Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: ATN PANOS στις 28/09/2010 11:42 μμ.

νικο δεν ξερω.
αυτο που βλεπω ειναι οτι για καποιους λογους εχουν αλλαξει τα σχεδια τους
και δεν εχουν χρησιμοποιησει τον 1200 σε κανενα μοντελο. ουτε καν στο GT ,που θεωριτικα ηταν το πρωτο μοντελο
που θα τον ειχε.
προφανως κατι πηγε στραβα, και το εξελισουν ακομα!
αφου λοιπον δεν μπηκε στο GT, δεν θα μπει ουτε στο speed.
μιλαω παντα to 2011.

εμενα μ αρεσει. και αφου εχει αξεσουαρ ετοιμα αυτο σημαινει οτι θα το δουμε στην επομενη εκθεση τον αλλο μηνα.

δεν θα το επαιρνα ομως ποτε με τον 1050!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 29/09/2010 7:32 πμ.

εκείνο το έξτρα αμορτισέρ σε μια από τις φωτό, σα Wilbers μου κάνει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: guraki στις 29/09/2010 10:35 πμ.

ATN PANOS"

δεν θα το επαιρνα ομως ποτε με τον 1050!"

Γιατι ρε Πανο ποτε με τον 1050???

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 29/09/2010 11:26 πμ.

O 1050 τα έχει και τα δείχνει τα χρονάκια του, αν μη τι άλλο στο βάρος, τον όγκο, την πολυστροφία αλλα΄και την δυνατότητα για υψηλότερη απόδοση. Αυτό δεν τον κάνει κακό αλλά η γνωση πως θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερος επηρεάζει. Οι φήμες για 1200 επίσης που έχουν κυκλοφορήσει εδώ και καιρό, θα επηρέαζε κάπως τον οποιοδήποτε να πάει σε μοντέλο με τον 1050 για τον φόβο ίσως της γρήγορης απαξίωσης.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: tharis στις 29/09/2010 11:59 πμ.

Εμενα παλι δε με συγκινουν καθολου τα περισσοτερα κυβικα ...

Γιατι οχι ενα καινουργιο-εξελιγμενο χιλιαρη δηλαδη ??

Ο 1200 πιστευω θα ειναι ενας "βαρης, ογκοδης, αργοστροφος, 1050", με λιγα αλογακια παραπανω ...
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 29/09/2010 1:07 μμ.

haris"Εμενα παλι δε με συγκινουν καθολου τα περισσοτερα κυβικα ...

Γιατι οχι ενα καινουργιο-εξελιγμενο χιλιαρη δηλαδη ??

"


Θεωρητικώς μαζί σου, αλλά το 1200 δε το βγάλαμε από το μυαλό μας, μέσα από πηγές της Τ 'κυκλοφόρησε'

Γενικώς μη κολλάτε με τα κυβικά (παρα μόνο για φορολογικούς λόγους). Δεν υπάρχει κανένας ουσιαστικά λόγος ενας 1200 να είναι ιδιαίτερα βαρύτερος ή ογκοδέστερος ενός χιλιάρι. Ομως πρέπει κάποιος να δεί τις διαφορές μεταξύ των 4/3/2 κυλίνδρων σε αυτή την κατηγορία κυβικών και ιπποδυνάμεων για να σκεφτεί μήπως χρειάζονται περισσότερα κυβικά από τα 1000 σε εναν 3κύλινδρο για να ανταγωνισθεί επιτυχώς. Το οποιο πλεονέκτημα έχουν οι 3κύλινδροι στα μεσαία κυβικά, χάνεται ουσιαστικά στα πολλά είτε ο στόχος είναι οι μεγάλες ιπποδυνάμεις, είτε οι λίγο μικρότερες αλλά με μεγάλες ροπές. Μένει βέβαια ο χαρακτήρας. Δε ξέρω, σκέψεις κάνω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: guraki στις 29/09/2010 1:24 μμ.

Πειτε μου ενα καλυτερο και πιο ολοκληρωμενο κινητηρα απο τον 1050 για να καταλαβω ρε παιδια...

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 29/09/2010 6:49 μμ.

http://www.jacklilley.com/new_motorcycles.asp

Select Speed Triple 1050 2011
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: ATN PANOS στις 29/09/2010 10:49 μμ.

guraki"
ATN PANOS"

δεν θα το επαιρνα ομως ποτε με τον 1050!"

Γιατι ρε Πανο ποτε με τον 1050???"


ο 1050 οπως σωστα λεει και ο νικος, ειναι ενας καλος μεν, αρχαιος κινητηρας δε.
με λιγα λογια εκτος οτι δεν μπορει να συναγωνιστει τους καινουργιους κινητηρες
δεν μπορει να δεχτει αλλη εξελιξη.

προσθεστε οτι απο το χρονου για να πληρει τις διαφορες προδιαγραφες θα χασει και μερικα αλογα!
πιστευω οτι ειναι ενα μεταβατικο σταδιο μεχρι να αντικατασταθει τελειως απο τον 1200, που θα τον δουμε τελικα μεσα στην επομενη χρονια!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 29/09/2010 11 μμ.

Την έχουμε ξανακάνει την κουβέντα. Ο 1050 είναι σε βασική σχεδίαση ο ίδιος τρικύλινδρος που σχεδίασε η καινούργια Τ στα μέσα της δεκαετίας του 80 και εβαλε σε παραγωγή στην αρχή της δεκαετίας του 90. Ηταν βασισμένος σε τετρακύλινδρους Japan της εποχής (πολλοί μιλάγανε τότε για GPZ).

http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_Triple
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 29/09/2010 11:04 μμ.

http://www.mbike.com/magazine/2010/09/t ... -for-2011/

Προσέχτε τις αλλαγές στους ρύπους που υποτίθεται πως έχει το νέο Speed με τον 1050 πιθανότατα για να βγάλει κάποια άλογα παραπάνω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: ATN PANOS στις 29/09/2010 11:08 μμ.

νομιζω απο το 2013 ξεκινουν οι νεες προδιαγραφες?
οποτε η Τ οτι προλαλαβει μεχρι να ειναι ετοιμος ο 1200.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: guraki στις 30/09/2010 10:37 πμ.

Ετσι οπως παει θα την φαμε την διετια για να δουμε τον 1200...

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Costas στις 30/09/2010 10:40 πμ.

Δε χρειαζεται να βιάζεστε γιατί όπως έχετε καταλάβει οι κινήσεις γίνονται αργά. Δε βλέπεις εμένα που έχω μείνει με το 600 και περιμένω

Re: Εκτός από τα 'adventure', άλλο κάτι?  

  Από: Sprinter στις 30/09/2010 1:29 μμ.

guraki"Ετσι οπως παει θα την φαμε την διετια για να δουμε τον 1200... "


Καλύτερα γιατι δεν εχουμε μία (όχι πως προβλέπεται να εχουμε στη διετία, αλλά λέμε και καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα..)
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε