Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050 ¶
Από: mapcentral στις 09/08/2011 11:53 πμ.
Τους το ανέφερα και φυσικά εποίησαν τη νήσσα..... μου είπαν όλα τα Tiger (1050 και 800 έτσι είναι... άρα είναι ΟΚ!!!!


Από: mapcentral στις 09/08/2011 11:53 πμ.
Από: mapcentral στις 09/08/2011 12:01 μμ.
Από: panagos στις 09/10/2011 12:15 μμ.
Από: nomad στις 09/10/2011 2:55 μμ.
mapcentral"Και κάτι ακόμα... μέσα σε 2000χλμ έχω αναγκαστεί να σφίξω την αλυσίδα 2 φορές!!!!!
Χλ: 90% Εθνική - στροφιλίκια και 10% Αθήνα.
Γκάζι: full throttle
Συντήρηση: κάθε 1000χλμ, σχολαστικά.
Καιρικές συνθήκες: 1 φορά βροχή, ποτέ χώμα.
Προοπτική αντικατάστασης με αυτό το ρυθμό: σε 6000-8000χλμ!!!!!!!!
Από τι μέταλλο την κατασκευάζουν; Βουτυρομεταλλουμιν!!!!!"
Από: Gianno στις 10/10/2011 11:09 πμ.
Από: Sprinter στις 10/10/2011 12:09 μμ.
panagos"Καλημερα παλι μετα απο αρκετο καιρο!
Τελικα ηταν η αλυσιδα!!!
Σταματησε το εν λογω γρατζουνημα μετα απο χαλαρωση της αλυσιδας και οχι με το σφιξιμο της.
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.... Thanks."
Από: Native στις 10/10/2011 1:59 μμ.
panagos"Γεια σε ολη την ομαδα!!!
Ειμαι νεος στο club.
Πριν δυο μηνες περιπου αγορασα το Tiger 1050 καινουριο.
Απο την πρωτη μερα στο κλεισιμο του γκαζιου κατι "γρατσουναει" και ειναι αισθητο με κραδασμους στα ποδια.
Συνεχως η κατασταση χειροτερευε και μετα απο "εισαγωγη" για νοσηλια, αφου αλλαχθηκαν καποια ρουλεμαν στο κιβωτιο ταχυτητων απλα καλυτερεψε λιγο η κατασταση.
Υπαρχει καποιος που επαθε κατι παρομοιο και μπορει να βοηθησει?????
Help.."
Από: mapcentral στις 10/10/2011 2:32 μμ.
Sprinter"panagos"Καλημερα παλι μετα απο αρκετο καιρο!
Τελικα ηταν η αλυσιδα!!!
Σταματησε το εν λογω γρατζουνημα μετα απο χαλαρωση της αλυσιδας και οχι με το σφιξιμο της.
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.... Thanks."
Τι? Πως? Μα δε μπορεί? Αφού οι Εγγλέζοι δε μπορούν να βάλουν ενα σωστό αλυσογράναζο! Αποκλείεται! Για ξαναδέστο.. αφού το 'πε και ο mapcentral ο αλυσιδοφάγος! Κάτι λάθος έχει γίνει! Μπας και φταίνε τα λάδια?"
Από: black_power στις 10/10/2011 4:24 μμ.
Από: gran tiger στις 10/10/2011 4:40 μμ.
black_power"μια ερώτηση ψιλοσχετική, στο μάνουαλ του cb250 λέει οτι η αλυσίδα πρέπει να παίζει πάνω κάτω 2-3 εκατοστά.
Πρόσφατα πήγα σε έναν φίλο και μου είπε οτι για να τεντόσω την αλυσίδα πρέπει να κάθομαι στη μηχανή κανονικά, με τη λογική οτι οταν κάθεσε στη μηχανή η αλυσίδα τεντόνει(?)
κατι ακομα, εχθές που την έπλαινα, ειχα την φαϊνή ιδέα να τη βάλω μπρος πανω paddoc stand... ε εβαλα 3η ανοιξα λιγο το γκάζι και ειδα οτι η αλυσίδα κοπάναγε σαν παλαβή στο πάνω μέρος...
τελικά τι ισχύει;"
Από: Cpt. Haddock στις 10/10/2011 4:43 μμ.
Από: Sprinter στις 11/10/2011 7:25 πμ.
Από: Aris. στις 11/10/2011 2:39 μμ.
Cpt. Haddock"Ισχύει η λογική: Η αλύσίδα πρέπει να παίζει οταν ειναι αφορτο το μηχανακι (γυρω στα 2 cm) ωστε οταν καθεσαι να ειναι σχετικά τεντωμένη.
"
Από: Native στις 11/10/2011 3:19 μμ.
Aris."
Πρεπει να παιζει 2-3cm με τον αναβατη πανω.
Αμα ηταν να τεντωνει με τον αναβατη μονο πανω , τοτε στο πρωτο καλο βυθισμα ολο και κατι θα επαιρνε "μεντα" ...
"