Power Commander ΙΙΙ USB..............

Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: ARHS στις 28/05/2008 10:37 πμ.

η τελική τιμή έρχεται στα 210 € μαζί με τα μεταφορικά

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-07-Tr ... enameZWDVW
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: Sprinter στις 28/05/2008 11:01 πμ.

Δεν είναι καλή περίπτωση το PC για τις Triumph αφού υπάρχει το Tuneboy.

Και πρίν προφθάσει κανείς να αρχίσει την πλάκα, να πώ ότι σοβαρολογώ.

Με το Tuneboy:

1. Παρέχει όλα τα διαγνωστικά και λοιπά εργαλεία που δίνει το service tool της Triumph που χρησιμοποιουν οι μηχανικοί.

2. Ανεβάζεις και κατεβάζεις (φλασαρεις) το πρόγραμμα στην ECU κανονικά, δεν πάς να ξεγελάσεις την ECU όπως με το PC. Ταυτόχρονα έχεις και έλεγχο όλων των παρεμέτρων ακριβώς όπως έχει η T ή ίδια.

Γενικά καμμία σύγκριση.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: Sprinter στις 29/05/2008 4:28 μμ.

Επειδή με ρωτάνε για το tuneboy.

Αν πάτε στο site www.tuneboy.com.au, κατεβάζετε το πρόγραμμα στο PC σας καθώς και τον μαμίσιο χάρτη ανάλογα τη μηχανή σας και βλέπετε μόνοι σας τι μπορεί να κάνει. Βέβαια ούτε στοιχεία μπορείτε να πάρετε από τη μηχανή ουτε να φλασάρετε πρόγραμμα. Το πρόγραμμα είναι βασικά 2 πρόγράμματα (το διαγνωστικό και ο editor χαρτών).

Για να το χρησιμοποιήσετε για διαγνωστικό μόνο είναι φτηνό (χρειάζεστε μόνο να αγοράσετε το OBD καλώδιο). Μια φορά μόνο να γλιτώσετε επίσκεψη στο μηχανικό τα βγάζει τα λεφτά του.

Για να το χρησιμοποιήσετε για να αλλάξετε και να φορτώσετε πρόγραμμα χρειάζεστε full αδεια.

Στο t595.net υπάρχει βιβλιοθήκη με user χάρτες (κυρίως για το Speed Tripple και Daytona, ενεκα οι περισσότεροι είναι Εγγλέζοι) αλλά με λίγο κόλπο και αυτοί οι χάρτες προσαρμόζονται στις άλλες μηχανές.

Υπ' όψιν ότι tuning χωρίς δυναμομετρήσεις δεν λέει πολλά πράγματα οπότε αν είστε σοβαροί.... $$$$....
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: T595 στις 30/05/2008 7:47 πμ.

Έψαχνα χθες για πληροφορίες σχετικές με την ύπαρξη closed loop συστημάτων ψεκασμού για μοτό και πέτυχα αυτό εδώ:

http://www.afrtuner.com/description.html

Με λίγα λόγια πρόκειται για μια μονάδα που εκτός των άλλων χρησιμοποιεί τα δεδομένα από έναν wide band αισθητήρα λάμδα, για να κάνει real time διορθώσεις στο μίγμα καυσίμου/αέρα, ώστε αυτό να είναι πάντα στοιχειομετρικό. Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι το εύρος της αυτορύθμισης είναι τέτοιο, που αν κάνεις αλλαγές στο μοτέρ (πχ. εξάτμιση, φίλτρο κτλ), το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνεις την βόλτα σου και η μονάδα θα καταλάβει τις αλλαγές και θα αυτορυθμιστεί. Λέτε να είναι αυτό το τέλος των δυναμομετρήσεων για την κατασκευή του ιδανικού χάρτη ανάφλεξης?
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: Sprinter στις 30/05/2008 8:26 πμ.

Τα σύγχρονα Τ με ψεκασμο Keihin δουλεύουν σε closed loop mode ανάλογα με τι τους λέει ο χάρτης. Αν κατεβάσεις το tuneboy και κοιτάξεις τις τιμές στον χάρτη που είναι νομιζω 12 ή 13 (δεν θυμάμαι καλά) τότε σε αυτές τις περιοχές στροφών / TPS position το σύστημα δουλεύει σε closed loop mode.

Το θέμα είναι ότι το στοιχειομετρικο μίγμα δεν είναι ιδανικό για την σωστή παροχή ισχύος κάτω από φορτίο με τους σημερινούς κινητήρες μηχανών ουτε είναι το ιδανικό για την συμόρφωση στισ οδηγίες εκπομπής καυσαερίων. Οι κατασκευαστές πηγαίνουν πρός τα εκεί αλλά δεν εχουν φτάσει ακόμα.

Στο Σπριντ και S3 θα δείς ότι υπάρχει διαφορά στο σημείο αυτό μεταξύ 05-06 και 07-08 που άλλαξε η ECU. Αν δείς τους αντίστοιχους χάρτες θα καταλάβεις ότι ενώ στα 05-06 σαν το δικό μου ο κινητήρας δουλεύει σε closed loop μόνο κοντά στο ρελαντί και σε πολύ χαμηλές στροφές με χαμηλό φορτίο, στα πιο καινούργιο αυτό εχει επεκταθεί σε μεγαλύτερη γκάμα στροφών / φορτίου. Δεν γνωρίζω αν αυτή η αλλαγή εχει να κάνει με καλύτερη δυνατότητα της νεας ECU για πιο ακριβή διαχείριση του μείγματος ή έχει να κάνει με συμόρφωση πρός οδηγίες για τις εκπομπές.

Πάντως μπορεί καποιος να παίξει με αυτό με το Tuneboy!!!!
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: ARHS στις 30/05/2008 12:15 μμ.

Nικόλα επειδή έχεις ξαναμιλήσει για το tuneboy, πως μπορούμε να δούμε τι κάνει
(με ηλεκτρονικά δεν τα παω και πολύ καλά.........)

Μιας που θα βάλω την εξάτμιση και φίλτρο KN, μήπως ξέρεις τι κάνει το πρόγραμμα της εταιρίας
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: Sprinter στις 30/05/2008 12:21 μμ.

Αρη διάβασε το παραπάνω post....

Οι διαφορές μεταξύ του standard και του αλλου προγράμματος (τουλάχιστον για τα 05-06) είναι μικρές και περιορίζονται στις πολύ χαμηλές και στις μεσαίες στροφές με ελαφρύ φορτίο αν θυμάμαι καλά. Αν θές λεπτομέρειες πρέπει να φορτώσω τους χάρτες και να ξανατσεκάρω γιατι πάει πολυς καιρός ή το κάνεις και μόνος σου (και μαθαίνεις και κάτι by the way ).

ΑΝ βάλεις πιο ελεύθερη εξάτμιση χωρίς καταλύτη θα δουλεύει λίγο πλούσια χαμηλά χωρίς το πρόγραμμα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:36, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: Sprinter στις 30/05/2008 4:27 μμ.

Η τιμή του λόγου αέρα / καυσιμου για το closed loop mode ειναι 14.50.

Εριξα μια ματια στους χάρτες.

Περιέργως δεν θυμόμουν καλά, στους χάρτες για τα παλιά Sprint δεν υπάρχει πουθενά closed loop mode. Περίεργο. Αντιθέτως για τα 07-08 είναι προφανές που δουλεύει σε closed loop.

ΒΤW, ενας λόγος που το Power Commander δεν είναι καλή ιδέα είναι ότι αν ο χάρτης επιβάλει closed loop σε κάποιο εύρος στροφών / φορτίου, τότε ότι και 'ξεγελαστικό' σήμα να στείλει το power commander η ECU θα προσπαθήσει να το 'διορθώσει' λόγω του closed loop. Αποτέλεσμα 0 απο το PC και μπορεί να τα κάνει και χειρότερα λόγω overcompensation της ECU.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Power Commander ΙΙΙ USB..............  

  Από: Sprinter στις 02/06/2008 5:22 μμ.

Τώρα πρόσεξα πώς το μαραφέτι που αναφέρει ο T595 βασίζεται σε wideband αισθητήρα.

Οι συνηθισμένοι αισθητήρες (οπως αυτός στις T) είναι narrow band. Ουσιαστικά είναι ακριβείς μόνο γύρω από την στοιχειομετρική αναλογία αέρα / καυσιμου (γύρω στο 14.5 - 14.7). Για αυτό και χρησιμοποιούνται μόνο για closed loop σε στοιχειομετρική αναλογία.

Οπως ειπα προηγουμένως, η στοιχειομετρική αναλογία δεν είναι ιδανική για συνθήκες υψηλού φορτίου. Ο wideband αισθητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί αξιόπιστα και για άλλες αναλογίες (π.χ. κοντά στο 13 - 13.5 που απαιτούν πολλοι κινητήρες). Αρα ναι. θεωρητικά ένα μαραφέτι σαν αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για λειτουργία closed loop σε μεγαλύτερο εύρος στροφών / φορτίου με αποτέλεσμα καλύτερη ακρίβεια στη διαχείριση του μείγματος υπό μεταβλητές συνθήκες. Δεν βλέπω όμως γιατί θα μείωνε την ανάγκη της δυναμομέτρησης για το tuning. Απλώς κάνει την διαδικασία πιο απλή και ακριβή.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε