Πολυσυζητημένο θέμα τελευταία το μεταχειρισμένο Daytona...θα βρήκες αρκετά φαντάζομαι να διαβάσεις...
Πρόβλημα με βράσιμο στα νερά δε θυμάμαι να είχε κανείς από εδώ...κι εγώ 5 χρόνια (με μοντέλο 08) παρόλο που είχα κυκλοφορήσει αρκετά πόλη και έπεσα κάμποσες φορές σε μποτιλιάρισμα δεν είχα θέμα βρασίματος/υπερχείλισης. Η στάθμη του ψυκτικού, όσο και του λαδιού ήταν πάντα στο ύψος τους!
Όσον αφορά το μηχανικό, προφανώς ο άνθρωπος δεν ξέρει από "Τ" και ό,τι ακούει λέει, πρόβλημα με πιστόνια-σπασίματα υπήρξε σε κάποια παρτίδα tiger 1050 και από εκεί κόλλησε η ρετσινιά σε όλα τα "Τ". Καλύτερα να πας σε κάποια γνώστη του εργοστασίου, υπάρχει κάποιος πολύ καλός, θα τον βρεις διαβάζοντας εδώ μέσα...και ο καταλληλότερος, γνώμη μου, να τσεκάρει τη μοτό πριν την πάρεις. Μην κουράζεις και το δικό σου που όλο του αλλάζεις μοτόρια και τον αναγκάζεις να ψάχνεται και να διαβάζει ο χριστιανός
Το θέμα του κοντέρ δε μου αρέσει, γιατί έχει γίνει αλλαγή να μάθεις...αν πράγματι έχει κάνει τόσα χλμ το μόνο που θα περιμένεις, λογικά, θα είναι τα πηνία, αν δεν έχουν αλλαχτεί ήδη...από ανορθωτή αν γίνει ανάκληση είσαι ΟΚ.
Όσο για τα προγραμματισμένα σέρβις δεν θα έχεις διαφορά στο κόστος, πρόσφατα ρώτησα για τον ιάπωνα ληστή μου και μου είπαν πάνω-κάτω τα ίδια...όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε!
Πάντως από συμπεριφορά στο στροφιλίκι είναι ό,τι καλύτερο σε supersport...και για πίστα...
Αν το θες για την καφετέρια ξέχασέ το, δεν κάνει!
Ποτέ μη λες ποτέ και ποτέ μη λες πάντα..