Μη σε φοβιζει το ονομα Supersport.. Αυτα τα λαστιχα ειναι που εχουν τις μαλακοτερες γομες και την απαραιτητη τεχνολογια ωστε να ζεσταινονται οσο το δυνατον γρηγοροτερα και να εχουν καλο και σταθερο κρατημα σε ολες τις συνθηκες. Πλεον ειναι και διγομα ωστε να εχεις και κρατημα υπο κλιση και διαρκεια ζωης! Το μειωνεκτημα τους ειναι οτι αφου ειναι μαλακα δεν βγαζουν τοσα πολλα χιλιομετρα πραγμα που δεν σε πειραζει αφου δεν κανεις πολλα οπως λες.
Η διαφορα στα Hypersport ειναι οτι μπορει να εχουν λιγο πιο ακραια γεωμετρια ωστε να εχουν και λιγο καλυτερες επιδωσεις στην πιστα και οτι εχουν συνηθως λιγοτερες χαραξεις κυριως στην ακρη του πελματος οποτε πρεπει να εισαι λιγο πιο προσεκτικος στα νερα..
Αν δε σε ενδιαφερει η σπορ οδηγηση μεινει στα Supersport, αλλα δεν υπαρχει λογος να πας σε Sportouring για το Street triple αφου δεν προκειται να κανεις ταξιδια φορτωμενος και διπλος με πολλα χιλιομετρα σε εθνικη και λοιπα..
Τα Corsa III ειναι μια πολυ καλη επιλογη οπως ειπε και ο denthnpalevw και θα σου βγει και οικονομικα αν δεν θες να δωσεις 300+ ευρω για κατι πιο συγχρονο.
ΥΓ: ο λογος που σου λεμε να πας σε ενα καλο σπορ λαστιχο ειναι γτ και η μηχανη που αγορασες γι αυτο προοριζεται.. για να απολαυσεις μια ωραια γρηγορη διαδρομη και οχι να πηγαινοερχεσαι στη δουλεια.. Αν δεν εχεις το καταλληλο λαστιχο λοιπον δε θα καταλαβεις τπτ απ τα 9000ευρω που εδωσες.. θα μπορουσες να ειχες παρει και ενα "Honda"