Re: Αγορά daytona 675 2007 ¶
Από: dimchrist στις 27/04/2017 12:11 μμ.
Καλημέρα και καλωσόρισες στο φόρουμ. Καλορίζικη και καλόστριφτη η Αγγλίδα.
Το μηχανάκι για σουσπερσπορτ είναι πολύ αξιόπιστο. Αν είναι κάτι επιρρεπή αυτό είναι ο ανορθωτής (που έχει γίνει ανάκληση) και τα πηνία.
Οι αναρτήσεις είναι αρκετά καλές ιδικά το μπροστινό. Το πίσω μετά από 40κ χλμ. (εξαρτάται και από την χρήση, π.χ. πόσα track days έχουν γίνει) συνήθως θέλει αντικατάσταση. Θα μπορούσες να βάλεις από το επόμενο μοντέλο 09-2012 που είναι λίγο πιο αναβαθμισμένη. Για σέρβις της πίσω ανάρτησης δεν ξέρω να σου πω (αν γίνεται κάτι). Θα μπορούσες να ρωτήσεις στο k-shock.
Επανέφερε στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και ξεκίνα από εκεί.
Μπροστινό Πιρούνι (από τέρμα μέσα)
Προφόρτηση (Preload): 5 click
Επαναφορά (Rebound): 6 click
Συμπίεση (Compression): 7 clicks vs 7 stock
Πίσω αμορτισέρ (από τέρμα μέσα)
Επαναφορά (Rebound): 6 stock
Συμπίεση (Compression): 11 stock
Τα λάδια είναι μεγάλη κουβέντα και δεν χρειάζεται να πούμε πολλά αφού σίγουρα θα βρεθεί κάποιος με διαφορετικές απόψεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Daytona παίρνει 15W-50 ή/και 10W-40. Ότι σου αρέσει πιο πολύ. Πιο παλιά όταν είχε πρωτοβγεί το μηχανάκι οι περισσότεροι βάζανε Mobil 1 Racing (full συνθετικά και αρκετά ακριβά - περίπου 18 ευρώ - αυτά συνήθως έβαζα). Τότε η Triumph είχε συνεργασία με την Mobil και πρότεινε το συγκεκριμένο λάδι. Στην πορεία όμως έληξε η συνεργασία και συνέχισε με Castrol. Τώρα αυτό προτείνουν και συγκεκριμένα το Power 1 Racing 4T 10W-40.
Για εξάτμιση η καλύτερη λύση είναι της Arrow που είναι σε επίσημη συνεργασία με την Triumph και υπάρχει έτοιμο πρόγραμμα που τοποθετείται δωρεάν σε έναν αντιπρόσωπο. Μετά υπάρχουν η Akrapovic (διαχρονική αξία) άργησε όμως πολύ να βγει για το συγκεκριμένο μηχανάκι για αυτό δε θα δεις πολλά να την φοράνε. Στην Αμερική μεγάλες πωλήσεις έκανε η Jardine που πέρα από πανέμορφη είχε αντίστοιχη απόδοση με την Arrow (αναλόγως το πρόγραμμα ίσως και καλύτερη). Αν θες ολόσωμη τότε Arrow με κλειστά μάτια. Είναι αρκετά ακριβή αλλά επειδή έχει πουλήσει αρκετά ενδεχομένως να την βρεις μεταχειρισμένη. Οικονομική λύση για ολόσωμη είναι η LeoVince (αυτήν είχα βάλει).
Stabilizer δεν χρειάζεται. Είναι και ο τρόπος που οδηγάει ο καθένας μας. Το Daytona έχει ομαλή δύναμη από χαμηλά και δεν έχει ξεσπάσματα. Τα 600άρια σουπερσπορτ είναι πλέον αρκετά ευκολοδήγητα και δεν είναι απαραίτητο το stabilizer.
Το μηχανάκι για σουσπερσπορτ είναι πολύ αξιόπιστο. Αν είναι κάτι επιρρεπή αυτό είναι ο ανορθωτής (που έχει γίνει ανάκληση) και τα πηνία.
Οι αναρτήσεις είναι αρκετά καλές ιδικά το μπροστινό. Το πίσω μετά από 40κ χλμ. (εξαρτάται και από την χρήση, π.χ. πόσα track days έχουν γίνει) συνήθως θέλει αντικατάσταση. Θα μπορούσες να βάλεις από το επόμενο μοντέλο 09-2012 που είναι λίγο πιο αναβαθμισμένη. Για σέρβις της πίσω ανάρτησης δεν ξέρω να σου πω (αν γίνεται κάτι). Θα μπορούσες να ρωτήσεις στο k-shock.
Επανέφερε στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και ξεκίνα από εκεί.
Μπροστινό Πιρούνι (από τέρμα μέσα)
Προφόρτηση (Preload): 5 click
Επαναφορά (Rebound): 6 click
Συμπίεση (Compression): 7 clicks vs 7 stock
Πίσω αμορτισέρ (από τέρμα μέσα)
Επαναφορά (Rebound): 6 stock
Συμπίεση (Compression): 11 stock
Τα λάδια είναι μεγάλη κουβέντα και δεν χρειάζεται να πούμε πολλά αφού σίγουρα θα βρεθεί κάποιος με διαφορετικές απόψεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Daytona παίρνει 15W-50 ή/και 10W-40. Ότι σου αρέσει πιο πολύ. Πιο παλιά όταν είχε πρωτοβγεί το μηχανάκι οι περισσότεροι βάζανε Mobil 1 Racing (full συνθετικά και αρκετά ακριβά - περίπου 18 ευρώ - αυτά συνήθως έβαζα). Τότε η Triumph είχε συνεργασία με την Mobil και πρότεινε το συγκεκριμένο λάδι. Στην πορεία όμως έληξε η συνεργασία και συνέχισε με Castrol. Τώρα αυτό προτείνουν και συγκεκριμένα το Power 1 Racing 4T 10W-40.
Για εξάτμιση η καλύτερη λύση είναι της Arrow που είναι σε επίσημη συνεργασία με την Triumph και υπάρχει έτοιμο πρόγραμμα που τοποθετείται δωρεάν σε έναν αντιπρόσωπο. Μετά υπάρχουν η Akrapovic (διαχρονική αξία) άργησε όμως πολύ να βγει για το συγκεκριμένο μηχανάκι για αυτό δε θα δεις πολλά να την φοράνε. Στην Αμερική μεγάλες πωλήσεις έκανε η Jardine που πέρα από πανέμορφη είχε αντίστοιχη απόδοση με την Arrow (αναλόγως το πρόγραμμα ίσως και καλύτερη). Αν θες ολόσωμη τότε Arrow με κλειστά μάτια. Είναι αρκετά ακριβή αλλά επειδή έχει πουλήσει αρκετά ενδεχομένως να την βρεις μεταχειρισμένη. Οικονομική λύση για ολόσωμη είναι η LeoVince (αυτήν είχα βάλει).
Stabilizer δεν χρειάζεται. Είναι και ο τρόπος που οδηγάει ο καθένας μας. Το Daytona έχει ομαλή δύναμη από χαμηλά και δεν έχει ξεσπάσματα. Τα 600άρια σουπερσπορτ είναι πλέον αρκετά ευκολοδήγητα και δεν είναι απαραίτητο το stabilizer.
Triple Way