Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 08/11/2008 9:22 πμ.

Α εσύ είσαι φοβερός. Τι είπα εγώ? Είπα πώς έχει αλλάξει ο λαμδα? Δεν είπα ότι δουλεύουν τα μηχανάκια σε μεγαλύτερο εύρος με τον αισθητήρα? (πράγμα που το εχω πεί πολλάκις και παλαιότερα..). Μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε? Στό είχα πεί από παλιά και προσωπικώς μάλιστα αλλα εσύ δε με πιστεύεις περίμενες 1 χρόνο να στο πεί ο Εγγλέζος.... Παραθέτω από παλιό μου ποστ:

'Για παράδειγμα στο Sprint ST 1050, υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των μοντελων 05-06 και 07-08 γιατί α. αλλάξε ο Keihin από 16μπιτος σε 32μπιτος και β. αλλαξαν οι προδιαγραφές Euro (από 2 σε 3). Στα μοντέλα 05-06 το closed loop mode δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου (παρα μόνο στο ρελαντί από όσο έχω καταλάβει), ενώ στα μοντέλα 07-08 (οπως και στο Tiger 1050 και στα τελευταία Speed Triple) χρησιμοποιείται αρκετά σε συνθήκες χαμηλών στροφών - χαμηλού φορτίου.'

Ωραία λοιπόν, το SAI δουλευει και όταν παίρνεται υπ οψιν ο αισθητήρας λαμδα. Το καταλάβαμε αυτό γιαυτο σου λέμε βαλε το πρόγραμμα για non-SAI....

Το γεγονός πώς στα παλιότερα δεν ήταν έτσι είναι και ο λόγος που στο δικό μου σου είχα πεί πως δεν εχει σημασία πιό πρόγραμμα θα μου φορτώσεις...

Α και a propos μόνο σε ένα πολύ μικρό εύρος A/F δουλεύει ο λαμδα, ακριβώς στο στοιχειομετρικο όπως περιγράφεις, για αυτό λέγεται narrow band (και όχι wide) και για αυτό το μαμούνιασμα που περιγράφεις με το SAI. Αυτό είναι δεδομένο της κατασκευής του αισθητήρα δεν είναι γιατί εκεί έχουν το καλύτερο μείγμα...Μπερδεύεις το αίτιο με το αιτιατό...

Συνενοηθήκαμε τώρα??????
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: LevelOne στις 08/11/2008 2:33 μμ.

Πω πω γκρινια...μαλον εχεις αρχισει να μπαινεις στην εμυνοπαυση
Εγω δεν ειπα οτι εχεις αδικο(ποιος τολμαει αλλωστε ).Απλα εννοουσα οτι λεμε τα ιδια με αλλα λογια.
Sprinter"
Α και a propos μόνο σε ένα πολύ μικρό εύρος A/F δουλεύει ο λαμδα, ακριβώς στο στοιχειομετρικο όπως περιγράφεις, για αυτό λέγεται narrow band (και όχι wide) και για αυτό το μαμούνιασμα που περιγράφεις με το SAI. Αυτό είναι δεδομένο της κατασκευής του αισθητήρα δεν είναι γιατί εκεί έχουν το καλύτερο μείγμα...Μπερδεύεις το αίτιο με το αιτιατό..."

Εδω μαλον κατι δεν εχεις διατυπωσει σωστα η εγω δε το καταλαβαινω.
Η ιδανικη αναλογια αερα/βενζηνης ωστε να επιτηγχανονται οι προδιαγραφες του euro3 ειναι 14.5:1.Σε αυτη την αναλογια το ποσοστο μονοξυδιου του ανθρακα/υδρογονανθρακων και μονοξυδιου του αζωτου βρησκονται σε μια συγκλυση που ειναι η χαμιλοτερη στο συνολο τους(μη παρεξηγηθεις παλι,δε τα γραφω για σενα που φανταζομαι τα ξερεις,αλλα για τους πιο πολλους που μας διαβαζουν) Ο λαμδα ειναι κατασκευασμενος ωστε να "εντοπιζει" αυτη την αναλογια και να "λεει"στον εγκεφαλο ποσο εκτος ειναι οστε να διορθωνει.
Και μη μου κολλας πολυ,γιατι σκεψου ποιος θα σου κανει service το μηχανακι σου σε λιγο καιρο

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 08/11/2008 8:45 μμ.

E και τι λέω εγώ? Μα το έχεις διαβάσει το άρθρο μου?

Κοίτα να κάνεις το σερβις καλά γιατί θα σε βάλω στην υπογραφή μου
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: LevelOne στις 09/11/2008 6:31 μμ.

Sprinter"

Κοίτα να κάνεις το σερβις καλά γιατί θα σε βάλω στην υπογραφή μου "

Ε αν ειναι ετσι....

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 09/11/2008 10:24 μμ.

Α! και την επόμενη φορά που θα σε ρωτήσει η γυναίκα σου τι να βάλει στη σαλάτα να της πείς μονοξΥδιο...

[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: LevelOne στις 16/11/2008 1:53 μμ.

Sprinter"Α! και την επόμενη φορά που θα σε ρωτήσει η γυναίκα σου τι να βάλει στη σαλάτα να της πείς μονοξΥδιο...

"

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Native στις 27/05/2009 12:31 μμ.

ερώτηση:
με το μαμα προγραμμα 20163 η εξατμιση έκανε πολλα σκασίματα και το μηχανακι κόμπιαζε στα απότομα ανοιγματα γκαζιού σε όλες τις στροφές...κυριως στις υψηλές.
Τώρα με το ΤΟR πρόγραμμα 20164 τα σκασίματα απο την εξάτμιση μειώθηκαν πολύ...τα κομπιάσματα εξαφανίστηκαν....αλλα το μηχανάκι έχει χάσει αισθήτα ροπη και στο κλείσιμο του γκαζιού στις χαμηλές στροφες ακούγονται σκασίματα απο το SAI(φιλτροκούτι). (το άκουσε κι ο φίλιππας ε?ε?ε?)

Έχει κάποιος μια λογική εξήγηση? Μήπως να ταπώσω κι εγω το SAI?

Με ΤΟR εξάτμιση φυσικά ειμαι.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 27/05/2009 1:43 μμ.

Δεν έχει σχέση το SAI με την απόδοση (ροπή κτλπ). Με κάποια απ' τα σκασίματα έχει αλλα να ξέρεις πώς γενικά τα σκασίματα ακούγονται περισσότερο με την ανοιχτή εξάτμιση ακριβώς γιατί ακούγεται περισσότερο και σκασίματα θα έχεις και χωρίς SAI (λιγότερα) γιατί είναι σήμα κατατεθεν αυτού του κινητήρα.

Που είναι ο καταλύτης στο Tiger? Αν εξακολουθεί να υπάρχει και μετά την αλλαγή εξάτμισης μη πειράξεις το SAI. Αν έχει αφαιρεθεί, τότε το συζητάμε αλλά πρέπει να ξέρουμε περισσότερα για το συγκεκριμένο μοντέλο (δες 2-3 πόστς πιο πάνω δικά μου και του Φίλιππα).

Η λύση σου για ροπές κ.λ.π είναι Tuneboy και κάποιο από τα ετοιμα προγράμματα που ίσως βρείς στο t595.net.

Αν κάνεις μια καυσανάλυση και δείς πώς το μίγμα είναι κάπως πλούσιο εκεί που νιώθεις την έλλειψη ροπής, ίσως το ελεύθερο φίλτρο να βοηθήσει. Αν βάλεις στα κουτουρού, ίσως βοηθήσει ίσως τα κάνει χειρότερα.

Ψηλά πώς είναι?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Native στις 27/05/2009 2:22 μμ.

Sprinter"Δεν έχει σχέση το SAI με την απόδοση (ροπή κτλπ). Με κάποια απ' τα σκασίματα έχει αλλα να ξέρεις πώς γενικά τα σκασίματα ακούγονται περισσότερο με την ανοιχτή εξάτμιση ακριβώς γιατί ακούγεται περισσότερο και σκασίματα θα έχεις και χωρίς SAI (λιγότερα) γιατί είναι σήμα κατατεθεν αυτού του κινητήρα.

Που είναι ο καταλύτης στο Tiger? Αν εξακολουθεί να υπάρχει και μετά την αλλαγή εξάτμισης μη πειράξεις το SAI. Αν έχει αφαιρεθεί, τότε το συζητάμε αλλά πρέπει να ξέρουμε περισσότερα για το συγκεκριμένο μοντέλο (δες 2-3 πόστς πιο πάνω δικά μου και του Φίλιππα).

Η λύση σου για ροπές κ.λ.π είναι Tuneboy και κάποιο από τα ετοιμα προγράμματα που ίσως βρείς στο t595.net.

Αν κάνεις μια καυσανάλυση και δείς πώς το μίγμα είναι κάπως πλούσιο εκεί που νιώθεις την έλλειψη ροπής, ίσως το ελεύθερο φίλτρο να βοηθήσει. Αν βάλεις στα κουτουρού, ίσως βοηθήσει ίσως τα κάνει χειρότερα.

Ψηλά πώς είναι?"

Με την ιδια εξάτμιση και το ιδιο γενικα coinfiguration έχω δοκιμάσει και τα δυο προγράμματα, φιλτρο έχω αλλαξει και έχω αφαιρέσει και το snorkel. Ο καταλυτης δεν φέυγει με την αλλαγη μονο του τελικου.
Παρολαυτα επειδη εψαξα και το tuneboy, τα δυο προγραμματα δεν έχουν ιδιαιτερη διαφορα (αβανς) μονο βενζίνες και κυρίως στις ψηλες στροφές, πραγμα που δεν δικαιολογει κατι τέτοιο. Εκτος αν τα προγράμματα έχουν παραμέτρους που το tuneboy δεν δείχνει. Κατι τέτοιο πρέπει να παιζει...εξου και η διαφορα (θορυβος) λειτουργιας του SAI και το κόμπιασμα . Να σου δωσω να καταλάβεις με το μαμα 20163 το μηχανακι κανει σουζα απο τις 2000σαλ με απλο άνοιγμα γκαζιου ενω μετο αλλο ξεκινάει πιο ήπια. Μπερδευτικα!!! Ψηλά παει το ίδιο καλα και με τα δύο αρκει με το μαμα να μην κανεις αποτομα ανοίγματα γιατι όπως ειπα κομπιάζει
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 27/05/2009 2:51 μμ.

Βγάλε το SAI και τα σκασίματα από τη μέση αυτών που σκέφτεσαι. Αν και τα δύο προγράμματα είναι SAI τα ίδια θα είναι όσον αφορά αυτό (φαντάζομαι). Το tuneboy δεν δείχνει τις παραμέτρους του προγράμματος για το SAI.

Δεν ξέρω τι εμπειρία έχουν άλλοι χρήστες του Tiger με αλλαγή σε TOR (οι περισσότεροι βάζουν 3rd party) και στο αντίστοιχο πρόγραμμα. Κάπου διάβασα ότι στην τελευταία γενιά του ψεκασμού (όπως στο Tiger και στο Sprint από 07 και έπειτα) το πρόγραμμα για την TOR δεν είναι ότι καλύτερο.

Εψαξες όλους του πίνακες στο tuneboy? Για χαμηλές μικρά ανοίγματα γκαζιού πρέπει να κοιτάξεις άλλον πίνακα (τουλάχιστον για το δικό μου, L1-L2-L3). Δες αν υπάρχουν διαφορές εκεί που το πρόγραμμα προστάζει closed-loop mode (Α/F ratio = 14.5 - 14.7). Αν το SAI κάπου επηρεάζει (σύμφωνα με το post του Φίλιππα πιο πάνω) σε αυτά τα σημεία μόνο μπορεί να επηρεάζει (δηλ. όταν η μηχανή δουλεύει closed loop).

Το κόμπιασμα μπορεί να προέρχεται και από πολύ φτωχό και από πολύ πλούσιο μείγμα. Δεν βγάζεις άκρη έτσι. Πάντως να ξέρεις πώς TOR και μαμίσιο πρόγραμμα συνήθως σημαίνει πολύ πλούσια λειτουργία κυρίως χαμηλά αλλα και ψηλά. Στο ρελαντί ίσως μυρίζεις και βενζίνη εκτός κι αν τρώει τη μυρουδιά ο καταλύτης.

Εχε υπ' όψιν σου όπως σου είπα πως ΔΕΝ είναι όλα τα σκασίματα από το SAI. Σκασίματα θα εχεις σε αυτον τον κινητήρα (και στούς προγόνους του) και χωρίς SAI ακόμα και με τέλειο ψεκασμό, πόσο μάλλον αν το μείγμα κάπου δεν είναι σωστό.

Χωρίς δυναμομέτρηση / καυσανάλυση δεν θα βγάλεις άκρη. Μίλα με τον Βασίλη (T595) μήπως σε βοηθήσει. Για αρχή εγώ θα επανέφερα το φίλτρο / φιλτροκούτι στα κανονικά του έτσι για να έχω ένα σημείο αναφοράς. Γενικά είμαι εναντίον στις κουτουρού επεμβάσεις στην αναπνοή.

Αν δεν είναι τυπική συμπεριφορά των Tiger αυτή, εγώ θα έβαζα τον Φιλιππα να τρέξει όλα τα διαγνωστικά (συμπεριλαμβανομένου και του TPS) σε περίπτωση που κάποιο πρόβλημα υπάρχει σε κάποιον σένσορα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:39, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Native στις 27/05/2009 3:09 μμ.

Εχω τσεκάρει όλους τους πίνακες του tuneboy και στα δυο προγράμματα, οπως επείσης έχω κανει copy-paste τους πίνακες του TOR (F,L,I,AF)στο μαμα 20163 απλα για να δω αν οφείλεται σε κάτι που δεν βλέπω η διαφορά...το συμπέρασμα ειναι οτι μάλλον υπάρχουν παράμετροι που δεν τις βλέπουμε. Θα αφήσω λοιπον το TOR απείραχτο μάλλον...που περιέργως σε νορμαλ ταχυτητες 120-140 καίει λιγότερο απο το μαμά .
tnhx mate

κάτι άσχετο: εκκεντροφόρους φορανε ίδιους στα 3 μηχανάκια? s3, sprint, tiger? δλδ μονο απο προγράμματα και φιλτροκούτι είναι κομμένα τα άλογα?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 27/05/2009 3:21 μμ.

Από όσο ξέρω ναι. Και εκκεντροφόρους και εισαγωγές / πεταλούδες. Ο Φίλιππας θα γνωρίζει σίγουρα.

Βάλε ούτως ή άλλως τον Φίλιππα να τρέξει όλα τα διαγνωστικά και να ρυθμίσει το TPS. Θα βαριέται αλλά πέστου πώς είπα εγώ
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Native στις 27/05/2009 3:41 μμ.

Κι ο Φιλιππας το ίδιο μου είχε πει απλά έλεγα μήπως υπάρχει κανένα ύποπτο part number που του έχει διαφύγει

Πάντως αν αληθεύουν αυτά που λέω, διόλου απίθανο και οι διαφορες μεταξυ προγραμμάτων s3, sprint και tiger να μην είναι μονο οτι φαίνεται στους πίνακες του tuneboy....οπότε έρχεται το εύλογο ερώτημα θα μπορούσα να βάλω χάρτη απο s3 στο tiger? Θα με αφήσει το πρόγραμμα??? Φοβάμαι να το ρισκάρω....

ps:Τις προάλλες γνώρισα και τον φιλο σου τον φωτομανάβη
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: Sprinter στις 27/05/2009 5:03 μμ.

Δεν είναι έτσι απλό. Δες το έτσι:

Το πρόγραμμα (firmware) που φορτώνεται στην CPU αποτελείται από δύο κομμάτια. Το ένα (το βασικό,ας πουμε) είναι ειδικό για κάθε μοντέλο. Ρυθμίζει όλες τις ηλεκτρονικές λειτουργίες που έχουν διαφορές από μηχανάκι σε μηχανάκι. Το δεύτερο κομμάτι είναι οι χάρτες (αυτό που συνήθως λέμε πρόγραμμα). Π.χ. τα δικά σου 12163 και 12164 έχουν το ίδιο βασικό πρόγραμμα (12165) και διαφέρουν (όσο διαφέρουν) οι χάρτες και ίσως κάποια άλλα σημεία διαχείρισης του injection (π.χ. SAI)

Δεν μπορείς να φορτώσεις κατευθείαν το πρόγραμμα από S3 σε Tiger. Το βασικό πρόγραμμα διαφέρει και οι χάρτες ακόμα μπορεί να έχουν διαφορετική διαμόρφωση (.χ. διαφορετική βαθμονόμηση στους άξονες χ και ψ). Από όσο ξέρω δεν σε αφήνει κάν να το φορτώσεις (ουτε με Tuneboy). Σε παλαιότερα μηχανάκια με Sagem σε άφηνε και δούλευε μια χαρά αλλά μπορεί να τρελλαινόταν π.χ. το στροφόμετρο ή το κοντερ ή ή όποια άλλη ηλεκτρική λειτουργία είχε διαφορές από μοντέλο σε μοντέλο.

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι extrapolation των τιμών τών χαρτών (ανάφλεξης και καυσίμου) από πρόγραμμα του S3 σε πρόγραμμα για το Tiger μέσω του Tuneboy. Το κάνουν πολλοί αυτό σαν starting point για παραιτέρω tuning (δες t595.net). Οι όποιες διαφορές στην αναπνοή επίσης πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν για το περαιτέρω tuning.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Speed Triple 1050 SAI Block Off Plates ???  

  Από: takis1964 στις 27/05/2009 8:55 μμ.

μηπως δεν επρεπε να βγαλεις το snorkel? εγω απλα ανοιξα την δευτερη τρυπα και ανοιξα ελαφρα την εσωτερικη του snorkel