kdimi"1)Η μπροστινή ανάρτηση του XC είναι σκληρή? δηλαδή του 800 τότε είναι κούτσουρο!! εμένα μου φάνηκε πιο σκληρή."
Το μπροστινό του απλού είναι λογικό να σου φάνηκε πιο σκληρό καθότι έχει μικρότερη διαδρομή (λόγω του πιο street προανατολισμού). Το θέμα είναι αν εσένα σου άρεσε ή όχι. Τώρα πόσο σκληρή είναι, ποιός τη βρήκε σκληρή και ποιός μαλακή νομίζω λίγο πρέπει να σε ενδιαφέρει. Αφού το οδήγησες έχεις άποψη. Αν δεν έχεις ξαναοδήγησέ το. Που είναι το πρόβλημα;
kdimi"πάντα με κάτι πρέπει να ασχολείσαι???"
Εγώ πήρα από τα πρώτα που ήρθαν με ABS στο Ελλάντα. Αντιμετώπισα και τις παιδικές ασθένειες του. Παρόλα αυτά δεν έχω σε καμία περίπτωση την αίσθηση ότι πάντα με κάτι πρέπει να ασχολούμαι. Για να το ποσοτικοποιήσω. Το έχω 720 ημέρες και έπρεπε να ασχοληθώ με κάτι (πέρα από τις τακτικές συντηρήσεις) τις 15 από αυτές. Τα προβλήματα που είχα εγώ αυτές τις 15 ημέρες έχουν λυθεί στα καινούρια μηχανάκια.
kdimi"3)Πεσίματα χωρίς λόγο???? σβήσιμο κινητήρα, γλυστράει το XC σε στεγνή άσφαλτο??? δηλαδή πρέπει να είσαι ο Valentino για να το οδηγήσεις γρήγορα κ με ασφάλεια???? Εκτός και αν κάποιοι νομίζουν ότι έχουν R1 και στρίβουν με 200... ( δεν κρίνω κανέναν... μην αρπάζεσαι αμέσως εσύ... )
4) χάνουν υγρά τα αμορτισέρ... κ άλλα πολλά...
5) Τα προβλήματα διορθώθηκαν σε μοντέλα με τον μαύρο σκελετό η παραμένουν?? (Αν είπα πατάτα sorry....)"
Πεσίματα χωρίς λόγο... κάποιο παιδί κάτι είχε γράψει αλλά δεν θυμάμαι να έδωσε περισσότερη πληροφορία. Από 'δω μέσα γενικά δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν τέτοιες αναφορές.
Να το οδηγήσεις γρήγορα και με ασφάλεια...
Αν το βάλεις μαζί με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του (V-Strom, Versys, Afrika, Transalp, μικρά GS κ.λπ.) δεν νομίζω ότι θα βρεις να υστερεί τεχνικά σε οτιδήποτε (αναρτήσεις, φρένα, ιπποδύναμη, ροπή), εκτός ίσως από τον πιο on/off μπροστινό τροχό των 19". Άρα γιατί να υστερεί και σε οδική συμπεριφορά; Οπωσδήποτε, όπως γράφεις και εσύ σε σχέση με το R1, έχει προφανώς πιο αργή γεωμετρία.
Νομίζω τέλος ότι αν πάρεις αυτή τη στιγμή καινούριο 800 ή μεταχειρισμένο με ενημερωμένο service book, που έχουν γίνει οι αναβαθμίσεις στο λογισμικό, κάποιες ψιλοανακλήσεις του κwλου κ.λπ., δεν έχεις να φοβάσαι σβησίματα, αστοχίες υλικών κ.λπ..
Ήσσονος σημασίας, αλλά το γράφω για την ιστορία, θα προτιμούσα διπλό stand aftermarket και όχι μαμά.
Μιλώντας για εμπειρία με μοτοσυκλέτες. Είχα (και μάλλον ακόμα έχω) λιγότερη εμπειρία από την δική σου. Αν έχεις τα μυαλά σου μέσα στο κεφάλι δεν θα έχεις πρόβλημα. Εγώ έχω το 800 κάτι λιγότερο από δύο χρόνια τώρα. Ψάχνω κάθε μέρα δικαιολογία για να το καβαλήσω. Είναι μηχανάκι που θα σε ευχαριστήσει, δεν θα σε πάει απλώς απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Μεταξύ απλού και XC. Άκου τη δίψα σου. Ότι σου άρεσε ή ότι περιορισμό βάζει η τσέπη σου καθότι το ψηλό είναι κομματι ακριβότερο.
...metal under tension, begging you to touch and go...