Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...
¶
Από: Polymhxanos στις 05/02/2014 2:20 μμ.
προσωπικά δεν το βρήσκω πανέμορφο, δεν το βρήσκω καν όμορφο.
Δεν έχει συγκεκριμένες γραμμές, είναι υπερβολικά φλύαρο, δεν βγάζει το δυναμισμό της σχεδίασης των 916 και 1098 και επιπλέον, κάτι αμορτισέρ στα πλάγια, κάτι εξατμίσεις που κόβουν βόλτες μόνες τους πάνω από την πίσω ρόδα, μου δείχνουν μια προχειρότητα στην όλη παραγωγή και μια βιασύνη.
Νομίζω ότι με το συγκεκριμένο η ducati έκανε ένα τεράστιο λάθος. Το αγωνιστικό motogp τμήμα είχε το γνωστό πρωτότυπο με το ελάχιστο πλαίσιο και την κατασκευή τύπου ''όλα στηρίζονται στο μοτέρ το ίδιο''. Το τμήμα μάρκετινγκ, πριν ακόμα αποτύχει στα motogp η σχεδίαση αυτή, αποφάσισε να βγάλει και εμπορική μοτοσυκλέτα με την ίδια τεχνική, για να ταυτιστεί ο πελάτης και να αγοράσει.
Τελικά το μικρό πλαίσιο απέτυχε παταγωδώς στα motogp , το paningale όμως είχε ήδη δρομολογηθεί, είχαν ήδη ξοδευτεί, και δεν γινόταν να το πάρουν πίσω.
Και έτσι, σήμερα εν έτη 2014, υπάρχει στην αγορά μια μοτοσυκλέτα που πήρε λάθος φόρα, από μια ιδέα που αποδείχθηκε λανθασμένη, και απλά δαγκώνουν τα χείλη τα τμήματα μαρκεντινγκ και τα τμήματα σχεδιασμού, με σκέψεις τύπου ''τώρα αυτό βγάλαμε, αυτό θα πουλήσουμε, πω πω τι μαλακία ήταν αυτή που κάναμε'', αλλά φυσικά δεν τις λένε.
Μέχρι να ψιλοξεχαστεί το όλο θέμα, και να έρθει ο καιρός να παρουσιαστεί κάτι άλλο, η επόμενη γεννιά, που ω του θαύματος, εδώ θα είμαστε και θα το δούμε, θα έχει άλλη αρχή στο πλαίσιο.
Κατά την γνώμη μου έκαναν ένα τεράστιο λάθος: Έφτιαξαν αυτόν το εκπληκτικό κινητήρα, και αντί να τον φορέσουν στο υπάρχον εξαιρετικό 1198 και να το κάνουν ακόμα καλύτερο, αποφάσισαν το paningale.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html