Daytona 675 Αναβαθμίσεις ¶
Από: dimchrist στις 25/12/2008 5:51 μμ.
Είχα φθάσει αισίως στις 20,000χλμ. και το μηχανάκι ζητούσε επιγόντως σέρβις. Δεν του χάλασα χατήρι και μπήκε μέσα για μία βδομάδα. Το εμπιστεύτηκα για άλλη μία φορά στα χέρια του Βασίλη (Ευθυμίου) και μπορώ να πω πως έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Από πιο πριν είχα κάνει τις απαραίτητες κινήσεις και παρήγγειλα όλα τα απαραίτητα καλούδια που θα χριαζόταν συν κάποια εντυπωσιακά δωράκια. Ε, χριστούγενα έρχονται λέω, δεν πρέπει να κάνω και εγώ ένα δυνατό δώρο στην καλή μου μετά από τόσα που έχουμε περάσει μαζί???
Η συνέχεια ήταν μονόδρομος... όχι συμπλέκτης αλλά μία ολόσωμη αγωνιστική εξάτμιση από την ιταλική LeοVince. Το μοντέλο είναι το LeoVince SBK Factory racing full-exhaust system Carbon-Fiber (code:7723). Ήρθε ξετάπωτη, καταλύτης και ex-up πήγανε για ύπνο και το θηρίο ξύπνησε. Το καλό έγινε από τα Papastavrou Shops (τα παιδιά είναι πολύ καλά - ειδικά ο Γιάννης στην Καληρρόης) με ξαλαφρώσανε από 1200 ευρώπουλα. Η αρχική σκέψη ήταν για Arrow αλλά η ολόσωμη ήταν πανακριβη γύρω στα 1900 ευρώ και μόνο το τελικό στα 650 ...
Τελειώσαμε με την εξαγωγή λοιπόν πάμε στην εισαγωγή. Για εκεί υπήρχαν τρεις επιλογές: Pippercross, K&N και BMC. Το ιταλικό BMC Race Air-Filter ήταν και το τυχερό. Μου αρέσει πιο πολύ, άσε που είναι τόσο ελεύθερο έτσι ώστε μόνο τα πουλάκια να μένουν απ'έξω .
Σαν φυσική συνέχεια όλων αυτών το μείγμα έπρεπε να αλλάξει και το πρόγραμμα της Triumph για την ολόσωμη Arrow ήρθε και έκατσε κουτί.
Τα μαμά NGK μπουζί αλλάχτηκαν και αυτά με τη σειρά τους για να μπουνε Iridium IX (CR9EIX-3521) της ίδιας εταιρείας φυσικά.
Τα λάδια που χρησιμοποιούσα ήταν τα ημισυνθετικα της Motul, τα 5100 4Τ 15W/50. Πολύ καλά λάδια δε λέω αλλά με όλα τα παραπάνω είπα να μην τσιγκουνευτώ και πήρα του full συνθετικά 300V 4T Factory Line 15W50 της ίδιας εταιρείας πάντα.
Η κλιμάκωση του Daytona 675 είναι αρκετά κοντή σε σχέση με τον ιαπωνέζικο ανταγωνισμό και με τα επιπλέον αλογάκια που πήρε, ένα δόντι κόντεμα στο πίσω γρανάζι ήταν ότι έπρεπε (από 47 σε 46). Δεν μάκρυνε σχεδόν καθόλου. Αμελειτέα διαφορά.
Στο εξωτερικό (κυρίως στις ΗΠΑ) οι περισσότεροι το κοντένουν... πραγματικά απορώ . Αν θέλουν να πάρουν μηχανάκι για σούζες ας πάρουν ένα Speed3.
Το πίσω γρανάζι ήρθε από την AFAM, αλουμουνένιο και από ομορφία σκέτη κ@ύλα.
Η stock αλυσίδα είχε φάει τα ψωμία της και νέο κόσμημα ακούει στο όνομα D.I.D. Η σειρά X2-Ring ZVM2 βγαίνει σε χρυσό χρωματάκι και ταίριαξε τέλεια με το υπόλοιπο σύνολο. Φυσικά έγινε μετατροπή από 525 σε 520.
Το μηχανάκι πήγε για δυναμομέτρηση πριν και μετά για να δούμε τι κάναμε. Ομολογώ πως στην πρώτη δυναμομέτρηση πήγαν να με πιάσουν τα κλάματα καθώς το μηχανάκι μεταβίας ανέβασε πάνω από τα 101 αλόγατα και 5,67 ροπή στον τροχό ... Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο δυναμόμετρο (Dynojet 250i) είναι λίγο "απαισιόδοξο". Τα περισσότερα daytona δείχνουν περίπου 104 με 105.
Όταν όμως όλα τα νέα καλούδια τοποθετήθηκαν το καμάρι ξανανέβηκε στο δυναμόμετρο και η έκπληξη ήρθε από αλλού... Ναι μεν το μηχανάκι εξαπέλησε συν 5,34 αλόγατα (106,56 συνολικά στον τροχό) αλλά το όλο ζουμί ήρθε από την ροπή που εκτινάχτηκε στο 6,58!!! Έβλεπα το διάγραμμα και δεν μπορούσα να το πιστέψω!
Περίμενα η ροπή χαμηλά να έχει μείνει στάσιμη για να μην πω λίγο υποδεέστερη αλλά όχι απλώς δεν έχασε αλλά έχει και την μεγαλύτερη αναβάθμιση. Σταθερά πάνω από τα 5!
Μόλις μπορέσω θα κάνω νέο ποστ με τη δυναμομέτρηση και φωτό από το μηχανάκι.
Το μηχανάκι πλέον οργώνει. Κολλητός μου έχει το Street και στις ρεπριζ κάναμε καλό παιχνίδι. Τώρα πια δεν υπάρχει θέμα... Το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα είναι θόρυβος. Ακούγεται παντού και πάντα. Όταν πηγαίνεις μικρές βόλτες με λίγα χιλιόμετρα είναι λίγο κουραστικό αλλά μόλις αρχισεις να ανοίγεις η ηδονή που σου προσφέρει είναι αστείρευτη
Όλα τα παραπάνω είναι ότι τελευταίο μπήκε το τελευταίο μήνα. Όλες οι άλλες αλλαγές που έχει δεχτεί έχουν να κάνουν κυρίως με προστατευτικά όπως:
1) προστατευτικά πλαισίου της LSL (περίπου 120 ευρώ - Eliofil)
2) προστατευτικά πηρουνιού της R&G (περίπου 60 ευρώ - MotoMarket)
3) προστατευτικά ψαλιδιού και βάσεις για πίσω stand της Powerbronze (περίπου 40 ευρώ - Bike Accessories)
4) Ζελατίνα τύπου Double Bubble -μαύρη φιμέ- της Powerbronze (περίπου 90 ευρώ - Bike Accessories)
Πολύ καλή ποιότητα και γλιτώνεις αρκετό αέρα.
5) Βάση πινακίδας της ValterMoto (περίπου 50 ευρώ - Vassalos)
Είναι με τον μηχανισμό που γυρίζει η πινακίδα κάτω από την ουρά. Δεν την είχα γυρίσει ούτε μία φορά. Μέχρι που έσπασε πάνω στη βάση της πάνω στον χρόνο και το χειρότερο την πήρα στο χέρι μέσα στα μέγαρα.
6) Συναγερμός της Meta Systems Legos 3 (περίπου 220 ευρώ με τοποθέτηση).
Είχα παραγγείλει τον M357TV2 Alarm πάλι της Meta αλλά δεν χωρούσε κάτω από την σέλα!!! Είχα φρικάρει τότε με τον ανύπαρκτο αποθηκευτικό χώρο. Δεν είναι πολύ ευαίσθητος και ο μηχανισμός πιάνει δύσκολα.
Triple Way