Re: Dunlop Qualifier II ¶
Από: denthnpalevw στις 06/06/2009 9:39 μμ.
Από: kostas1975 στις 12/06/2009 9:07 μμ.
Από: Sprinter στις 17/06/2009 2:48 μμ.
Από: Sprinter στις 17/06/2009 3:13 μμ.
Από: Sprinter στις 17/06/2009 3:46 μμ.
Από: john_street_triple675 στις 17/06/2009 4:40 μμ.
Από: Sprinter στις 17/06/2009 4:44 μμ.
Από: Sprinter στις 17/06/2009 6:52 μμ.
ATN PANOS"dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem "
Από: Dennis G. στις 18/06/2009 6:12 πμ.
Sprinter"ATN PANOS"dont worry φιλε.
αν κανεις μερικα χιλιομετρα θα φυγει,και το πιο πιθανον ειναι να
συμβαινει αυτο λογο διαφορετικης γομας που εχει το λαστιχο στο κεντρο
απο τα πλαινα!!!!
κανε μερικα χιλιομετρα,πατησε το ολο και μετα no problem "
Ρε δε μιλάω στο κεντρο με τα πλαινα. Μιλαω 1.5 ποντο από την άκρη..."
Από: Sprinter στις 18/06/2009 1:27 μμ.
Dennis G."
Αυτό οφείλετε κατά κύριο λόγο στην πιο γρήγορη κορώνα που διαθέτουν ( από Μ3 κλπ )
και σε συνδυασμό με την γεωμετρία και το βάρος τις μηχανής μας, δημιουργεί αυτό το φαινόμενο
το οποίο στην ουσία είναι από ελεγχόμενη παραμόρφωση σκελετού, μη ανησυχητικό και μη
εμφανές στην οδήγηση μας.
Το δικό μας μηχανάκι επιφορτίζει το μπροστινό με πολύ περισσότερο βάρος απ' ότι
κάποιο supersport 600 η 1000, η σαφώς Τiger, Street κλπ.
Γι' αυτό και δεν θα το δούν τα άλλα παιδιά με τα Tiger κλπ.
Μην ανησυχείς και σου εύχομαι να τα χαρείς. "
Από: Sprinter στις 18/06/2009 1:32 μμ.