Το έφτιαξα τελικά παίδες!!!
Το έφτιαξα μόνος μου τελικά αφού ο μηχανικός περίμενε τηλέφωνο από την Triumph και καλά, από τη Δευτέρα μέχρι και σήμερα!!! Όσο τον ακούσατε εσείς τόσο τον άκουσα κι εγώ...
Anyway, πήρα το service manual μόνος μου και κοίταξα βήμα βήμα ότι έλεγε για τη λύση στο πρόβλημα.
Αρχικά τσέκαρα το pulser ring mm με mm! Τελικά είδα ότι σε ένα σημείο είχε στραβώσει και μεγάλωνε την απόσταση από τον αισθητήρα τόσο ώστε να μην πάιρνει σωστά στοιχεία και να βγάζει το σύστημα εκτός... Το πως στράβωσε δεν ξέρω (από το disk lock?). Tο ίσιωσα και πήγα βόλτα, αλλά το ΑΒS ήταν πάλι εκτός. Τελικά συμβουλευόμενος το service manual είδα ότι αυτό μπορεί να ήταν φυσιολογικό και να ήθελε "καθάρισμα" ο κωδικός με το διαγνωστικό και να επανέλθει μετά από ένα ignition cycle.Kαθώς λοιπόν πηγαινα στην αντιπροσωπεία να μου το ξαναβάλουν στο διαγνωστικό μόλις το μηχανάκι πέρασε τα 30Κμ το φως έσβησε και το σύστημα επανήλθε!!! Τόσο απλό. Όπως τα έλεγε το βιβλίο. Ξέρετε τί μου είπε ο μηχανικός? Ότι πήρε τηλέφωνο τελικά για να ρωτήσει τι να κάνει και ζήτησε να του στείλουν και το sevice manual!!!
Έλεος!!!
Τέσπα, συμπέρασμα από όλα αυτά... προσέχετε το δαχτυλίδι (pulser ring) και στους δύο τροχούς γιατί λυγίζει πολύ εύκολα βγάζοντας το σύστημα εκτός και στη φάση αυτή το ΑΒS μπορεί να κάνει διάφορα... Όσο για τους μηχανικούς που μπορεί να βρεθούν στο δρόμο μας...
Αυτά...