B King vs Speed triple ¶
Από: coot στις 03/04/2009 7:04 μμ.
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could
Από: coot στις 03/04/2009 7:04 μμ.
Από: chris34 στις 03/04/2009 7:53 μμ.
Από: coot στις 04/04/2009 9:58 πμ.
chris34"Το b-king το εχει ο κουμπαρος μου!Η ελενη ξερει εχει ανεβει και πανω κιολας.....
Το εχω οδηγησει και περιττο να σου πω οτι εχει τεραστια ροπη και μια επιταχυνση που ξεκολανε τα χερια σου απο τα grip......
Δεν νομιζω να μπορουν να συγκριθουν αυτα τα 2!!
Το speed νομιζω βγαζει περιπου 130 hp και το αλλο 185 hp!"
Από: Sprinter στις 04/04/2009 10:44 πμ.
Από: HelenKoR στις 04/04/2009 4:41 μμ.
c"
Ελένη με τον κουμπάρο;;;; και με b-king;
"
Από: fethry στις 04/04/2009 7:36 μμ.
Sprinter"Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.
Κατα τη γνώμη μου βέβαια..."
Από: Aris. στις 05/04/2009 12:58 πμ.
Sprinter"Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.
Κατα τη γνώμη μου βέβαια..."
Από: fethry στις 05/04/2009 3:23 μμ.
Aris."Προφανώς...
To Suzuki GSXR 1300 Hayabusa είναι πλέον Best seller στις προτιμήσεις του έλληνα, σαν το πιο sport touring και βγάζει 196 άλογα που θα σε τραβήξουν μέχρι τα 310km/h με χαρακτηριστική άνεση .
Mε λίγα λόγια είναι ακόμα πιο άχρηστοι ίπποι και ακόμα πιο άχρηστη τελική ...(kαι ομως best-seller)
σε σχέση με το B-king που η τελική του ΔΕΝ φτάνει τα 270 , έχει 20 λιγότερα άλογα και ο δεύτερος χειροκίνητος χάρτης της ηλεκτρονικής ανάφλεξης του κάνει την μοτοσικλέτα πιο ομαλή και προσιτή στην καθημερινή μετακίνηση.
Από την άλλη πλευρά, δεν σε... χαλάει κι αν σου κολλήσει κανείς καβάλα σε οποιοδήποτε Superbike του λίτρου, τότε του δείχνεις “πόσα απίδια πιάνει ο σάκος” από φανάρι σε φανάρι.
(η τελευταία παράγραφος copy-paste από άρθρο του City Moto)
"
Από: Aris. στις 05/04/2009 9:45 μμ.
Από: jimdom στις 05/04/2009 10:08 μμ.
Aris."
και στην τελική... άμα δεν ήταν εκμεταλλεύσιμα αυτά τα 181 άλογα δεν θα είχε ρίξει φόλα στο φίλο μας τον Coot ! και δε θα υπήρχε τώρα αυτό το post "
Από: Sprinter στις 05/04/2009 10:53 μμ.
Aris."περί του b-king ...
Κυβισμός 1340κ.εκ.
Ισχύς 181ίπποι / 9.500σ.α.λ.
Ροπή στρέψης 13,8χλγμ. / 7.500σ.α.λ.
Βάρος 248κιλά
Tιμή 14.395ευρώ
H τιμή του είναι πλέον 12000 euro γιατί ,χωρίς να είμαι σίγουρος 100%, δεν έχει βγει 2009 μοντέλο
και πουλιέται ακόμα το 2008 σε τιμή προσφοράς.Sprinter"Το Β-King είναι το αχρηστότερο μηχανάκι που μπορεί να αγοράσει κανεις και ακόμα περισσότερο για τις Ελληνικές συνθήκες. Οι πιο άχρηστοι ίπποι που μπορείς να πληρώσεις.
Κατα τη γνώμη μου βέβαια..."
Προφανώς...
To Suzuki GSXR 1300 Hayabusa είναι πλέον Best seller στις προτιμήσεις του έλληνα, σαν το πιο sport touring και βγάζει 196 άλογα που θα σε τραβήξουν μέχρι τα 310km/h με χαρακτηριστική άνεση .
Mε λίγα λόγια είναι ακόμα πιο άχρηστοι ίπποι και ακόμα πιο άχρηστη τελική ...(kαι ομως best-seller)
σε σχέση με το B-king που η τελική του ΔΕΝ φτάνει τα 270 , έχει 20 λιγότερα άλογα και ο δεύτερος χειροκίνητος χάρτης της ηλεκτρονικής ανάφλεξης του κάνει την μοτοσικλέτα πιο ομαλή και προσιτή στην καθημερινή μετακίνηση.
Από την άλλη πλευρά, δεν σε... χαλάει κι αν σου κολλήσει κανείς καβάλα σε οποιοδήποτε Superbike του λίτρου, τότε του δείχνεις “πόσα απίδια πιάνει ο σάκος” από φανάρι σε φανάρι.
(η τελευταία παράγραφος copy-paste από άρθρο του City Moto)
"
Από: Polymhxanos στις 05/04/2009 11:17 μμ.
Από: fethry στις 06/04/2009 11:01 πμ.
Aris."γενικά και γω είμαι τις άποψης..
ότι δεν υπάρχουν μηχανές με άχρηστα άλογα ...
αυτό το τροπάριο μου θυμίζει κάτι σε "όσα δε φτάνει η αλεπού"
με το ίδιο σκεπτικό και τα άλογα του speed είναι παραπανίσια για γυμνό δεν χρειάζεσαι τόσα άλογα για να κινηθείς.
και στην τελική... άμα δεν ήταν εκμεταλλεύσιμα αυτά τα 181 άλογα δεν θα είχε ρίξει φόλα στο φίλο μας τον Coot"