Μετα απο τρια χρονια στην κατοχη μου ειπα να γραψω λιγα λογια για αυτο το παρεξηγημενο εργαλειο .ολα αρχισαν το 2012 οταν ελαφροχερηδες με <<απαλαξαν>> απο τη συντηρηση του TDM 900 που ειχα για πανω απο 90.000 χλμ. Περνωντας κανα 8μηνο ψαχνοντας και οδηγωντας διαφορα στην κατηγορια και ειδη κατοχος XLV 1000- DL 650 πηρα την αποφαση να αγορασω αυτο που σπανια εβλεπα στο δρομο και συνηθως σπανια το προλαβαινα στο δρομο [[ ολοι πριζωμενοι το πατε ?]] αφου οδηγησα αρκετα 885 -955 και πηρα γευση αγορασα ενα μαυρο 955 του 2001 σε πολυ καλη κατασταση και πολα εχτρα
και σε τιμη που τωρα που το σκευτομαι φανταζει αστεια για αυτη τη μοτοσυκλετα .φοραγε προγραμα εξατμιση και φιλτρο αερα και τωρα καταλαβα γιατι δεν τα προλαβαινα στο φαναρι .κινητηρας πραγματικο εργοστασιο . δυναμη απο το ρελαντι χορταστηκες γεματες μεσαιες , και αυτη η διχρονη κλωτσια μολις περασει τις 7000 -7500 στρ .ειναι το κατι αλλο . να μην πω για τον ηχο ξερετε εσεις .το βαρος κρατα τον μπροστινο τροχο στο δρομο και μπορεις να ξεκινας με ολα . η μπορεις να βαλεις μια 6 και απλα να ανοιγοκλεινης το γκαζι . η θεση οδηγησης πολυ καλη και ακομα καλητερη η ανεση της σελας τοσο του οδηγου οσο και [σημαντικο αυτο ] και του συνοδηγου . δεν μιλαω για βολτες των 100-150 χλμ μιλαω για ταξιδια 1000 χλμ και βαλε πηγαινε ελα που κανω τουλαχιστων 2 φορες το χρονο παρεα με τη γρια μου .η ανεση καλητερη απο τα τρια που ειπα ποιο πανω .η θεση οδηγησης ωραια τα χειρηστηρια και το τιμονι στη θεση που με βολευει [1.82 υψος].οι αναρτησεις παρολο που η μπροστινη δεν εχει ρυθμισεις δουλευουν αρκετα καλα το μπροστινο βιδωνει στο δρομο και ξερεις οτι ειναι εκει , οχι καπου εκει μπροστα [βλεπε TDM ]

το κυριοτερο ειναι οτι υπαρχει ομοιογενεια τα παντα συνεργαζονται για ανετη και ξεκουραστη οδηγηση .το βαρος μεγαλο το ξεχνας με το που ξεκινας σταθερο στην εθνικη ,συγουρο στο στριψημο θα παει εκει που σημαδευεις χωρις να πεφτει μεσα η να σηκωνεται οταν ανοιξης το γκαζι.τα φρενα επαρκη λιγο αδυναμα για τα σημερινα στανταρ αλλα εχουν αισθηση και αυτο βολευει με το βαρος στους δρομους μωσαικο της πολης .τα φωτα ψηνουν λαγο αλλα φοραγε HID και αναβουν και τα δυο μαζι οταν το πηρα δεν ξερω τι γινετε με τα μαμισια .συμπλεκτης απο αλλη εποχη βαρυς και on of στη λειτουργεια . παντως αλλαζεις ανετα χωρις τη χρηση του μετα την δευτερα .περυσι και εχοντας κανει κανει καμια 25αρια χιλ χλμ στη σελα του αλαξα παπουτσακια ,αλυσιδογραναζα και συνεχιζω . φετος μετα τον αυγουστο το κοντερ γραφει 90.000 χιλ εχοντας κανει τα 45.000 εγω . πλησιαζει η ωρα για καινουργια λαστιχακια και ολα δειχνουν οτι θα κρατησω το εγραλειο ακομα , και αυτο απο επιλογη οχι απο αναγκη .σχεδον ντρεπομαι που δεν το εχω παει συνεργειο ακομα ουτε για βαλβιδες .ουτε μπουζι εχω αλλαξει ακομα !!

λαδακια φιλτρο και παμε . καποια στιγμη θα πρεπει να παει . καμια ιδεα για το που αναγκαια .ελπιζω να πετυχω κανεναν ακομα στο δρομο με τον τιγρη ετσι για το γαμωτο . προς το παρων κανω αποδρασεις του Σ.Κυριακου και ανετα ταξιδακια με τη γρια μου καμαρωτος τσολιας η ξεκιναω λυσα τις καθημερινες απο το φαναρι ετσι για να παρουν γευση απο ηχο τιγρη οι απο πισω ,και να το κοιτανε γεματοι απορια στο επομενο . πλακα εχει ,οι περισοτεροι ξυνουν το κεφαλι μην ξεροντας καν τι ειναι αυτο .να ειστε ολοι καλα και να οδηγειτε οσο μπορειτε .!