Αλλαγη μοτερ

Αλλαγη μοτερ  

  Από: leuteristiger στις 14/02/2015 11:42 μμ.

Παιδια καλησπερα!!!εχω τον τιγρη 885 και ηθελα να ρωτησω αν μπορω να βαλω μοτερ 1050...εστω και με πατεντα...γνωριζει κανεις κατι;ευχαριστω!!!

Re: Αλλαγη μοτερ  

  Από: galileos στις 15/02/2015 9:27 πμ.

Κάνε μια βόλτα από ένα συνεργείο και ρώτα. Το πιθανότερο είναι να μην ... αλλά δεν έχεις τίποτα να χάσεις, άλλωστε πατέντες μπορούν να γίνουν πολλές!

Εμένα με προβληματίζει μόνο αν το πλαίσιο του 885 θα αντέξει τον 1050
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: Αλλαγη μοτερ  

  Από: voyager1970 στις 15/02/2015 1:38 μμ.

Φίλε Λευτέρη

Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση!
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!

1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο).

2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.

3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική.

6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).

7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”

Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050.
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!

Re: Αλλαγη μοτερ  

  Από: ehetlaios στις 15/02/2015 3:23 μμ.

Αντι να μπλεξεις με πατεντες να βαλεις μοτερ σε αλλο πλαισιο,γιατι τα χρηματα που εχεις υπολογισμενα να ριξεις δεν βελτιωνεις το μοτερ να φτασει τα επιπεδα ιπποδυναμης του 1050;Ασε που ειναι και παρανομο.Επισης οπως προαναφερθηκε θα χρειαστεις οπωσδηποτε αναβαθμισεις σε αναρτησεις και φρενα

Re: Αλλαγη μοτερ  

  Από: Genesis στις 15/02/2015 7:55 μμ.

voyager1970"Φίλε Λευτέρη

Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση!
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!

1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο).

2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.

3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.

5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική.

6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).

7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”

Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050.
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!
"


Γιώργο στην ζάντα του 1050 μπροστά μια διόρθωση γιατί είναι 17 αρα!!

Re: Αλλαγη μοτερ  

  Από: leuteristiger στις 15/02/2015 11:54 μμ.

Αρχικα ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις..!!!εχετε δικιο...!!!απο θεμα βελτιωσεις;;; εχετε να προτεινετε κατι που σιγουρα ξερετε καλυτερα να φτασει στα επιπεδα του 1050;σιγουρα οχι ιδια...

Re: Αλλαγη μοτερ  

  Από: leuteristiger στις 15/02/2015 11:57 μμ.

Εκτιμω πολυ τον χρονο που διαθετετε για εμενα...!!!

Re: Αλλαγη μοτερ  

  Από: grgasteus στις 21/02/2015 10:09 πμ.

Γνώμη μου για τη συγκεκριμένη πατέντα: αγόρασε ένα 1050
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...