Ο κάθε αναβάτης έχει τις δικές του προτιμήσεις. Αν δεν πεις τι σου κάνει και δε σου αρεσει δε μπορεί κανείς να σε βοηθήσει.
motocikletagr"Οτι εχω δοκιμάσει είτε ειναι πολυ μαλακο ή τοσο σκληρο που σε σαμαράκι ή λακουβα απογειώνομαι."
Στην πρώτη περίπτωση αφαιρείς συμπίεση & στη δεύτερη αφαιρείς επαναφορά.
Βασικά ξεκίνα από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Αν δεν έχεις το manual κλίκαρε στο παρακάτω λινκ.
Ειναι το owner manual για το Speed Triple 2005 & το Daytona 955.
Πήγαινε στη σελίδα 82 στο δεύτερο πίνακα. Εκεί θα δεις τις προτινόμενες ρυθμίσεις για μονός και διπλός.
https://www.dropbox.com/s/pcm0c2j3v2pum ... Manual.pdfΜονός:
Πίσω προτείνει 2 στροφές από τέρμα σφιχτό την επαναφορά (rebound) αλλά και την συμπίεση (compression)
Μπροστά προτείνει 3 στροφές την προφόρτιση (pre-load) και 2 στροφή την επαναφορά αλλά και την συμπίεση.
Όταν θα είσαι διπλός θα σφίξεις κυρίως την συμπίεση.
Το μάνουαλ προτείνει πίσω 0,75 στροφές από τέρμα σφιχτό επαναφορά και συμπίεση
& μπροστά 3 στροφές προφόρτιση, 2 στροφές επαναφορά 1,5 στροφές συμπίεση
Ξεκίνα από εκεί και αν δε σου ταιριάξουν τότε άρχισε να τις σκαλίζεις.
Σε κάθε αλλαγή που θα κάνεις κάθε φορά θα πειράζει μόνο μία ρύθμιση (π.χ. μόνο την συμπίεση) και όχι πάνω από μισή στροφή.
Η ανάρτηση αν έχει αρκετά χιλιόμετρα ή έχει αρκετά ταλαιπωρηθεί τότε ότι και ρύθμιση να κάνεις στις αποσβέσεις του δε θα ακούει. Το μόνο που θα μπορείς να κάνεις αν δε θες να πάρεις επώνυμη aftermarket ή μεταχειρισμένη σε καλύτερη κατάσταση από τη δικιά σου είναι να της κάνεις σέρβις (π.χ. στο k-shock).
υ.γ. εδώ θα βρεις και το service manual σε περίπτωση που το χρειαστείς
http://www.scribd.com/doc/25694618/Work ... 050-3-2005