θα σου προτεινα εναν ανορθοδοξο τροπο να checkαρεις καποια πραγματα.
1ο βημα: θα τσεκαρεις αν ειναι μονο αυτα τα 2 τα προβληματα , δες αν εχεις φλας , αν αναβουν οι μικροι λαπτηρες στα φωτα η κανονικη και η μεγαλη σκαλα.
Δες αμα δουλευει το κολοφαναρο και οταν πατας φρενο , ο συναγερμος -αν εχεις- και γενικα οτι σχετιζεται με ρευματα.
Αν εκτος αυτων των 2 που αναφερεις εισαι OK τοτε παμε στο 2ο βημα...
2o βημα: βγαζεις τα φυσακια της κορνας και βαζεις ενα βολτομετρο πανω , ανοιγεις τον κεντρικο διακοπτη και πατας το μπουτον της κορνας να δεις αμα στελνει ρευμα στην κορνα(η κορνα παιρνει 12v συνεχές = ). Αμα στελνει ρευμα τοτε ή εχει χαλασει η κορνα ή τα φυσακια της εχουν σκουριασει απο νερα και δεν κανουν καλη επαφη.Πιθανως να μην σχετιζεται με το προβλημα του κοντερ , απλα να ετυχε.
Αμα δεν στελνει ρευμα , ξανακουμπωσε τα φυσακια πανω στην κορνα , πατα παλι το μπουτον της και κρατα το πατημενο ενω συγχρονως κουνας την πλεξουδα που παει απο κατω στον κεντρικο διακοπτη , οχι εντονα ,απαλα και σιγα ,καντην αριστερα-δεξια και οσο γινεται πιεσε-τραβα μεσα-εξω στον διακοπτη. Αν ακουσεις την κορνα να "βηχει" εχεις προβλημα με τον διακοπτη που μαλλον σχετιζεται και με το στροφομετρο.
Αν παλι τιποτα ... Μετα παμε στο 3ο βημα που ειναι και το πιο αποδοτικο

Σου τα λεω ολα αυτα γιατι αν ειναι η κορνα και το στροφομετρο δεν δουλευουν λογω ενος κοινου προβληματος ειναι πιο ευκολο να τσεκαρεις πραγματα δοκιμαζοντας την απλη κορνα παρα το πολυπλοκο ηλεκτρονικο στροφομετρο.
3ο βημα: Βγαλε τα οργανα απο το φυσακι τους και δοκιμασε τα σε ενα αλλο τριπλ 07~09 (νομιζω αυτα εχουν τα ιδια οργανα) απο εναν φιλο σου ή σε καποιο μαστορα... ΕΙναι πολυ ευκολη διαδικασια.
Αν σε αυτον δουλευουν γλιτωσες την αλλαγη... αλλα το ψαξιμο συνεχιζεται , αν δεν δουλευουν ουτε σε αλλο μηχανακι ...
το ebay ειναι φιλος σου!
================================================================================================
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.