H σοφια της μοτοσυκλετας

H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: bonnie στις 29/10/2010 12:06 πμ.

Οι τέσσερεις τροχοί μετακινούν το σώμα. Οι δύο τροχοί, την ψυχή.

Τα περισσότερα προβλήματα σε μία μοτοσυκλέτα, τα προκαλεί η βίδα που συνδέει τα τιμόνια με την σέλλα.

Η ζωή μπορεί να ξεκινά στα 50, αλλά γίνεται ενδιαφέρουσα μόλις περάσεις τα 140χλμ ανά ώρα.

Ξεκινάς το παιγνίδι της ζωής με μια κούπα γεμάτη τύχη και μια κούπα άδεια από εμπειρία. Ο σκοπός σου είναι να γεμίσεις την κούπα της εμπειρίας, πριν αδειάσει η κούπα της τύχης.

Αν περιμένεις, το μόνο που θα σου συμβεί είναι να γεράσεις.

Οι βαλίτσες σου δεν μπορούν να χωρέσουν ότι θέλεις. Μπορούν όμως να χωρέσουν ότι χρειάζεσαι.

Πότε μην φοβάσαι να πατήσεις τα φρένα.

Το μόνο σίγουρο όταν οδηγείς γρηγορότερα από όλους τους άλλους, είναι ότι θα οδηγείς μόνος σου.

Μια μοτοσυκλέτα στον δρόμο, αξίζει όσο τρείς κλειδωμένες σπίτι.

Οι νέοι οδηγοί, διαλέγουν προορισμό και ξεκινούν. Οι παλιοί οδηγοί απλά διαλέγουν κατεύθυνση.

Ένας καλός μηχανικός, θα σε αφήσει να παρακολουθείς όταν διορθώνει την μηχανή σου, χωρίς να σε χρεώσει για αυτό.

Κάποιες φορές, ο πιο γρήγορος τρόπος να φτάσεις στον προορισμό σου, είναι να σταματήσεις για ξεκούραση το βράδυ.

Οτιδήποτε, είναι καλύτερο από τον δυνατό αέρα.

Να διατηρείς την μηχανή σου σε καλή κατάσταση.

Οι μπότες μοτοσυκλέτας, είναι εξαιρετικά άβολες στο περπάτημα.

Οι άνθρωποι είναι σαν τις μοτοσυκλέτες, κάθε ένας καστομαρισμένος διαφορετικά.

Όταν οδηγείς μπροστά, μην φτύνεις.

Μια καινούργια μηχανή φορτωμένη σε φορτηγό είναι απλά, λάθος.

Ποτέ μην διστάσεις να αφήσεις πίσω τις παλιές σου συνήθειες.

Μια καλή, βόλτα διαρκείας θα σου καθαρίσει το μυαλό σου, θα σε ηρεμίσει και θα σου σπαταλήσει πολλή βενζίνη.

Αν δεν μπορείς να το φτιάξεις με ταινία και cable ties, τότε είναι σοβαρό.

Αν οδηγείς σαν να μην υπάρχει αύριο, τότε πιθανόν να μην υπάρξει.

Οι οδηγοί με τα γκρίζα μαλλιά, δεν έχουν γκρίζα μαλλιά απλά από τύχη.

Να αντικαθιστάς τα φτηνά εξαρτήματα πρώτα.

Όταν το αεράκι κτυπά το πρόσωπο και τα πόδια σου, ξέχνα ποιος είσαι και τι κανείς για να ζήσεις. Απλά ζήσε εκείνη την στιγμή.

Στον κόσμο υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Αυτοί που οδηγούν μοτοσυκλέτα και αυτοί που εύχονται να οδηγούσαν μοτοσυκλέτα.

Η ουσία βρίσκεται πάντα στο ταξίδι, όχι απαραίτητα στον προορισμό.



Πηγή: www.Bikers.com
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: tharis στις 29/10/2010 12:33 πμ.

Like !
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: doohan στις 29/10/2010 12:33 πμ.

...........
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:45, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: chris34 στις 29/10/2010 7:53 πμ.


Ωραιο Αναστασια!!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: HelenKoR στις 29/10/2010 9:28 πμ.

doohan"Ο Καλυτερος αναβατης μοτοσυκλετας ειναι μονο η ψυχη μας....αυτη παντα ξερει..τον δρομο!!"


I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: Rory στις 29/10/2010 12:43 μμ.

Οι οδηγοί με τα γκρίζα μαλλιά, δεν έχουν γκρίζα μαλλιά απλά από τύχη.
Keep on Rockin

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: alexandros.s στις 29/10/2010 2:32 μμ.

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: ATN PANOS στις 29/10/2010 10:26 μμ.

απο το μαγαζι στο βολο που κατσαμε για τα ξυλακια
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: Γιωργος στις 07/11/2010 11:55 μμ.

Να και κάτι δικό μου πρίν μερικά χρόνια.
Τι γράφει ο άνθρωπος όταν είναι ακίνητος στο κρεββάτι.....

Η ΝΟΣΟΣ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ

Μετά από μελέτες είκοσι σχεδόν ετών που έχω κάνει σχετικά με τη μετάδοση της «νόσου της μοτοσυκλέτας», έχω καταλήξει πως μεταδίδεται στον άνθρωπο με τη σωματική επαφή καθώς και σε σπάνιες περιπτώσεις με το πρώτο κοίταγμα.
Αποτέλεσμα της νόσου είναι η ανάγκη απόκτησης της μοτοσυκλέτας που έχει μεταφέρει τον ιό, καθώς έχει δημιουργήσει ερεθισμό σε ζωτικά όργανα όπως καρδιά και εγκέφαλο.
Οι νοσούντες μπορούν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες ανάλογα με το βαθμό εξάρτησης που έχει δημιουργήσει η νόσος.
• 1η Κατηγορία: Σε αυτή την κατηγορία υπάγονται οι μοτοσυκλετιστές από φύση. Δηλαδή αυτοί οι οποίοι είναι φορείς της ασθένειας μέσα από τη γονιδιακή τους δημιουργία. Οι ανωτέρω πάσχοντες, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, δεν θεραπεύονται άσχετα με τη δόση μοτοσυκλέτας που θα πάρουν. Μεταφέρουν τη νόσο μέσα τους, η οποία εκδηλώνεται ενεργά από τη βρεφική τους ηλικία με άναρθρες κραυγές και κινήσεις χαράς κοιτώντας ή ακούγοντας μια μοτοσυκλέτα. Οι συνήθεις κραυγές είναι αγκού, βουμ – βουμ, αααα. Οι ασθενείς αυτοί δεν θεραπεύονται με την κλασική αντιβίωση των αυστηρών γονέων, την ύπαρξη διπλώματος, γυναίκας, παιδιών, τροχαίας και άλλων σχετικών θεραπευτικών μέσων, καθόσον ο ιός μεταλλάσσεται ανάλογα με τα μοντέλα που παράγονται.
• 2η Κατηγορία: Σε αυτήν την κατηγορία υπάγονται οι ασθενείς που νοσούν μετά από σωματική επαφή με τη μοτοσυκλέτα κατά την εφηβική ηλικία. Υπάρχουν ενδείξεις σύμφωνα με τις οποίες οι ασθενείς της δεύτερης κατηγορίας πιθανώς να έχουν γονιδιακή πάθηση όπως της πρώτης κατηγορίας ,η οποία όμως βρίσκεται σε λήθαργο. Όσοι νοσούν και βρίσκονται στη δεύτερη κατηγορία συνήθως θεραπεύονται με αντιβιοτικό συζύγου με έντονη προσωπικότητα και πολλά μιλιγκράμ καψούρας στην αρχή του γάμου. Ως διατήρηση της θεραπείας χορηγείται εκβιασμός, γάμος και τεκνοποίηση, ώστε να αναγκασθεί η νόσος να υποχωρήσει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουμε πλήρη εξαφάνισή της. Υπάρχουν περιπτώσεις που η νόσος εκδηλώνεται μετά από δέκα – δεκαπέντε χρόνια γάμου. Ακόμη περισσότερες είναι οι περιπτώσεις επανεμφάνισης αμέσως μετά το διαζύγιο.
• 3η Κατηγορία: Η τρίτη κατηγορία περιλαμβάνει την πιο ήπια μορφή εκδήλωσης της νόσου. Οι ασθενείς αυτής της κατηγορίας είναι συνήθως άτομα με μειωμένη προσωπικότητα, με ανάγκη να ακολουθήσουν ρεύματα και μόδα ή απλά να αντιγράψουν το γείτονά τους. Έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που νοσούν μόνο και μόνο από αντίδραση προς γονείς, δασκάλους, ή τον περίγυρό τους. Φυσικά, οι ασθενείς αυτής της κατηγορίας θεραπεύονται εύκολα με πολύ μικρή δόση αντιβιοτικού χορήγησης αυτοκινήτου από τους γονείς, ή η ύπαρξη γκόμενας με μίνι και ψηλοτάκουνα. Η διάρκεια της πάθησης σε αυτή την περίπτωση είναι από 6 μήνες μέχρι δύο χρόνια. Στην περίπτωση δε που υπάρξει πτώση ενδιάμεσα στο χρονικό αυτό διάστημα, είναι βεβαιωμένη η ριζική εξαφάνιση της νόσου.
Άσχετα όμως με την κατηγοριοποίηση των ασθενών, τα αποτελέσματα της νόσου έχουν ψυχοθεραπευτικές επιδράσεις στους νοσούντες, γιατί αναπτύσσουν το αίσθημα της προσωπικής τους ελευθερίας καθώς και της κυριαρχίας τους σε κάθε μορφή οδικού δικτύου.
Κύριος εχθρός της πάθησης και των νοσούντων είναι τα κίτρινα αυτοκίνητα με το φωτεινό σήμα στον ουρανό και οι γυναίκες οδηγοί.

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Έχουν σημειωθεί παρενέργειες της νόσου στο μυοσκελετικό σύστημα, οι οποίες τις περισσότερες φορές είναι θεραπεύσιμες. Αξιοσημείωτο είναι, πως όσες περισσότερες είναι οι μυοσκελετικές κακώσεις στη δεύτερη κατηγορία των ασθενών τόσο γρηγορότερα θεραπεύεται η νόσος. Φυσικά αυτό λειτουργεί αντίστροφα στην πρώτη κατηγορία.

Η ανωτέρω μελέτη έγινε από έναν ασθενή της πρώτης κατηγορίας κατά τη διάρκεια πρόσφατης παρενέργειας της νόσου. Ο ασθενής βρίσκεται στο στάδιο της αποθεραπείας των κακώσεων, αλλά δυστυχώς η νόσος βρίσκεται σε έξαρση.

Ά ν τ ε, π ε ρ α σ τ ι κ ά μ α ς ! ! !
‘admin ΞΑΝΘΗ΄

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: doohan στις 08/11/2010 12:45 πμ.

Πολυ ωραιο κειμενο

Αλλα αναρωτιεμαι!!Τον Jimdom σε πια κατηγορια να τον βαλουμε? Κατηγορια κουλομαριας δεν εχει Κυριε αντδιμινιστρατορα?
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ

Re: H σοφια της μοτοσυκλετας  

  Από: ATN PANOS στις 12/11/2010 5:11 μμ.

http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.