Φίλε Κυριάκο,
Σου εύχομαι με το καλό να προχωρήσεις στην αγορά του Tigerάκου σου! Πάντα με καλά χλμ & πάντα όρθιος!
Αρχικά δεν κατάλαβα εάν έχεις κατασταλάξει για το Τiger 800 ή το 800XC; Πιστεύω πως τις ξέρεις τις βασικές διαφορές, αλλά στα σύντομα στις αναφέρω:
1)
Τροχοί: Στο απλό 800 έχει χυτές ζαντες με 17" πίσω και 19" εμπρός.
Στο 800XC ακτινικές ζάντες με 17" πίσω και 21" εμπρός.
2)
Αναρτήσεις: Στο απλό 800 έχει εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι ø 43mm με 180mm διαδρομή και πίσω αμορτισέρ με 170mm διαδρομή.
Στο 800XC ανεστραμμένο πιρούνι ø 45mm με 220mm διαδρομή και πίσω αμορτισέρ με 215mm διαδρομή.
3)
Υψος σέλας: Στο απλό 800 η ρύθμιση γίνεται σε δύο θέσεις 810 και 830mm
Στο 800XC η ρύθμιση γίνεται σε δύο θέσεις 845 και 865mm
4)
Κιλά: Στο απλό 800 είναι 210 kg και στο 800XC είναι στα 215 kg
Τώρα για χρήση μέσα στην πόλη. Εδώ πολύ πιθανό να δείς το μοναδικό της ελάττωμα - την μίζα. Ιδιαίτερα εάν θα χρειάζεσαι να κάνεις αρκετές στάσεις, η ζωή της "μικραίνει" (15.000~25.000 χλμ)!
Μην σε παραμυθιάσουν οι εκάστοτε πωλητές, πως τάχα στα καινούρια έχουν βελτιωμένη εκδοση, ή εάν σου χαλάσει στην εγγύηση θα σου βάλουν την "καινούρια - βελτιωμένη"... καμία σχέση! Θα παρείς ίδια πράματα. Μέχρι στιγμής η αντιπρωσοπεία δεν έχει αρνηθεί καμία αντικατάσταση ακόμη και σε περιπτώσεις που ήταν πέραν πια της εγγύησης.
Και έαν τέλος πάντον περάσουν τα χρόνια και η αντιπρωσοπεία δεν σε καλύπτει, πας και αλλάζεις τα καρβουνάκια της μίζας και γίνεται σαν καινούρια (δες σχετικό post: Board index / Μοτοσυκλέτες / Τεχνικά θέματα / Tiger 800 & 800xc / Επισκευή του μοτέρ μίζας).
Τέλος, εάν το πάρεις καινούριο, μην τρομάξεις αν στα πρώτα στις 100δες χλμ δείς πολύ μικρή διαρροή λαδιού.
Η Triumph το έχει θεσμό να μην σφίγγει "τέρμα" τις βίδες του μοτέρ στα καινούρια μοτο, λόγο ανοχών του κινητήρα!!! Οπότε στα πρώτα 1000χλμ τα συνεργεία που ξέρουν την δουλεία τους, ελέγχουν όλες τις βίδες!