Sprinter"Εχεις βρεί κανέναν εσύ που να έχει τελειώσει τα M5 να μας πεί?
Περί της παραγωγής, είπα τι κάνει συνήθως η εταιρεία. Για περισσότερες λεπτομέρεις γράψε ενα γράμμα στη Γερμανία....
Η διαφορά στη τιμή λογική δεν είναι? Βγαίνει το καινούργιο με την premium τιμή, ενώ έχει πέσει η τιμή του παλαιότερου. Που είναι το περίεργο?"
Λοιπόν.........
Με την ευκαιρία να καταθέσω και εγώ την προσωπική μου άποψη για τα Μ5.
Έχοντας γράψει 1.600 χλμ μαζί τους ( πόλη, εθνική, ορεινά ), θα έλεγα ότι πρόκειται ''γενικά'' για ένα πολύ καλό νέο ελαστικό.
Αναλύοντας όμως το τι θεωρώ ''γενικά'' καλό ελαστικό έχω να πώ τα εξής.
Πρίν από 1 χρόνο περίπου είχα οδηγήσει ένα VFR ενός φίλου που φόραγε τα Μ3. Ήταν κατενθουσιασμένος. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσαν. Ενιωθα μια ασάφεια, αλλά σε βόλτα 10 χλμ τι να καταλάβεις.
Όταν έφτασε η ώρα να αλλάξω τα Quallifier II ( που ήμουν ευχαριστημένος πολύ ), μου είπαν ότι το Μ5 είναι ο αντικαταστάτης του Μ3, βελτιωμένος σε όλα τα σημεία που πόναγε. Επιπλέον είχε και μια καινοτομία, οι οποία επέτρεπε στο ελαστικό να πατάει σε κλίση 8% περισσότερο από τα άλλα ελαστικά.
Έτσι λοιπόν πείσθηκα και είπα να δοκιμάσω. ( 330 Euro ).
Στα πρώτα 1.000 χλμ είχαν καταφέρει τα Μ5 να μου ασπρίσουν τα μαλλιά κατά πολύ.
Ο λόγος.... πολλά γλυστρίματα ( όχι μόνο από το πίσω αλλά και το μπροστά ), εκεί που δεν δικαιολογούσε το οδόστρωμα να το κάνει και κυρίως χωρίς προειδοποίηση. ( μην βιαστεί κανείς να νομίσει για τα πρώτα 250 χλμ του στρωσίματος )
Έπαιξα με πιέσεις, άλλαξα ρυθμίσεις στην ανάρτηση αλλά τίποτα.
Όταν το οδήγησε ο φίλος μου με το VFR.... το Μ5 έπαθε ''ρεύση''.............. τρελλάθηκε !!!!! τέτοιο λάστιχο ούτε παραγγελία να ήταν μου είπε.
Στην ευθεία ήταν πολύ καλό, ευθύγραμμο χωρίς νευρικότητες. Εκεί που πόναγε όμως ήταν στις στροφές.
Το Σάββατο είχα πάει μια γρήγορη Ιτέα-Γαλαξίδι με κάτι φίλους.
Αφού είχα απογοητευθεί πλήρως μην μπορώντας να τους ακολουθήσω, αφού γλίστραγα σαν τα καρτούν, έριξα τον ρυθμό μου και..................
ώς δια μαγείας το μηχανάκι άρχισε να στρίβει και να στρίβει καλά.
Άρχισα λοιπόν να οδηγώ με πολύ ανοιχτές γραμμές και χαστούκια και το Μ5 άρχισε να μου χαμογελάει και να μου λέει ''δώσε και άλλο''.........
Εκεί ένιωσα για πρώτη φορά και την επαφή του μαρσπιέ από το Sprint με την άσφαλτο.
Σταμάτησα να δώ το ελαστικό και είδα τις περίφημες διαβαθμίσεις.
Είχα ξεπεράσει κατά πολύ το 5 ( 45 μοίρες λέει η Metzeler ) και είχα φάει και τις τρείς γραμμές από τον ελέφαντα. Ήμουν 1 χιλιοστό από το τέλος του ελαστικού ( περίπου 51 μοίρες ) και το Sprint έβρισκε κάτω.
Να σημειώσω ότι το Quallifier II είχε τερματίσει αλλά έβρισκε η μπότα, οπότε είχε ακόμη αρκετό για να βρεί ο μαρσπιές.
Συμπέρασμα, μεγαλύτερες κλίσεις χωρίς να τελειώνει το ελαστικό = Ασφάλεια.
Τώρα, για να εξηγήσω ως προς τι η μετάλλαξη αυτή.
Σίγουρα το βαρος της μηχανής αλλά και το δικό μου φέρνουν σε δύσκολη θέση τα ελαστικά.
Ο επιθετικός τρόπος οδήγησης ( πολύ δυνατά φρένα πριν την είσοδο και δυνατή έξοδο ) δεν είναι στα χαρακτηριστικά που γουστάρει το Μ5.
Εάν όμως το οδηγήσεις γρήγορα, με ροή πάντα, τότε σε ανταμοίβει με πολύ καλή αίσθηση, πρόσφυση παντού και έναν αέρα ασφάλειας που δεν το είχε το Quallifier II η το Corsa III που φόραγα πρίν.
Δείχνει πολύ καλό σε βρεγμένο και απ' ότι φαίνεται τα 10.000 χλ. τα βγάζει για πλάκα.
Σίγουρα όσοι είχαν μείνει ευχαριστημένοι από το Μ3, θα ξετρελλαθούν με το Μ5. ( ακούς Sprinter
) !!!!!!!
Για την ιστορία ο καλυτερος συνδυασμός πίεσης για τα Μ5 είναι 34 - 38.
Αυτά, εύχομαι να βοήθησα και όχι να σας μπέρδεψα περισσότερο.
Να είμαστε πάντα καλά