Re: street tripel or speed tripel ¶
Από: Sprinter στις 07/07/2010 7:29 πμ.
Το στρητ ειναι καλύτερο μηχανάκι με την ψυχρή λογική, αν εξαιρέσεις τις διαφορές στην απόδοση στις μεσαίες στροφές που είναι προφανής λόγω της διαφοράς των κυβικών. Σε διαφορετική πρίζα σε βάζουν οι δυο κινητήρες. Ο ενας εχει μεσαίες που κάθεσαι εκεί όλη τη μέρα να ακούς και να νιώθεις το μπουρμπουρισμα, ο άλλος έχει απλώς πιο γεματες μεσαίες από τα 600άρια, αλλά αυτό απλώς είναι καλό γιατί φτάνεις ψηλά πιο γρήγορα.
Μεταξύ στρητ και στρητ R, μάλλον στρητ + ενα αμορτισέρ καλό πίσω. Δε νομίζω πώς τα παραπανίσια φρένα του R ειναι + στην καθημερινή οδήγηση και μάλιστα στην πόλη και στην άσφαλτο γυαλί και το παραπάνω μπροστινό νομίζω πώς πρέπει να είσαι χεράς για να το καταλάβεις. Από την άλλη το πίσω του σκέτου πάσχει αρκετά ιδίως αν δεν είσαι μέχρι 70 κιλά. Αν δεν το κυνηγάς συνεχώς το R δεν ειναι καλύτερο.
Λάβε υπ όψιν σου επίσης πώς ο 1050 είναι στα πρόθυρα αντικατάστασης (πότε κανείς δε θα σου πεί ακόμα) με το σπηντ μάλλον πρώτο υποψήφιο να φορέσει τον καινούργιο και μεγαλύτερο.
Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε