αγορά-Μεταφορικά 133,75$ + Φόρος 3,00€ + Εγκατάσταση 1 ώρα.
Εγκατάσταση σε 20 βήματα.
1/ Κατ΄ αρχήν ανοίξτε το πακέτο με προσοχή! Η ζελατίνα καλύπτεται από σφραγισμένο διάφανο πλαστικό κάλυμα και περιβάλλεται με στραπατσαρισμένα πλαστικά φύλλα που δρουν ως αποσβεστήρας κρούσεων (εικ.πακέτο). Χρησίμευσαν στην περίπτωσή μου γιατί το πακέτο είχε τσαλακωθεί στην μία του πλευρά!
2/ Πριν ξεκινήσετε την εγκατάσταση συγκεντρώστε τα εργαλεία που θα χρειαστούν (εικ.εργαλεία). Το σταυρωτό κατσαβίδι χρησιμεύει για το ξεβίδωμα των πλαστικών βιδών της “μαμάς” ζελατίνας. Το ίσιο κατσαβίδι χρησιμεύει για να αποκολληθούν τα πλαστικά καλύματα των παξιμαδιών των καθρεπτών. Το καρυδάκι αρ. 10 χρησιμεύει για το ξεβίδωμα των παξιμαδιών των καθρεπτών. Χρειάζεται και η λαβή “Τ” για το ξεβίδωμα της πρόσθιας βίδας του αριστερού καθρέπτη (η καστάνια “γδέρνει” το κάλυμα των οργάνων).
3/ Στηρίξτε την “Daytona” σε όρθιο στήριγμα (εικ.στήριξη)
4/ Με το σταυρωτό κατσαβίδι ξεβιδώστε τις πλαστικές βίδες της “μαμάς” ζελατίνας (εικ.βίδες).
5/ Με το ίσιο κατσαβίδι αφαιρέστε τα πλαστικά καλύματα των παξιμαδιών των καθρεπτών (εικ.βίδες).
6/ Με την λαβή “Τ” και το καρυδάκι αρ. 10 ξεβιδώστε την πρόσθια βίδα του αριστερού καθρέπτη (εικ.βίδες).
8/ Με την καστάνια και το καρυδάκι αρ. 10 ξεβιδώστε τις υπόλοιπες βίδες των καθρεπτών (εικ.βίδες).
9/ Ανασηκώστε τα “αυτιά” του fairing ώστε να αποκολληθεί η “μαμά” ζελατίνα και με προσοχή σύρετε δεξιά-αριστερά για να αφαιρεθεί.
10/ Ελέγξτε να έχει πάνω της τους πρόσθιους και οπίσθιους στερεωτήρες. Αν όχι ψάξτε να τους βρείτε! Κάπου έχουν πέσει! Ελέγξτε τους στερεωτήρες των καθρεπτών στις βάσεις τους! Αν δεν είναι εκεί ψάξτε να τους βρείτε! Κάπου έχουν πέσει! Η DAYTONA θα φαίνεται τώρα όπως στην εικόνα “εικ.χωρίς”.
11/ Ελέγξτε την ακεραιότητα όλων των στερεωτήρων. Αντικαταστείστε όσους έχουν φθαρεί (εικ.στερεωτήρας).
12/ Βγάλτε την “zero gravity” από το κάλυμα της. Εισάγετε τους πρόσθιους και οπίσθιους στερεωτήρες στην ζελατίνα.
13/ Εισάγετε τους στερεωτήρες των βάσεων των καθρεπτών, αν έχουν βγεί κατά την απεγκατάσταση της “μαμάς” ζελατίνας.
14/ Με προσοχή εκτελέστε αντιστρόφως τις ενέργειες του βήματος “9”.
15/ Βιδώστε πρώτα την πρόσθια αριστερή πλαστική βίδα, χαλαρά. Συνεχίστε με τις υπόλοιπες αριστερές βίδες από μπρός προς τα πίσω, χαλαρά. Βιδώστε την πρόσθια δεξιά βίδα, χαλαρά. Συνεχίστε με τις υπόλοιπες δεξιές βίδες από μπρός προς τα πίσω, χαλαρά.
16/ Σφίξτε όλες τις βίδες όχι πολύ. Μην ξεχνάτε ότι οι στερεωτήρες λειτουργούν ως απορροφητήρες κραδασμών και όταν παρασφιχτούν χάνουν την ελαστικότητά τους και η ζελατίνα μπορεί να σπάσει!
17/ Βιδώστε τα παξιμάδια των καθρεπτών και τοποθετείστε τα πλαστικά καλύματα τους.
19/ Τώρα θα έχετε παρόμοια θέα με την εικόνα “εικ.διά μέσου”.
20/ Η ζελατίνα δεν παραμορφώνει την εικόνα αλλά, όπως είναι φυσικό, δημιουργείται ένα μικρό σκαλοπάτι στην άκρη της (εικ.διά μέσου).
Test ride: Λογαριάζω, αύριο Κυριακή, πρωινή βόλτα προς Πόρτο-Γερμενό, Ψάθα (κολύμπι), Αλεποχώρι, Λουτράκι, επιστροφή από παληά εθνική οδό. Όσοι μπορούν να ξυπνήσουν νωρίς ευπρόσδεκτοι.
όποιος φυλάει τα ρούχα του και έχει τα μισά,
να προσέχει χρειάζεται διπλά!