να το παρω η οχι???

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 21/08/2013 4:01 μμ.

Χαχαχα..φιλε μου το οδηγησα κ το φτανω στις μυτες κ απο τα 2 ποδια.ασε π ο κατοχος ειναι 50 κιλα κ στο ιδιο υψος με εμενα.ο λογος π δεν τν παιρνω ειναι το μεγαλο κοστος συντηρησης!!!ευχαριστω για τισ απαντησεις παιδια!!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: NikosV στις 21/08/2013 11:01 μμ.

xarhs"Χαχαχα..φιλε μου το οδηγησα κ το φτανω στις μυτες κ απο τα 2 ποδια.ασε π ο κατοχος ειναι 50 κιλα κ στο ιδιο υψος με εμενα.ο λογος π δεν τν παιρνω ειναι το μεγαλο κοστος συντηρησης!!!ευχαριστω για τισ απαντησεις παιδια!!"

φιλε μου ειτε το 1050 παρεις ειτε 600 cc τα εξοδα συντηρησης ειναι πανω κατω τα ιδια ..
σκεψου πρωτα αν μπορεις γενικα να συντηρησεις μια μηχανη .. γιατι πλεον εχει γινει χομπυ πολυτελειας !!

βαλε μεταβιβαση, σερβις, τελη, κτεο, ασφαλεια, βετζινα, ενδυση και κρανος, κανενα εξτραδακι που θα χρειαστεις για τη μηχανη κλπ κλπ κλπ
σκεψου οτι θελεις (αν δεν εχεις κρανος-ενδυση) κανενα 1500 με 2000 παραπανω !!
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Tigrisss στις 22/08/2013 10:08 πμ.

παλικαρι με 1.67 πάρε αλλο μηχανάκι...δε το φτανεις...τα ποδια πρεπει να πατανε...οχ στις μυτες.. και επειδη προηγουμενος κατοχος έκανε μ@λ@κι@, δε σημαινει οτι πρέπει να τη κανεις κ συ...

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Costas στις 22/08/2013 10:15 πμ.

Ρε παιδιά αφού σας λέει φτάνει ο άνθρωπος γιατί κολλήσατε Με λίγο χαμήλωμα θα είναι μια χαρά. Το πιο σημαντικό είναι βρει κανένα σε καλή κατάσταση για να μην αρχίσει τα πάρε δώσε με τα συνεργεία.

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Theozed στις 22/08/2013 10:30 πμ.

Επίσης, είπε κι αυτό:

xarhs"ο λογος π δεν τν παιρνω ειναι...!!!ευχαριστω για τισ απαντησεις παιδια!!"



Μάλλον την έχει πάρει την απόφασή του ο νεαρός.


Όπως και να έχει, το αν μπορεί να κουμαντάρει το μηχανάκι, μόνο ο ίδιος μπορεί να το πει. Έχουμε δει τέτοια αναστήματα να συμβιώνουν επιτυχώς με BMW GS 1200 Adventure (ψηλό θηρίο!) και άλλους με τέτοια αναστήματα και πάλι, οι οποίοι δυσκολεύονται να κρατήσουν όρθιο ένα Honda AX 250!

Darkness makes it easier to find the "Light"!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: johnygalan στις 22/08/2013 3:33 μμ.

Η μηχανή θέλει χέρια όχι πόδια

Το πολύ πολύ ο φίλος μας όταν φτάνει στα φανάρια να πατάει στο πεζοδρόμιο

Υ.Γ. Φιλικά πάντα
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 22/08/2013 9:45 μμ.

Παιδια η μηχανη ειναι σε αριστη κατασταση με πολλα εξτρα!την μηχανη την φτανω κ με τα 2 ποδια πιο καλα απ οτι απλα στη.θρ μυτες,με λιγο χαμηλωμα θα ειμαι ακομα καλυτερα!εκει π ου κολαω ειναι στην συντηρηση!!μπορει να μου πει καποιος καθε ποτε θελει σερβις κ ποσο κοστιζουν.ευχαριστω πολυ!!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Tigris3 στις 22/08/2013 10:56 μμ.

Για το κόστος συντήρησης θα σου πω χονδρικά για το δικό μου:
- λάδια/φίλτρο κάθε 5Κ χλμ θέλω 50-60€. (Με τo manual να αναφέρει αλλαγή κάθε 10Κ χλμ).
- service ανά 10Κ χλμ από 150€ (συμπ. λάδια/φίλτρο) και ανεβαίνεις αναλόγως τα αναλώσιμα και επιπλέον εργασίες.
- τακάκια μπροστά αλλάζω κάθε 6-7Κ χλμ με 60€ (από εξωτερικό). Τα πίσω κρατάνε λίγο περισσότερο με γύρω στα 30€.
- λάστιχο πίσω κάθε 10Κ χλμ περίπου με 180-200€. Λάστιχο εμπρός κάθε 20Κ με 100-120€.
- μέση κατανάλωση πόλης 8-8,5 lt/100km με κανονική οδήγηση προς νευρική. Αν πάω πολύ νορμάλ και χαλαρά (κάτι δύσκολο με το Tiger) πέφτω στα 6,5-7,5lt.

Γενικώς φίλτρα, μπουζί είναι σε νορμάλ τιμές. Ανταλλακτικά, πλαστικά,κλπ είναι αρκετά τσιμπημένα. Τα αυθεντικά τακάκια επίσης είναι ακριβά αλλά εκεί έχεις επιλογές αρκετά φθηνότερες. Στην κατανάλωση αν πηγαίνεις χαλαρά θα δεις λίγη διαφορά από το Beverly 500 το οποίο δεν είναι και ότι οικονομικότερο (πρέπει να χεις κανά 6άρι+ λογικά εντός πόλης με αυτό ε?). Βέβαια σαν μηχανή 1000 κυβικών έχει και τα ανάλογα έξοδα στη συντήρησή της.
Καλή επιλογή σου εύχομαι ότι και να αποφασίσεις!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 23/08/2013 2:36 πμ.

Να σαι καλα για την πληροφορηση φιλε μου!!!το beverly θα το δωσω σιγουρα και σκεφτομουν για gilera gp800 ωσπου οδηγησα το tiger και θελω να συγκρινω την διαφορα που θα εχουν τα 2 μηχανακια!!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: epistimon στις 23/08/2013 12:54 μμ.

καλα καμια σχεση τα δυο μηχανακια.το gp 800 εχει ακριβοτερη συντηριση απο τον τιγρη και περα απο αυτο το ενα ειναι σκουτερ μεγαλων κιβηκων βεβαια αλλα το αλλο ειναι μηχανη.το gp 800 ποσο το εχεις βρει η θα πας για καινουργιο?

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 23/08/2013 4:31 μμ.

Οχι μεταχειρο gp σκεφτομαι να παρω!!παιδια απ οτι εχω ψαξει το gp ειναι πιο οικονομικο ειδικα στην καταναλωση!!ουτε αλλαγη τακακια μπουζι θελει τοσο συχνα!ειμαι λαθος?

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: johnygalan στις 23/08/2013 5:56 μμ.

xarhs"και σκεφτομουν για gilera gp800 ωσπου οδηγησα το tiger και θελω να συγκρινω την διαφορα που θα εχουν τα 2 μηχανακια!!"

φίλε μου μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα, ξεκαθάρισε πρώτα τι ζητάς από μια μηχανή και τι
σκοπεύεις να κάνεις με αυτή, ποιά θα είναι η χρήση της?
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: epistimon στις 24/08/2013 12:44 πμ.

οσο για τα τακακια που λες ειναι θεμα χρησης.εγω τα αλλαξα απο καινουργια που πηρα τη μηχανη στις 20.000 χιλιομετρα και η καταναλωση αμα δεν εισαι με τερμα γκαζι συνεχεια θα εισαι κοντα στου gp 800 και να ξεκαθαρισουμε κατι οταν πας σε αυτα τα κυβικα μην περιμενεις να εχεις καταναλωση οπως ενα σκουτερ 250-300 κυβικων.εχω και απο τα δυο για αυτο σου το λεω εκ πειρας

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: NikosV στις 24/08/2013 12:41 μμ.

akrapovic να εχει και ας ειναι και παπι .. !!
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: epistimon στις 24/08/2013 12:55 μμ.

σωστοοοοοοοος