street triple or speed triple

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: Sprinter στις 07/07/2010 7:29 πμ.

Μαλακίες λέει ο Αρης για 'προβλήματα' στον 1050 όπως και για τον ανταγωνισμό. Κατα τα άλλα καλά τα λέει εκτός από το ότι τον 'χαρακτήρα' του μεγάλου τρικύλινδρου δεν τον έχει ο μικρός (ούτε και πολλές άλλες μηχανές). Αυτό δε περιγράφεται, νιώθεται μόνο.

Το στρητ ειναι καλύτερο μηχανάκι με την ψυχρή λογική, αν εξαιρέσεις τις διαφορές στην απόδοση στις μεσαίες στροφές που είναι προφανής λόγω της διαφοράς των κυβικών. Σε διαφορετική πρίζα σε βάζουν οι δυο κινητήρες. Ο ενας εχει μεσαίες που κάθεσαι εκεί όλη τη μέρα να ακούς και να νιώθεις το μπουρμπουρισμα, ο άλλος έχει απλώς πιο γεματες μεσαίες από τα 600άρια, αλλά αυτό απλώς είναι καλό γιατί φτάνεις ψηλά πιο γρήγορα.

Μεταξύ στρητ και στρητ R, μάλλον στρητ + ενα αμορτισέρ καλό πίσω. Δε νομίζω πώς τα παραπανίσια φρένα του R ειναι + στην καθημερινή οδήγηση και μάλιστα στην πόλη και στην άσφαλτο γυαλί και το παραπάνω μπροστινό νομίζω πώς πρέπει να είσαι χεράς για να το καταλάβεις. Από την άλλη το πίσω του σκέτου πάσχει αρκετά ιδίως αν δεν είσαι μέχρι 70 κιλά. Αν δεν το κυνηγάς συνεχώς το R δεν ειναι καλύτερο.

Λάβε υπ όψιν σου επίσης πώς ο 1050 είναι στα πρόθυρα αντικατάστασης (πότε κανείς δε θα σου πεί ακόμα) με το σπηντ μάλλον πρώτο υποψήφιο να φορέσει τον καινούργιο και μεγαλύτερο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: krysta στις 07/07/2010 8:18 πμ.

εχει δίκιο η bonnie...ο τιτλος βγάζει λίγο μάτι...
οσο για το ποιο ειναι καλύτερο..μάλλον θα πρέπει να αποφασίσεις με το τι λέει η καρδιά σου. υπέροχα μηχανάκια κ τα δύο, ήδη σου έχουν πεί όλοι αρκετά για τις μηχανές ώστε να κρίνεις τι απο τα δύο θα μπορούσε να σου "παει" περισσοτερο, εσυ κρίνεις.
εγώ το μόνο που θα πώ ειναι αν ο ενδοιασμος σου ειναι οτι το 600αρι θα το βαρεθείς, νομίζω πως ειδικά αυτό το 600αρι κ ακομα καλυτερα το R δεν το βαριέσαι ..τώρα τι να πώ?γούστα είναι αυτά. ούτε θα σε κρεμάσει ή θα κρεμάσει όπως αναφέρεις στο αρχικό σου ποστ.η επιλογή της μηχανής είναι λιγο "κόλλημα" και πολλες φορες (σχεδον παντα) καταληγουμε σε αυτο που μας συγκινει περισσότερο, σε οτι κ αν συνισταται η συγκίνηση αυτή κ συγκρίνεις δύο πολύ καλα μηχανάκια, το καθένα ομως απο αυτά σε διαφορετική κατηγορία..
σε τι κατηγορία μηχανής θα πήγαινες ετσι κ αλλιώς? είχες ήδη αλλο 600 για καιρό κ το βαρεθηκες? δεν ειναι απαραιτητα ερωτησεις για να τις απαντησεις σε εμας. εχουν να κανουν με το τι θελεις εσυ.
"diobo'...!"

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: guraki στις 07/07/2010 12:04 μμ.

Ειχα για ενα χρονο και 13.500 κμ το street triple με διαφορες βελτιωσεις οπως αναρτηση πισω και ελατηρια μπροστα!Σουπερ μηχανακι χωρις να υστερει σε τιποτα στην πραξη και οπως οδηγουσα με το R (υπερτιμημενο κατα την γνωμη μου...)Το εδωσα και εδω και 2 μηνες εχω ενα τιγρη...Η αισθηση και η αποδοση του 1050 ειναι αααααλλο πραγμα παιδια!Δεν παιζεται με τιποτα...Και φυσικα το θεμα ανεμοκαλυψης ειναι ΚΑΙ αυτο που κανει την διαφορα στην ευχαριστηση!

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: Aris. στις 07/07/2010 12:19 μμ.

Sprinter"Μαλακίες λέει ο Αρης για 'προβλήματα' στον 1050 όπως και για τον ανταγωνισμό."


Ολα τα γυμνα 1000αρια εχουν 150 "εργοστασιακα" αλογα , ο 1050 εχει 130 τραβηγμενα απο τα μαλλια.
Ειναι πεσμενος σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Οσο για το αν εχει παρουσιασει προβληματα ανα καιρους , συκριτικα με τον 675 κινητηρα...
Ναι ισχυει.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: Aris. στις 07/07/2010 12:29 μμ.

Και επισεις οταν αναφερομαι σε προβληματα δεν σημαινει οτι επειδη διαβασα εδω,εναν-δυο-τρεις να παραπονιουτε για προβλημα στο σασμαν , το πηρα και το εκανα γενικο προβλημα. Αναφερομαι στις ομολογιες των ανθρωπων που πηγαν στον μαστορα και τους ειπαν "ε... ετσι ειναι αυτα... ας επαιρνες Honda"
O αλλος τις προαλες δεν ειχε προβληματα υγρασιας , ξανα και ξανα ,στα μπουζι που τελικα "χαθηκε στα αζητητα" ? Αν googlaρεις θα βρεις κιαλλα.
Ποσοι εχουν αλλαξει κομπλερ εδω μεσα?
Ποσοι εχουν αλλαξει πιστονια?
Ποσοι ειχαν προβληματα με ρελαντι / tps , δεν ξερω ΄γω τι ?

Ισως προβληματα να ηταν και να περασαν , ισως να βρεθηκαν για ολα λυσεις .
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.

Αλλα μπορεις να εισαι σιγουρος? Δεν θα σε εκανε να σκεφτεις την αγορα του 1050 ?

Απο την αλλη, το μοναδικο προβλημα που εχει ακουστει , του 675 , ειναι καποιες λιγες περιπτωσεις (daytona κυριως) με μεγαλη καταναλωση λαδιου.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: Sprinter στις 07/07/2010 12:53 μμ.

Και καδένα εκκεντροφόρων, και ανορθωτές ουκ ολίγους (2 που μου 'ρχονται στα γρήγορα).

Οι υγρασίες ήταν σε παλαιότερα μοντέλα λόγω σχεδίασης του προστατευτικού της πίπας του μπουζί, τώρα άλλαξε (και γίνεται ρετροφίτ).

Τα περί κιβωτίου είναι γενικώς παπαριές και προέρχονται επί το πλείστον από αδελφές, ανάπηρους και άπειρους από 1000άρια. Το τυχόν προβληματικό κιβώτιο στη χάση και στη φέξη δε λέει τίποτα.

Τα πιστονάκια απ΄ τη Δανία χτύπησαν όλους τους 1050 αλλά φαίνεται πώς για τυχαίους λόγους προγραμματισμόυ παραγωγής χτύπησαν κυρίως τα Ταίγκερ.

Τι άλλο είπες?

Α! εγώ δε σκέφτηκα την αγορά του 1050 καθόλου... καθόσον τη φίρμα την αγόραζα από τη δεκαετία του 90 που εσύ μόνο ποδήλατο πήγαινες.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: Sprinter στις 07/07/2010 1:01 μμ.

Aris."
Sprinter"Μαλακίες λέει ο Αρης για 'προβλήματα' στον 1050 όπως και για τον ανταγωνισμό."


Ολα τα γυμνα 1000αρια εχουν 150 "εργοστασιακα" αλογα , ο 1050 εχει 130 τραβηγμενα απο τα μαλλια.
Ειναι πεσμενος σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

"



Οι διαφορές στην μέγιστη ιπποδύναμη είναι αστείες (του επιπέδου του σφάλματος του δυναμόμετρου, της διαφοράς από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο, η της μαλακίας που δέρνει κάθε κατασκευαστή) ενω οι διαφορές της ροπής (τουλάχιστον με τα γιαμάπα) είναι χάος...

Περί χαρακτήρος ας μή μιλήσουμε..
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: guraki στις 07/07/2010 1:09 μμ.

Αν δεν στυψεις το γκαζι δεν πανε...Αυτο ειναι που μου αρεσει στον Τιγρη και κατ΄επεκταση στον 1050 το οτι εχεις πολυ γκαζι ανα πασα ωρα και στιγμη χωρις να χρειαζεται να "ξεπατωσεις" τον κινητηρα!

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: Aris. στις 07/07/2010 1:11 μμ.

Sprinter"Και καδένα εκκεντροφόρων, και ανορθωτές ουκ ολίγους "


Οντως, υπηρξαν και κρουσματα καδενας , ανορθωτες δεν λαμβανω υπ οψην γιατι δεν τα κατατασω στο μοτερ, αλλιως θα μιλησω και για πηνια...

Ολα τα υπολοιπα , απο που ηρθαν τα πιστονια ή διαφορες τετοιες λεπτομεριες, δεν με ενδιαφερουν. "Εγω" σαν καταναλωτης ,βλεπω μονο το "ρεζουμε". Τα χοντραδια.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: ATN PANOS στις 07/07/2010 3:48 μμ.

να πω εδω οτι τα οποια προβληματα (λιγα)
εχει το daytona,δεν πρεπει να σχετιζονται με το triple
διοτι παρολο που ειναι ιδιοι κινητηρες,παρα πολλα εσωτερικα εξαρτηματα
ειναι διαφορετικα!

αν μπορεις να αναφερεις ενα προβλημα στο street, αυτο εινα ο ανορθωτης!


@bekris
λογω οτι ειχα και το r και το απλο
θα σου πω αυτο που αναφερε και ο νικος

το απλο σε καθημερινες συνθηκες ειναι σαφως καλυτερο απο το r.
εχει πιο ανετες αναρτησεις και τα φρενα ειναι πιο φιλικα.

κατα τα αλλα το r αξιζει μεχρι και την τελευταια παραπανω δραχμη...εεεεεεε ευρω
σε γρηγορη οδηγηση και σε καλο σχετικα οδοστρωμα
απολαμβανεις τα πιο ισχυρα φρενα και την τελεια αναρτηση του.
στην πολη ομως το απλο υπερτερει!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: street tripel or speed tripel  

  Από: bekris στις 07/07/2010 4:21 μμ.

ATN PANOS"
@bekris
λογω οτι ειχα και το r και το απλο
θα σου πω αυτο που αναφερε και ο νικος

το απλο σε καθημερινες συνθηκες ειναι σαφως καλυτερο απο το r.
εχει πιο ανετες αναρτησεις και τα φρενα ειναι πιο φιλικα.

κατα τα αλλα το r αξιζει μεχρι και την τελευταια παραπανω δραχμη...εεεεεεε ευρω
σε γρηγορη οδηγηση και σε καλο σχετικα οδοστρωμα
απολαμβανεις τα πιο ισχυρα φρενα και την τελεια αναρτηση του.
στην πολη ομως το απλο υπερτερει!"


Η ανάρτηση στο R ρυθμίζεται ... ...σίγουρα ΔΕΝ είναι σταυρόλεξο αλλά ουτε και πυρηνική φυσική...στις στάνταρντ ρυθμίσεις είναι "σκληρό" το μηχανάκι (για τα δικά μου κιλά 78)
Τα φρένα είναι πιο απόλυτα και δαγκώνουν πιο άμεσα ΑΛΛΑ έχουν καλύτερη αίσθηση στα πολλά χλμ

Αυτά από εμένα

Re: street triple or speed triple  

  Από: kyrkyriakos στις 07/07/2010 6:59 μμ.

Εγώ πρίν αγοράσω το Speed , τα οδήγησα και τα δύο.
Το Street μου φάνηκε πολύ καλή μοτοσυκλέτα με αρκετή δύναμη και πολύ ελαφρύ!
Το Speed αφού το έκανα βόλτα , το ερωτεύτικα κιόλας !Είναι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ !!!
Δέν με ενδιέφερε ούτε τόσο η κάλυψη απο τον αέρα ούτε τα απόλυτα νούμερα(άλογα κλπ.),αλλά το ότι όταν κατέβηκα από το μηχανάκι είχα ένα χαμόγελο τεράστιο
Το μικρό μου άφησε μια αίσθηση :θα σε πηγαινοφέρνω στη δουλειά!
Το μεγάλο μου είπε : οι φαντασιώσεις σου θα γίνουν πραγματικότητα!!!
Όπως καταλαβαίνετε ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος!!!!
Τα παραπάνω είναι προσωπικές μου απόψεις...... μην αρχήσουμε

Re: street triple or speed triple  

  Από: n.g.k στις 08/07/2010 12:48 πμ.

Παιδιά ευχαριστώ που έχουμε αυτή την κουβέντα .....να πω και γω με τη σειρά μου το εξεις..είχα πει ότι οδήγησαν το street..και μου άρεσε παρά πολύ το απλό έτσι...να πω ότι είχα το r6 μετά r1 και έχω μια μικρή γνώση αλλά ποτέ δεν είχα street μηχανάκι γυμνό και να ότι δεν ξέρω τι πάζει με το θέμα εκεί ..πραγματικά το SS είναι τελιως διαφορετική κατηγορία..και το μόνο κακό με τη φάση μου είναι ότι από κει που είχα 197 άλογα πάω στα μισά...γαυτο και ρωτάω street vs speed...με μια μικρή οίκον βλέπω ομος ότι το street μου προτιμάτε....αλλά ευχαριστώ πολύ και να ξέρετε με βοηθάτε παρά πολύ...

Re: street triple or speed triple  

  Από: n.g.k στις 08/07/2010 1:05 πμ.

Παιδιά και κΆτι ακόμα...θα ήθελα πραγματικά να σας ευχαριστήσω όλους γιατί μου δείξετε ο καθένα με το τροπο του την αγάπη του προς τα triumph.ασχετα με το τι έχει ο καθένας..και με σεβαστικατε και μου εξιγησατε 2.3πραγματα ..προσωπικά τα εκτιμώ αυτά...και φυσικά από τον τροπο που γράφει ο καθενασ ξέρω ότι έχω να κάνω με σοβαρούς ανθρώπους και λάτρεις ...από τροπο που γράφει ο καθένας καταλαβαίνει τι χαρακτήρας είναι...παιδιά ήρθα και θα μείνω γουστάρω τη παρέα σας..και που θα μου παει...φα το πάρω το Γκάζι

Re: street triple or speed triple  

  Από: tharis στις 08/07/2010 11 πμ.

n.g.k"..και το μόνο κακό με τη φάση μου είναι ότι από κει που είχα 197 άλογα πάω στα μισά...γαυτο και ρωτάω street vs speed...με μια μικρή οίκον βλέπω ομος ότι το street μου προτιμάτε....αλλά ευχαριστώ πολύ και να ξέρετε με βοηθάτε παρά πολύ..."


Ε.. δε ξεραμε οτι ειχες R1 ..
παρε speed !!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..