ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Sprinter στις 17/02/2010 9:37 πμ.

Νταξ' ρε παιδί μου κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν το μισθό τους και οι μαρκετίστες. Τουλάχιστον δεν έχει αγγελάκια και διαβολάκια. Αν και οι μαρκετίστες μάλλον οι ιδιοι ειναι μια και είναι αδελφές εταιρείες.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Sprinter στις 17/02/2010 12:03 μμ.

Ας μην αρχίσουμε βέβαια τι σημαίνει πατάω δε πατάω μέχρι την άκρη, κυρίως σε χρήση δρόμου, γιατί δε τελειώνουμε. Εχω τις απόψεις μου, που επιβεβαιώνονται συχνά βλέποντας στον δρόμο τα απίθανα πράγματα, με τελευταίο πρίν λίγο καιρό, κύριο πάνω σε καινούργιο VFR1200 (τεστ ήτανε άραγε?) στη Περιφεριακή Υμηττου, που έστριβε ξύνοντας μασπιέ αλλάζοντας λωρίδες μεσα στα αμάξια, με το κορμί του καμαρωτό σαν εύζωνας ακριβώς στην κατακόρυφο... ούτε μοτοκρός να 'κανε. Είχε λίγα χλμ. παραπάνω από μένα γιατί εμπιστευόνταν φαίνεται τους οδηγούς των αμαξιών γύρω του ( ) αλλα εγώ ίσα-ίσα που 'χα δώσει λίγη κλίση στη μηχανή.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Aris. στις 18/02/2010 9:47 μμ.

[youtube:2vb4c63w]EgHaDlB5h98[/youtube:2vb4c63w]
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Δοκιμή METZELER SPORTEC M5 στο Portimao  

  Από: dimchrist στις 08/03/2010 5:57 μμ.

Νέο λάστιχο για όλες τις συνθήκες, χωρίς συμβιβασμούς!

Μέχρι τώρα, στον τομέα των Supersport, των Sport (Νaked, Fun bikes) και των Sport-Touring μοτοσυκλετών, θέλαμε διαφορετικά λάστιχα για χρήση σε πίστα, στην σπορ οδήγηση σε δρόμους με στροφές, για την πόλη, για το ταξίδι.

Η Metzeler με το νέο Sportec M5 Interact, προσπαθεί να συνδυάσει την καλή απόδοση σε όλες αυτές τις συνθήκες, χωρίς να κάνει μεγάλο συμβιβασμό σε κάθε μια από αυτές.

Ίσως πριν μερικά χρόνια, μια τέτοια προσπάθεια να χαρακτηριζόταν ουτοπική, τώρα όμως η τεχνολογία προχωράει και μέσω διαφορετικής τάσης σε 5 ζώνες του σκελετού, σε συνδυασμό με νέα υλικά στη γόμα, αλλά και με τη χάραξη που έχει πάρει το σχήμα από το ελληνικό «π», το σύμβολο μαθηματικής τελειότητας, το 3.14... με τα άπειρα δεκαδικά ψηφία, που είναι ο λόγος της περιφέρειας, προς τη διάμετρο κάθε κύκλου. Σύμφωνα με μια πιο μυστικιστική προσέγγιση, είναι το κλειδί που ερμηνεύει τον κόσμο και τις σχέσεις και ίσως αυτή η διάσταση του «π», να έδωσε την έμπνευση στους Γερμανούς τεχνικούς για την κατασκευή του Μ5.

Έτσι στην τρομερή πίστα του Portimao στα νότια της Πορτογαλίας, το Μ5 μας περίμενε πάνω σε 30 διαφορετικά μοντέλα μοτοσυκλετών, των κατηγοριών που προαναφέραμε. Η δοκιμή ξεκίνησε σε στεγνή πίστα, για 20 λεπτά μόνο και μετά ακολούθησαν ακόμη 7 δοκιμές των 20λεπτών με την πίστα από λίγο έως πάρα πολύ βρεγμένη.

O απεσταλμένος μας Δ.Δ. οδήγησε στο στεγνό την BMW S1000RR, ενώ μετά τις: Yamaha R1, Kawasaki ZX-6R, KTM RC8R, BMW HP2, Suzuki GSX-R750, Honda CBR600RR, πάλι την Suzuki GSX-R750 και τέλος πάλι την BMW S1000RR.

Το Μ5 μας εντυπωσίασε αρχικά με τον πολύ μικρό χρόνο ζεστάματος που θέλει, παρά το ότι η θερμοκρασία ασφάλτου ήταν μόλις στους 16ο Κελσίου.

Δεύτερο πολύ θετικό σημείο είναι ότι ακόμη και στη βροχή το μπροστινό ζεσταινόταν αρκετά και αυτό μεταφραζόταν σε εμπιστοσύνη που μας έδινε για το πλάγιασμα σε τέτοιες συνθήκες.

Τρίτο συν, ο τρόπος που διώχνει το νερό με την «π» χάραξη πίσω, που σου δίνει τη σιγουριά που χρειάζεται για να ανοίξεις το γκάζι γρήγορα στην έξοδο.

Επίσης η σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και στο δυνατό φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο, είναι στοιχεία που λειτουργούν υπέρ του προφίλ του Μ5.

Τελικά με δυο λόγια μπορούμε να πούμε ότι η Metzeler κατάφερε να κατασκευάσει ένα τέλειο λάστιχο για γενική χρήση των Sport και Supersport μοτοσυκλετών.

Σίγουρα στην πίστα δεν θα πάει όσο γρήγορα ένα Racetec K3 ή σε ταξίδι στη βροχή όσο άνετα ένα Roadtec Z6 (για να μιλήσουμε για λάστιχα της ίδιας εταιρίας), αλλά θα καταφέρει να ικανοποιήσει στα track days, (όπως αυτό του Fast & Safe, που θα γίνει στις 15 Μαρτίου) και μάλιστα «βγάζοντας» πολλά 20λεπτα, χωρίς η φθορά να μειώσει την απόδοση σχεδόν μέχρι το τέλος της ζωής του – χάρις στη σύνθεση της γόμας, ενώ στο δρόμο θα δίνει καλό κράτημα και πολύ καλή συμπεριφορά στο βρεγμένο.

Δύσκολα τα βρίσκεις αυτά σε ένα λάστιχο σήμερα!
http://www.motograndprix.gr

Triple Way

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: ATN PANOS στις 08/03/2010 7:25 μμ.

ευχαριστουμε για την ενημερωση φιλε
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Native στις 08/03/2010 7:40 μμ.

Τα M5 εχουν ακριβώς την ίδια τιμή με τα Μ3, γι'αυτό προσοχή μην σας πει κανείς οτι είναι καίνουργια και έχουν άλλη τιμή...

Για το δικό μου έχουν 270~280€ το ζευγάρι.

Γενικά ολα τα λάστιχα αυτης της κατηγορίας έχουν πέσει τουλάχιστον 100€ στις τιμές καταλόγου....οπότε μαζί με το 30% περίπου, που κάνουν όλοι οι λαστιχάδες...επιτέλους βλέπουμε κάλυτερες τιμές

Νόμίζω καιρός τους ήταν...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: denthnpalevw στις 08/03/2010 7:55 μμ.

ξερεις το λογο της μειωσης τους????
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Native στις 08/03/2010 9:18 μμ.

Μπά!
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: dimchrist στις 09/03/2010 10:06 πμ.

Επιπλέον από το MCN

Metzeler have a new Sportec M3 replacement, called the Sportec M5 Interact.

Senior Road Tester Michael Neeves went along to its launch in Portimao to check it out.

"The new Sportec M5 Interact is for sporty road riding, with the odd trackday thrown in for good measure.

"It will go on anything from a humble Honda Hornet to a fire-breathing BMW S1000RR.

"The old Sportec M3 was a superb do-anything tyre, one of the best, and the new M5 carries on nicely from where the M3 left off.

"Thanks to a new tread design, compound and variable-tension steel belts running around the circumference of the tyre, there¹s lots of feel and lots of grip wet or dry.

"It's a very friendly, confidence-inspiring, neutral- handling tyre. For regular trackday riders Metzler's faster steering, slightly grippier Racetec Interact K3 would be a better bet, but for swift road riders, this is the tyre for you.

"There's even a lean indicator on the rear tyre to measure the size of your chicken strips, which is a bit of fun too."
www.motorcyclenews.com

Triple Way

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Cpt. Haddock στις 21/03/2010 10:31 πμ.

Μπηκαν Παρασκευή, δοκιμαστηκαν χθες κανοντας περίπου 500 χλμ, κυρίως επαρχιακό.

Με τα λιγα που μπορώ να καταλάβω, μου φανηκε καλύτερο λαστιχο απο το Interact Z6 που είχα, στο ζεσταμα και σε αίσθηση, ισως και ήταν ιδεα μου επειδή ηταν καινουρια και "εμπαινα" στις στροφές άνετα.

Γρηγορη κορωνα, ανετο ταξίδι.

Οι διαβαθμίσεις ειναι αστείες, το 5 το έφτασα για πλάκα και δεν ειμαι γρηγορος οδηγός.

(ασχετα εαν κυνηγούσα εναν παλαβό με ενα ροκετ ΙΙΙ )

Φαινεται πολύ καλό λαστιχο και μακαρι να κρατήσει χιλιομετρικα όσα και το ιντερακτ
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: spyro στις 21/03/2010 11:15 μμ.

Cpt. Haddock"

Φαινεται πολύ καλό λαστιχο και μακαρι να κρατήσει χιλιομετρικα όσα και το ιντερακτ
"




χλωμό γιατί δεν βγήκε προς αντικατάσταση του Z6 αλλά του Μ3 το οποίο βγάζει σαφώς πιο λιγότερα

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Cpt. Haddock στις 22/03/2010 10:03 πμ.

spyr"
Cpt. Haddock"

Φαινεται πολύ καλό λαστιχο και μακαρι να κρατήσει χιλιομετρικα όσα και το ιντερακτ
"




χλωμό γιατί δεν βγήκε προς αντικατάσταση του Z6 αλλά του Μ3 το οποίο βγάζει σαφώς πιο λιγότερα"


"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: johnygalan στις 22/03/2010 6:28 μμ.

spyr"
Cpt. Haddock"

Φαινεται πολύ καλό λαστιχο και μακαρι να κρατήσει χιλιομετρικα όσα και το ιντερακτ
"




χλωμό γιατί δεν βγήκε προς αντικατάσταση του Z6 αλλά του Μ3 το οποίο βγάζει σαφώς πιο λιγότερα"

+1050
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: argy_kap στις 08/04/2010 12:22 πμ.

Τα φοράω κι εγώ 5 μέρες τώρα και συμφωνώ με τον καπετάνιο....φορούσα corsa III πριν και νομίζω είναι καλύτερα απο άποψη γρήγορης αλλαγής κατεύθυνσης...κατά τα άλλα νομίζω οτι τα νούμερα στα πλάγια θα φύγουν στα πρώτα 1000 χλμ. Ακόμη δεν τα έχω στρώσει για να τα ζορίσω και να βγάλω πιο πολλά συμπεράσματα αλλά η γενική εντύπωση είναι θετική....

Re: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ METZELER  

  Από: Dennis G. στις 10/04/2010 10:22 μμ.

Σήμερα ήταν η σειρά μου να φορέσω και εγώ τα Μ5.

Μετά τα Quallifier II ( που ήταν άψογα ), είπα να δοκιμάσω και να φορέσω το Μ5,
επειδή 2 φίλοι αλλά και ο Sprinter μου είχαν πεί τα καλύτερα για το Μ3,
και μιας το Μ5 είναι η εξέλιξη του Μ3, είπα να το δοκιμάσω.

Έχω κάνει μόνο 100χλμ σήμερα, οπότε δεν μπορώ να καταθέσω ακόμη άποψη.

Θα σας κρατήσω ενήμερους......