μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????

μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: mike.giann στις 26/03/2011 10:32 μμ.

σπερες!! εχω ενα ΤΤ600 και μου παρουυσιαστηκε το εξης προβλημα!
προχθες ξαπλωσα το μηχανακι κατω γιατι μου εγειρε πολυ και δεν μπορουσα να το σηκωσω! δεν μου επεσε, απλα το ακουμπησα κατω! ενω δουλευε λαδια χυθηκαν στο δρομο, μαλλον απο τον σωληνα αναθυμιασεων στον παπα και απο εκει στο δρομο! οταν το σηκωσα δεν επερνε μπροστα! κατι το κομπλαρε, τελος παντων μαλλον ειχαν παει λαδια μεσα στους κυλινδρους! με ενα φιλο καταφεραμε και το ξεμπουκωσαμε και πηρε μπροστα βγαζοντας ντουμανια! το πηξγα μια βολτα γυρω στα 25 χλμ και καθαρισε εντελως!
το προβλημα μου ειναι το εξης! μετα απο ολην αυτη την ιστορια, μου αναβει το λαμπακι και η ενδειξη του λαδιου! ενω το μηχανακι εχει λαδια, και ενω μετα απο 50 χλμ δρομο συνολικα δουλευει αψογα!
εν το μεταξυ, χθες που εβγαλα τα φερινγκ για να το καθαρισω, ειδα δεξια χαμηλα μια βαλβιδα μαλλον λαδιου με ψιλοξεχαρβαλωμενα καλωδια!
μηπως επαθε κανεναν ζαβλαμα αυτη η βαλβιδα? εσεις τι λετε?
της μηχανης μου σαν μουγκριζει το μοτερ
νιωθω στα συννεφα ωραιος καμικαζι
200 δειχνει η βελονα στο κοντερ
και μες στις φλεβες μου το αιμα παλι βραζει

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: lioulios στις 26/03/2011 10:40 μμ.

Μάικ το μόνο που μπορώ να σου πω εγώ είναι πως όταν ανάψει ένα λαμπάκι ,πρέπει να το σβήσει ο εγκέφαλος .
Η λογική μου πάει εκεί .Για να σε ψιλοκαθησηχάσω πιο πολύ .
Τί ακριβώς παίζει ...Να το πας να το δούνε .

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: Sprinter στις 26/03/2011 10:47 μμ.

Τα καλώδια τα συνέδεσες στη ζαβλακωμένη βαλβίδα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: mike.giann στις 26/03/2011 10:50 μμ.

lioulios"Μάικ το μόνο που μπορώ να σου πω εγώ είναι πως όταν ανάψει ένα λαμπάκι ,πρέπει να το σβήσει ο εγκέφαλος .
Η λογική μου πάει εκεί .Για να σε ψιλοκαθησηχάσω πιο πολύ .
Τί ακριβώς παίζει ...Να το πας να το δούνε ."

γιαννη δεν ανησυχω! αφου μετα απο 50 χλμ το μοτερ δουλευει αψογα δεν τειθεται λειτουργικο προβλημα! εγω λεω η για ζαβλαμα στη βαλβιβα, η μηπως χρειαζεται κανενα ρισετ σε διαγνωστικο!
το μηχανακι παντως δεν δουλεψε ουτε στιγμη χωρις λαδι!
της μηχανης μου σαν μουγκριζει το μοτερ
νιωθω στα συννεφα ωραιος καμικαζι
200 δειχνει η βελονα στο κοντερ
και μες στις φλεβες μου το αιμα παλι βραζει
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:48, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: mike.giann στις 26/03/2011 10:51 μμ.

Sprinter"Τα καλώδια τα συνέδεσες στη ζαβλακωμένη βαλβίδα? "

δεν τα πειραξα καν τα καλωδια! αλλα μπορει και να τα κουνησα βαζοντας το φερινγκ παλι! δεν ξερω!
της μηχανης μου σαν μουγκριζει το μοτερ
νιωθω στα συννεφα ωραιος καμικαζι
200 δειχνει η βελονα στο κοντερ
και μες στις φλεβες μου το αιμα παλι βραζει

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: Sprinter στις 26/03/2011 11:32 μμ.

Πάντως γενικώς να ξέρεις πως η παραμικρή υποψία για λάδι ή νερό στο θάλαμο καύσης σημαίνει καμμιά απόπειρα να πάρει μπροστά, βγάλσιμο μπουζί και μιζάρισμα για να διώξει ότι έχει εκεί μέσα. Αλλιώς η καταστροφή από υδραυλικό μπλοκάρισμα καραδοκεί.

Για το φωτάκι σου, αμα δε σβήσει μετά από 2-3 κύκλους άναψε-ζέστανε-σβήσε, μάλλον η βαλβίδα πίεσης του λαδιού η τα καλώδιά της φταίνε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: Polymhxanos στις 27/03/2011 12:05 πμ.

mike.giann"σπερες!! εχω ενα ΤΤ600 και μου παρουυσιαστηκε το εξης προβλημα!
προχθες ξαπλωσα το μηχανακι κατω γιατι μου εγειρε πολυ και δεν μπορουσα να το σηκωσω! δεν μου επεσε, απλα το ακουμπησα κατω! ενω δουλευε λαδια χυθηκαν στο δρομο, μαλλον απο τον σωληνα αναθυμιασεων στον παπα και απο εκει στο δρομο! οταν το σηκωσα δεν επερνε μπροστα! κατι το κομπλαρε, τελος παντων μαλλον ειχαν παει λαδια μεσα στους κυλινδρους! με ενα φιλο καταφεραμε και το ξεμπουκωσαμε και πηρε μπροστα βγαζοντας ντουμανια! το πηξγα μια βολτα γυρω στα 25 χλμ και καθαρισε εντελως!
το προβλημα μου ειναι το εξης! μετα απο ολην αυτη την ιστορια, μου αναβει το λαμπακι και η ενδειξη του λαδιου! ενω το μηχανακι εχει λαδια, και ενω μετα απο 50 χλμ δρομο συνολικα δουλευει αψογα!
εν το μεταξυ, χθες που εβγαλα τα φερινγκ για να το καθαρισω, ειδα δεξια χαμηλα μια βαλβιδα μαλλον λαδιου με ψιλοξεχαρβαλωμενα καλωδια!
μηπως επαθε κανεναν ζαβλαμα αυτη η βαλβιδα? εσεις τι λετε?"


Καταρχήν, στις μηχανές δεν λέμε ''παπάς''. Αυτή είναι αυτοκινητάδικη ορολογία, και μάλιστα παλαιού τύπου, τότε που τα αυτοκίνητα είχαν καρμπυρατέρ... Στις μοτοσυκλέτες λέγεται φιλτρόκουτο.

Σωστά υποθέτεις ότι όσο ήταν πεσμένη και δούλευε η μηχανή, λάδια βρήκαν τρόπο και μπήκαν στο φιλτρόκουτο. Από εκεί, πήγαν στους θαλάμους καύσης. Σε μια τέτοια περίπτωση βγάζεις τα μπουζί και μιζάρεις, να φτύσει από τις τρύπες των μπουζί το λάδι. (BTW το ίδιο ισχύει για καρμπυρατεράτες μοτό, που κάποιες φορές κολλάει το φλοτέρ και πλημυρίζουν με βενζίνη κάποιον κύλινδρο).

Για να λες η μοτοσυκλέτα έχει λάδια, άρα συμπλήρωσες μετά την διαδικασία την χαμένη ποσότητα, σωστά; Ο δείκτης δείχνει σωστή στάθμη, ναι;

Ποιό λαμπάκι σου ανάβει εκτός από την ένδειξη πίεσης λαδιού; Εννοείς το λαμπάκι Check Engine; Αυτό μπορεί να ανάβει για πολλούς λόγους, ένας από τους οποίους είναι ότι έχει λουστεί με λάδι, ο αισθητήρας πίεσης αέρα στην εισαγωγή (το MAF που λένε οι αυτοκινητάδες). Θέλει ψάξιμο με διαγνωστικό, πήγαινε σε εξουσιοδοτημένο.

Αυτό που λες βαλβίδα λαδιού, είναι ένας on-off διακόπτης, που ενεργοποιείται από την πίεση λαδιού. Όταν δεν υπάρχει πίεση λαδιού, κάνει επαφή με το μέταλλο της μηχανής, δλδ γειώνει και αυτό κάνει κύκλωμα στο λαμπάκι του λαδιού να ανάψει. Όταν υπάρχει πίεση λαδιού, αυτό κόβει το κύκλωμα με την γείωση, και το λαμπάκι λαδιού σβήνει. Στην περιπτωσή σου, ή χάλασε επειδή πήρε αέρα όσο η μηχανή δούλευε και κόλλησε στο λαμπάκι αναμμένο, ή κάποιο καλώδιο που πείραξες, το μπερδεύει να δείχνει πάντα αναμμένο. Θέλει ψάξιμο, αν είναι τέτοια περίπτωση οπότε και θα είσαι τυχερός.

Δεν ξέρω για το 600, αλλά το καλώδιο του αισθητήρα πίεσης λαδιού είναι στα Triumph συνήθως μαύρο, και βρήσκεται στο πίσω μέρος των κυλίνδρων στο πάνω μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων.

Υπάρχει και η πιθανότητα από την πτώση, να κόπηκε-βγήκε η καδενίτσα που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού (μέσα στην ελλαιολεκάνη είναι αυτή) ή να χάλασε και η αντλία η ίδια, και ΟΝΤΩΣ να μην έχει πίεση λαδιού το μοτέρ. Σε αυτήν την περίπτωση, θα το νοιώσεις να σφίγγει (αν νοιώθεις) ή απλά θα το ακούσεις να σπάει κάποια στιγμή.

Θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ψάξιμο από άνθρωπο που ξέρει τι κάνει. Μίλα με εξουσιοδοτημένο να σου πει τι να κάνεις.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: mike.giann στις 27/03/2011 8:15 πμ.

Sprinter"Πάντως γενικώς να ξέρεις πως η παραμικρή υποψία για λάδι ή νερό στο θάλαμο καύσης σημαίνει καμμιά απόπειρα να πάρει μπροστά, βγάλσιμο μπουζί και μιζάρισμα για να διώξει ότι έχει εκεί μέσα. Αλλιώς η καταστροφή από υδραυλικό μπλοκάρισμα καραδοκεί.

Για το φωτάκι σου, αμα δε σβήσει μετά από 2-3 κύκλους άναψε-ζέστανε-σβήσε, μάλλον η βαλβίδα πίεσης του λαδιού η τα καλώδιά της φταίνε."

εννοειται οτι την ξεμπουκωσαμε πριν τη βαλουμε μπροστα! τωρα το μηχανακι δουλευει μια χαρα με μονο θεμα το λαμπακι!
της μηχανης μου σαν μουγκριζει το μοτερ
νιωθω στα συννεφα ωραιος καμικαζι
200 δειχνει η βελονα στο κοντερ
και μες στις φλεβες μου το αιμα παλι βραζει

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: mike.giann στις 27/03/2011 8:17 πμ.

πολυμηχανε επειδη και εγω μηχανικος ειμαι (αυτοκινητων ομως) εχω την αισθηση οτι αυτο που λες για την αντλια δεν παιζει γιατι σε αυτη τη περιπτωση θα μου το ειχε καψει στα πρωτα 2 χλμ δρομο! εγω εχω κανει 50φευγα!
της μηχανης μου σαν μουγκριζει το μοτερ
νιωθω στα συννεφα ωραιος καμικαζι
200 δειχνει η βελονα στο κοντερ
και μες στις φλεβες μου το αιμα παλι βραζει

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: Sprinter στις 27/03/2011 8:44 πμ.

Δες και εδώ http://www.triumphrat.net/triumph-super ... d-out.html
προφανώς δεν είσαι ο πρώτος στην Ελλάδα που το παθαίνει, το παθε και ο Ησαίας το 2009

εκεί λέει πως η βαλβίδα (διακόπτης) πίεσης του λαδιού είναι δεξιά χαμηλά και εύκολα 'ζαβλακώνεται' σε μια πτώση.

Λέει επίσης πως καλό είναι να ρίξεις και μια ματιά στο φιλτρόκουτο και τις σωληνώσεις και τσιμούχες γιατί μπορεί να θέλει τίποτα αντικατάσταση.

Προφανώς το TT δεν έχει αισθητήρα πτώσης που έχουν τα πιο καινούργια.

Δε κατάλαβα, μόνο το λαμπάκι του λαδιού ανάβει ή και το check engine?

Γενικώς να γνωρίζεις πως αν ανάψει το check engine απο κάτι που μετά σταματήσει να υπάρχει ως 'βλάβη', το λαμπάκι σβήνει μόνο μετά από μερικούς (3?) κύκλους άναψε-ζέστανε μέχρι να ανεβάσει κανονική θερμοκρασία-σβήσε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: Cpt. Haddock στις 27/03/2011 10:07 πμ.

Θα παει και βόλτα στην Τριπολη σήμερα...
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: mike.giann στις 27/03/2011 9:47 μμ.

Cpt. Haddock"Θα παει και βόλτα στην Τριπολη σήμερα... "

πηγα!! ολα καλα! το λαμπακι μια αναβε μια εσβηνε αλλα ως επι το πλειστον ηταν αναμενο!
ζαβλαμα η βαλβιδα εχει παθει... το μηχανακι λειτουργουσε ΑΨΟΓΑ!!!!!!
αν και σε καποια φαση το ξεχασα σβηστο με αναμενα φωτα, επεσε η μπαταρια το βαλαμε μπροστα σπρωχτο και τοτε μου αναψε και το check engine! λογικα αυριο θα σβησει!

ρε σεις, σαν πολλα χουγια δεν εχουν τα εγγλεζικα???
της μηχανης μου σαν μουγκριζει το μοτερ
νιωθω στα συννεφα ωραιος καμικαζι
200 δειχνει η βελονα στο κοντερ
και μες στις φλεβες μου το αιμα παλι βραζει

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: Sprinter στις 27/03/2011 9:57 μμ.

Ναι, πέφτουνε αμα τα αφήσεις να γύρουνε, πέφτει η μπαταρία αμα αφήσεις τα φώτα αναμμένα, χάλια κολλητέ γάμα τα. Γιαπωνέζικο και πάλι γιαπωνέζικο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: mike.giann στις 27/03/2011 9:59 μμ.

Sprinter"Ναι, πέφτουνε αμα τα αφήσεις να γύρουνε, πέφτει η μπαταρία αμα αφήσεις τα φώτα αναμμένα, χάλια κολλητέ γάμα τα. Γιαπωνέζικο και πάλι γιαπωνέζικο."

της μηχανης μου σαν μουγκριζει το μοτερ
νιωθω στα συννεφα ωραιος καμικαζι
200 δειχνει η βελονα στο κοντερ
και μες στις φλεβες μου το αιμα παλι βραζει

Re: μια τεχνικη βοηθεια πλιιιιιζ?????  

  Από: Cpt. Haddock στις 27/03/2011 10:27 μμ.

mike.giann"[...]αν και σε καποια φαση το ξεχασα σβηστο με αναμενα φωτα, επεσε η μπαταρια το βαλαμε μπροστα σπρωχτο και τοτε μου αναψε και το check engine! λογικα αυριο θα σβησει!
ρε σεις, σαν πολλα χουγια δεν εχουν τα εγγλεζικα???"


Εχουν κι ενα αλλο χούι, να θέλουν βενζίνη, οποτε μην το ξεχάσεις κι αυτό κι αρχίσεις τις τεχνικές απορίες πάλι;
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."