Αλλαγη μοτερ ¶
Από: leuteristiger στις 14/02/2015 11:42 μμ.
Από: leuteristiger στις 14/02/2015 11:42 μμ.
Από: galileos στις 15/02/2015 9:27 πμ.
Από: voyager1970 στις 15/02/2015 1:38 μμ.
Από: ehetlaios στις 15/02/2015 3:23 μμ.
Από: Genesis στις 15/02/2015 7:55 μμ.
voyager1970"Φίλε Λευτέρη
Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση!
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!
1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο).
2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.
3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.
4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.
5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική.
6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).
7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”
Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050.
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!
"
Από: leuteristiger στις 15/02/2015 11:54 μμ.
Από: leuteristiger στις 15/02/2015 11:57 μμ.