Αλλαγη μοτερ ¶
Από: leuteristiger στις 14/02/2015 11:42 μμ.
Από: leuteristiger στις 14/02/2015 11:42 μμ.
Από: galileos στις 15/02/2015 9:27 πμ.
Από: voyager1970 στις 15/02/2015 1:38 μμ.
Από: ehetlaios στις 15/02/2015 3:23 μμ.
Από: Genesis στις 15/02/2015 7:55 μμ.
voyager1970"Φίλε Λευτέρη
Το «εστω και με πατεντα» θα το χαρακτήριζα τουλάχιστον ως υποτιμητική έκθεση!![]()
Σου παραθέτω μερικές βασικότατες διαφορές!
1ον) Το πλαίσιο του 855 με του 1050 δεν έχουν καμία σχέση (δες σχετικές συναπτόμενες Φώτο).![]()
2ον) Το υποπλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό.
3ον) Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης με τον λαιμό είναι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.![]()
4ον) Το «ψαλίδι» είναι πάλι εντελώς διαφορετικό του 855 με του 1050.
5ον) Η ηλεκτρονική ανάφλεξη / ψεκασμός, είναι εντελώς διαφορετικός όπως και τα όργανα που είναι απαραίτητα για να διαβάζει τις πληροφορίες της ηλεκτρονική.![]()
6ον) Τα φρένα του 855 (2-πιστονες συμβατικές με 310mm δισκόπλακες) είναι ανεπαρκή για τον κινητήρα του 1050 (4-πιστονες ακτινικές με 320mm δισκόπλακες).
7ον) Οι τροχοί είναι εντελώς διαφορετικοί :
Tiger855 – εμπρός 110/80 19”, πίσω 150/70 17”
Tiger1050 – εμπρός 120/70 19”, πίσω 180/55 17”
Οπότε εδώ μιλάμε για την «πατέντα της αρκούδας» για να φορέσεις στο Tiger 855 το κινητήρα ενός 1050.![]()
Εάν λοιπόν έχεις το χρήμα, το χρόνο και την υπομονή να «παίξεις» για ένα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα… καλή τύχη!
"
Από: leuteristiger στις 15/02/2015 11:54 μμ.
Από: leuteristiger στις 15/02/2015 11:57 μμ.