mike.giann"σπερες!! εχω ενα ΤΤ600 και μου παρουυσιαστηκε το εξης προβλημα!
προχθες ξαπλωσα το μηχανακι κατω γιατι μου εγειρε πολυ και δεν μπορουσα να το σηκωσω! δεν μου επεσε, απλα το ακουμπησα κατω! ενω δουλευε λαδια χυθηκαν στο δρομο, μαλλον απο τον σωληνα αναθυμιασεων στον παπα και απο εκει στο δρομο! οταν το σηκωσα δεν επερνε μπροστα! κατι το κομπλαρε, τελος παντων μαλλον ειχαν παει λαδια μεσα στους κυλινδρους! με ενα φιλο καταφεραμε και το ξεμπουκωσαμε και πηρε μπροστα βγαζοντας ντουμανια! το πηξγα μια βολτα γυρω στα 25 χλμ και καθαρισε εντελως!
το προβλημα μου ειναι το εξης! μετα απο ολην αυτη την ιστορια, μου αναβει το λαμπακι και η ενδειξη του λαδιου! ενω το μηχανακι εχει λαδια, και ενω μετα απο 50 χλμ δρομο συνολικα δουλευει αψογα!
εν το μεταξυ, χθες που εβγαλα τα φερινγκ για να το καθαρισω, ειδα δεξια χαμηλα μια βαλβιδα μαλλον λαδιου με ψιλοξεχαρβαλωμενα καλωδια!
μηπως επαθε κανεναν ζαβλαμα αυτη η βαλβιδα? εσεις τι λετε?"
Καταρχήν, στις μηχανές δεν λέμε ''παπάς''. Αυτή είναι αυτοκινητάδικη ορολογία, και μάλιστα παλαιού τύπου, τότε που τα αυτοκίνητα είχαν καρμπυρατέρ... Στις μοτοσυκλέτες λέγεται φιλτρόκουτο.
Σωστά υποθέτεις ότι όσο ήταν πεσμένη και δούλευε η μηχανή, λάδια βρήκαν τρόπο και μπήκαν στο φιλτρόκουτο. Από εκεί, πήγαν στους θαλάμους καύσης. Σε μια τέτοια περίπτωση βγάζεις τα μπουζί και μιζάρεις, να φτύσει από τις τρύπες των μπουζί το λάδι. (BTW το ίδιο ισχύει για καρμπυρατεράτες μοτό, που κάποιες φορές κολλάει το φλοτέρ και πλημυρίζουν με βενζίνη κάποιον κύλινδρο).
Για να λες η μοτοσυκλέτα έχει λάδια, άρα συμπλήρωσες μετά την διαδικασία την χαμένη ποσότητα, σωστά; Ο δείκτης δείχνει σωστή στάθμη, ναι;
Ποιό λαμπάκι σου ανάβει εκτός από την ένδειξη πίεσης λαδιού; Εννοείς το λαμπάκι Check Engine; Αυτό μπορεί να ανάβει για πολλούς λόγους, ένας από τους οποίους είναι ότι έχει λουστεί με λάδι, ο αισθητήρας πίεσης αέρα στην εισαγωγή (το MAF που λένε οι αυτοκινητάδες). Θέλει ψάξιμο με διαγνωστικό, πήγαινε σε εξουσιοδοτημένο.
Αυτό που λες βαλβίδα λαδιού, είναι ένας on-off διακόπτης, που ενεργοποιείται από την πίεση λαδιού. Όταν δεν υπάρχει πίεση λαδιού, κάνει επαφή με το μέταλλο της μηχανής, δλδ γειώνει και αυτό κάνει κύκλωμα στο λαμπάκι του λαδιού να ανάψει. Όταν υπάρχει πίεση λαδιού, αυτό κόβει το κύκλωμα με την γείωση, και το λαμπάκι λαδιού σβήνει. Στην περιπτωσή σου, ή χάλασε επειδή πήρε αέρα όσο η μηχανή δούλευε και κόλλησε στο λαμπάκι αναμμένο, ή κάποιο καλώδιο που πείραξες, το μπερδεύει να δείχνει πάντα αναμμένο. Θέλει ψάξιμο, αν είναι τέτοια περίπτωση οπότε και θα είσαι τυχερός.
Δεν ξέρω για το 600, αλλά το καλώδιο του αισθητήρα πίεσης λαδιού είναι στα Triumph συνήθως μαύρο, και βρήσκεται στο πίσω μέρος των κυλίνδρων στο πάνω μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων.
Υπάρχει και η πιθανότητα από την πτώση, να κόπηκε-βγήκε η καδενίτσα που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού (μέσα στην ελλαιολεκάνη είναι αυτή) ή να χάλασε και η αντλία η ίδια, και ΟΝΤΩΣ να μην έχει πίεση λαδιού το μοτέρ. Σε αυτήν την περίπτωση, θα το νοιώσεις να σφίγγει (αν νοιώθεις) ή απλά θα το ακούσεις να σπάει κάποια στιγμή.
Θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ψάξιμο από άνθρωπο που ξέρει τι κάνει. Μίλα με εξουσιοδοτημένο να σου πει τι να κάνεις.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html