ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: vagelis στις 10/09/2011 7:55 μμ.

Tigrisss"εγω όπως πολλοί ξερετε τα εχω αλλάξει τα γαμοπιστονα. απο τοτε εχω κανει 15.000 χλμ, ενας χρονος εχει περασει, δεν ηταν καλη χρονιά...
ειχα πει εδω και καιρο οτι θα στηριξω τη κινηση απο τη πρωτη φορα που το ειχε αναφερει ο Βαγγελης. Εμμενω σε αυτό, αν και σκεφτομαι πολυ σοβαρα να το βαλω αγγελία πλέον...

στόχος το Κ1200s..."

Φιλε ψαξτο καλυτερα για την ΒΜW K1200s λιγο ακομα, προσωπικη μου αποψη, ωραια μοτο δεν λεω κουκλαααα,οχι οτι και αυτη δεν βγαζει προβληματα τεντωτηρας καδενας, ρωτα να μαθεις τι γινετε εκτος και αν το διορθωσαν ,γαργαρα το κανουν εχω παθων φιλο και δεν ειναι μονο ενα μοτο ειναι αρκετα........αλλα το καλυπτει η εγγυηση ,
Η μοτοσικλετα δεν ειναι επικινδυνη...επικινδυνη την κανουμε εμεις....

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: gpal στις 12/09/2011 9:28 μμ.

Ας πω και εγώ τη γνώμη μου, τη δικηγορική, μιας και κάνω αυτή τη δουλειά.

Νομίζω ότι σε πρώτη φάση πρέπει να γίνει μια επιστολή την οποία θα υπογράφουν ονομαστικά οι κάτοχοι Τ, είχαν δεν είχαν πρόβλημα, με την οποία θα ζητάμε από τον εισαγωγέα και την Τ να πάρουν θέση με το θέμα των πιστονιών.
Απ'ότι έχω διαβάσει και ξέρω η στάση της Τ είναι 1) κακή ποιότητα βενζίνης στην Ελλάδα 2) Βάλτε 100άρα ή 3) αλλαγή προγράμματος 91 RON.
Πιθανολογώ ότι την ίδια στάση πλέον θα τηρήσει γιατί είναι σε βάρος της να αλλάξει.

Τώρα σε περίπτωση προβλήματος με πιστόνια, πόσω μάλλον για 2η φορά, ακόμη και εκτός εγγύησης, πρόκειται για ουσιώδες ελάττωμα , άλλως έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του προϊόντος, που δικαιολογεί αποζημίωση και σε κάποιες περιπτώσεις και αντικατάσταση. Εναλλακτικά μπορεί κάποιος να απαιτήσει αναστροφή της πωλήσεως δηλαδή πίσω το μηχανάκι και επιστροφή χρημάτων.
Φυσικά πρέπει να γνωρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω σημαίνουν κόστος και χρόνο (2 χρόνια στο νερό μέχρι να βγεί απόφαση). Το κύριο επιχείρημα πάντως κατά τη γνώμη μου είναι η εμφάνιση της συγκεκριμένης βλάβης κατ'επανάληψη που σημαίνει κακοτεχνία. Είναι δε πιθανόν το Δικαστήριο να διατάξει πραγματογνωμοσύνη δηλαδή να ορίσει ειδικό να αποδώσει σε τι οφείλεται η συγκεκριμένη βλάβη (κακή χρήση όπως πιθανότατα θα ισχυριστεί η Τ, κακή βενζίνα οπότε δεν φταίει η Τ, η κακή κατασκευή- συναρμολόγηση- υλικά οπότε φταίει η Τ).

Εάν θέλετε τη γνώμη μου: Πιστεύω ότι πολύ μεγάλη πίεση θα αισθανθεί η Τ εάν δημοσιευθούν τα παράπονα πέραν του Forum στον ειδικό τύπο, εκεί πραγματικά τους τσούζει γιατί βλέπουν να αμαυρώνεται η εικόνα τους.
Αυτά τα ολίγα.
Είμαι κοντά στα παιδιά που είχαν την ατυχία να τους σπάσουν τα πιστόνια.
Πάνω απ'όλα προσοχή στους μ@λ@κες στο δρόμο.

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: green-675 στις 12/09/2011 9:39 μμ.

gpal"Ας πω και εγώ τη γνώμη μου, τη δικηγορική, μιας και κάνω αυτή τη δουλειά.

Νομίζω ότι σε πρώτη φάση πρέπει να γίνει μια επιστολή την οποία θα υπογράφουν ονομαστικά οι κάτοχοι Τ, είχαν δεν είχαν πρόβλημα, με την οποία θα ζητάμε από τον εισαγωγέα και την Τ να πάρουν θέση με το θέμα των πιστονιών.
Απ'ότι έχω διαβάσει και ξέρω η στάση της Τ είναι 1) κακή ποιότητα βενζίνης στην Ελλάδα 2) Βάλτε 100άρα ή 3) αλλαγή προγράμματος 91 RON.
Πιθανολογώ ότι την ίδια στάση πλέον θα τηρήσει γιατί είναι σε βάρος της να αλλάξει.

Τώρα σε περίπτωση προβλήματος με πιστόνια, πόσω μάλλον για 2η φορά, ακόμη και εκτός εγγύησης, πρόκειται για ουσιώδες ελάττωμα , άλλως έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του προϊόντος, που δικαιολογεί αποζημίωση και σε κάποιες περιπτώσεις και αντικατάσταση. Εναλλακτικά μπορεί κάποιος να απαιτήσει αναστροφή της πωλήσεως δηλαδή πίσω το μηχανάκι και επιστροφή χρημάτων.
Φυσικά πρέπει να γνωρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω σημαίνουν κόστος και χρόνο (2 χρόνια στο νερό μέχρι να βγεί απόφαση). Το κύριο επιχείρημα πάντως κατά τη γνώμη μου είναι η εμφάνιση της συγκεκριμένης βλάβης κατ'επανάληψη που σημαίνει κακοτεχνία. Είναι δε πιθανόν το Δικαστήριο να διατάξει πραγματογνωμοσύνη δηλαδή να ορίσει ειδικό να αποδώσει σε τι οφείλεται η συγκεκριμένη βλάβη (κακή χρήση όπως πιθανότατα θα ισχυριστεί η Τ, κακή βενζίνα οπότε δεν φταίει η Τ, η κακή κατασκευή- συναρμολόγηση- υλικά οπότε φταίει η Τ).

Εάν θέλετε τη γνώμη μου: Πιστεύω ότι πολύ μεγάλη πίεση θα αισθανθεί η Τ εάν δημοσιευθούν τα παράπονα πέραν του Forum στον ειδικό τύπο, εκεί πραγματικά τους τσούζει γιατί βλέπουν να αμαυρώνεται η εικόνα τους.
Αυτά τα ολίγα.
Είμαι κοντά στα παιδιά που είχαν την ατυχία να τους σπάσουν τα πιστόνια.
Πάνω απ'όλα προσοχή στους μ@λ@κες στο δρόμο."


στειλε μου αν θελεις σε πμ τηλ. και mail για να συννενοηθουμε και να μας βοηθησεις λιγο με τα νομικα...
υπερπολυτιμη η βοηθεια σου........
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020!!!!

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: icet στις 17/09/2011 12:57 μμ.

Μπράβο για τη πρωτοβουλία, παρακαλώ αν θέλετε ενημερώστε και μένα για τυχόν εξελίξεις καθώς και εγώ είμαι παθών...
---biip biip---

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: strani στις 17/09/2011 2:54 μμ.

gpal"Ας πω και εγώ τη γνώμη μου, τη δικηγορική, μιας και κάνω αυτή τη δουλειά.

Νομίζω ότι σε πρώτη φάση πρέπει να γίνει μια επιστολή την οποία θα υπογράφουν ονομαστικά οι κάτοχοι Τ, είχαν δεν είχαν πρόβλημα, με την οποία θα ζητάμε από τον εισαγωγέα και την Τ να πάρουν θέση με το θέμα των πιστονιών.
Απ'ότι έχω διαβάσει και ξέρω η στάση της Τ είναι 1) κακή ποιότητα βενζίνης στην Ελλάδα 2) Βάλτε 100άρα ή 3) αλλαγή προγράμματος 91 RON.
Πιθανολογώ ότι την ίδια στάση πλέον θα τηρήσει γιατί είναι σε βάρος της να αλλάξει.

Τώρα σε περίπτωση προβλήματος με πιστόνια, πόσω μάλλον για 2η φορά, ακόμη και εκτός εγγύησης, πρόκειται για ουσιώδες ελάττωμα , άλλως έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του προϊόντος, που δικαιολογεί αποζημίωση και σε κάποιες περιπτώσεις και αντικατάσταση. Εναλλακτικά μπορεί κάποιος να απαιτήσει αναστροφή της πωλήσεως δηλαδή πίσω το μηχανάκι και επιστροφή χρημάτων.
Φυσικά πρέπει να γνωρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω σημαίνουν κόστος και χρόνο (2 χρόνια στο νερό μέχρι να βγεί απόφαση). Το κύριο επιχείρημα πάντως κατά τη γνώμη μου είναι η εμφάνιση της συγκεκριμένης βλάβης κατ'επανάληψη που σημαίνει κακοτεχνία. Είναι δε πιθανόν το Δικαστήριο να διατάξει πραγματογνωμοσύνη δηλαδή να ορίσει ειδικό να αποδώσει σε τι οφείλεται η συγκεκριμένη βλάβη (κακή χρήση όπως πιθανότατα θα ισχυριστεί η Τ, κακή βενζίνα οπότε δεν φταίει η Τ, η κακή κατασκευή- συναρμολόγηση- υλικά οπότε φταίει η Τ).

Εάν θέλετε τη γνώμη μου: Πιστεύω ότι πολύ μεγάλη πίεση θα αισθανθεί η Τ εάν δημοσιευθούν τα παράπονα πέραν του Forum στον ειδικό τύπο, εκεί πραγματικά τους τσούζει γιατί βλέπουν να αμαυρώνεται η εικόνα τους.
Αυτά τα ολίγα.
Είμαι κοντά στα παιδιά που είχαν την ατυχία να τους σπάσουν τα πιστόνια.
Πάνω απ'όλα προσοχή στους μ@λ@κες στο δρόμο."

σωστα μιλας φιλε .αν πιστευουμε ολοι οτι κατι πρεπει να γινει να γινει χωρις καθυστερισεις ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: Dennis G. στις 03/10/2011 11:34 μμ.

Φίλε Green τώρα είδα το πόστ σας,

είμαι και εγώ παθών και όχι μόνο με τα πιστόνια..........
ο Βαγγέλης ξέρει πολύ καλά το τι έχω περάσει.

Ότι χρειασθείται είμαι μαζί σας, παρ' ότι άλλαξα Sprint
και μέχρι στιγμής δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα.

Όσο για το συναίσθημα στα +200χλμ όταν κάτι πάει στραβά, το ξέρω
πολύ καλά, όταν με πάνω από 220χλμ μπλόκαρε το κιβώτιο ταχυτήτων
και μπλόκαρε ο πίσω τροχός.
Το πώς με αγκαλιάζει και σήμερα η κόρη μου μετά απ' αυτό είναι ΘΑΥΜΑ.
Επειδή όμως τα θαύματα γίνονται μία φορά,
ας διασφαλίσουμε όσο το δυνατόν καλύτερη συμπεριφορά απέναντι σε εμάς
και τις μοτοσυκλέτες μας.

Διονύσης

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: gego21 στις 04/10/2011 9:16 πμ.

jimmakos1050"Συμφωνω απολυτα με τον μιχαλακη και καλα κανουν τα παιδια.Δεν μπορω να πω αν τους στηριξω γτ δεν εχω την υπομονη να το κανω.Τους βαρεθηκα μετα απο ολα αυτα και να φανταστειτε δεν εχω ακομα προβλημα.Ακουω ενα υποπτο θορυβο και θα το εξακριβωσω λιαν συντομως αν υπαρχει ζητημα.Διαβαζω αυτα που τραβανε αλλα παιδια και δεν ξερω τι θα εκανα στη θεση τους.Χαρα στο κουραγιο τους.
Γτ αυτο που εχω ζησει μεχρι τωρα με τον τιγρη απο αποψη δικτυου και εξυπηρετησης εχουν ως εξης.
Αγορα μηχανης-σκαω τα φραγκα.Συνεργειο εξουσιοδοτημενο που μου σε σερβις σε δαγκωνε και σου εκανε ψιλομαλακιουλες-αναζητηση νεου συνεργειου(ευτυχως υπαρχουν τα φορουμ)-εδω και καιρο ακουμε για πιστονια και λεμε παλι καλα που οι Αγγλαρες τα αλλαζουν-αλλαγη πλευσης και ανακοινωση δεν πατε ρε να ερωτοτροπησετε με κανενα εγχρωμο εσεις εκει κατω οι Ελληναρες με την κωλοβενζινη.Τελος ιστοριας για μενα.
Ειμαι βεβαια σε σοβαρη σκεψη αλλαγης της μηχανης εχει δεν εχει προβλημα γτ αυτο που μ ενδιαφερει πανω απο ολα ειναι να ευχαριστιεμαι την οδηγηση και να μαι ασφαλης και οχι να χω στο πισω μερος του κεφαλιου μου οτι μπορει να σκορπισει.Καλο χρυσο και αγιο μηχανακι,προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος οδηγικα γι αυτο μετα και το τρακαρισμα που ειχα το φτιαξα και δεν το πουλησα.
Η εταιρεια μεχρι στιγμης ειχε μια ουδετερη σταση αφου τα αλλαζε παιδευοντας ομως τον κοσμο αλλα τωρα το ξεσκισε το θεμα.Μας δουλευουν και μας απαξιωνουν την περιουσια μας.Ξερετε πολυ καλα οτι αν βγει βρωμα για ενα μηχανακι αντε να το δωσεις σε νορμαλ τιμη και ειδικα αυτη την εποχη.Για μενα αυτη ειναι η αληθεια γτ ειμαι ιδιοκτητης του τιγρη,δεν εχω μετοχες ουτε με τρεφει η Τ.Κολλημενοι και αρρωστακια πολλοι ειμαστε με τις μηχανες.Κολλημενοι και χαζοι με την Τ δεν ειμαστε (ετσι θελω να πιστευω δηλαδη).
Φυσικα και απαιτω να εχουν σωστη αντιμετωπιση απεναντι σε μενα οπως και σε οποιοδηποτε αλλο πελατη τους.Εχει καποιος την ορεξη και τον χρονο αν ειναι ευχαριστημενος να τρεχει νομικα να διεκδικησει την προστασια του απο ανακοινωσεις και απαξιωτικη σταση που ειναι για κωμωδια?
Σορυ για το σεντονι αλλα οι σκεψεις ειναι τοσες πολλες που γεμιζεις σελιδες."



Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε!
MUSIC FOR LIFE & LIFE FOR MUSIC

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: vagtyrp στις 04/10/2011 9:26 μμ.

λοιπόν παίδες.....λόγω δικής μου καθαρά καθυστέρησης, λόγω μετακόμισης και νέας δουλειάς, το πρώτο ραντεβού με το δικηγόρο έκλεισε για την πέμπτη το απόγευμα.....φυσικά και θα ενημερωθούν αυτοί που έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους...

επί την ευκαιρία να αναφέρω ότι ενώ ήμουν έτοιμος να δώσω το τίγρη ( υπήρχαν 2 ενδιαφερόμενοι) καθώς το BMW είναι προ των πυλών....... η πιστονίτιδα ξαναχτύπησε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

στα 68000χλμ.....19000 μετά την αλλαγή τους τα χριστούγεννα που μας πέρασαν, έκαψα πάλι 600-800 ml λαδάκι και φυσικά ακούω τους γνωστούς μεταλλικούς φορύβους το πρωί που το βάζω μπρος......

με συνοπτικές διαδικασίες έπιασα τον γνωστό άγνωστο από την ηλιοφίλ και πολύ ευγενικά του τα έχωσα και τον προειδοποίησα για το τί τους περιμένει από δώ και πέρα, αν συνεχίσουν τις αυθαίρετες και ανόητες ανοκοινώσεις.....περι βενζινών, προγραμμάτων, και δεν ξέρω και γώ τί άλλο.........

και ώς διαμαγείας η αγγλία ( ή οι ίδιοι) μου ενέκριναν νέα αλλαγή με την εργασία δική μου.....σε τιμή λογική που θα έδινα έτσι και αλλιώς εγώ ή ο επόμενος ιδιοκτήτης για το μεγάλο σέρβις.....οπότε το προχωράω μετά τις 15/10 που ξαναανοίγει η ηλιοφίλ, λόγω της μετακόμισής τους.......

ελπίζω το bmw να είναι έτοιμο να ταξιδέψει το μεθεπόμενο σκ..............


όπως καταλαβαίνετε από τον τόνο του γραψίματός μου δεν έχω τσατιστεί...πλέον είναι δεδομένο το πρόβλημα και από δώ και πέρα παίρνει το δρόμο του.........αν καρατήσω τον τίγρη κάθε φορά που θα καίω λίγο λάδι θα μου τα αλλάζουν.......μέχρι να συμπληρώσω 30000000000000χλμ........................

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: Cpt. Haddock στις 04/10/2011 9:57 μμ.

Βαγγέλη, σε ποσα χλμ τα έκαψες τα λάδια, γιατι 600-800 ml δεν ειναι και τρομερό νούμερο.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: vagtyrp στις 04/10/2011 11:28 μμ.

ηλία γύρισα το καλοκαίρι μετά από περίπου 2500χλμ, μερικά ζόρικα και ο δείκτης όταν έφτασα ήταν μια χαρά.γεμάτο και είχα τότε 66800 περίπου.....τώρα έχω 68000 + δεν θυμάμαι ακριβώς και δεν χρειάστηκε να βάλω περι τα 800 για να γεμίσει. το μόνο ας πούμε μακρυνό που έκανα μετά την επιστροφή ήταν η παιδακιάδα.....

επιπλέον έλα μια βόλτα να ακούσεις πώς κάνει το πρωί όταν είναι κρύο και το βάζω μπρος τις τελευταίες 2 εβδομάδες περίπου και θα καταλάβεις......και σταγόνα να μην είχε κάψει ήταν θέμα χρόνου......

και να μην έχουν σπάσει όλα όπως την πρώτη φορά οι ρωγμές είναι δεδομένες....... (

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: dimchrist στις 05/10/2011 8:57 πμ.

Όχι ρε Βάγγο πάλι...
Καλά ξεμπερδέματα αν και ελπίζω να μην είναι τίποτα.
vagtyrp"...οπότε το προχωράω μετά τις 15/10 που ξαναανοίγει η ηλιοφίλ, λόγω της μετακόμισής τους..."

Δεν ήξερα ότι μετακομίζουν... Που θα πάνε?

Triple Way

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: green-675 στις 08/10/2011 12:14 πμ.

οσοι στειλατε πμ σε μενα ή τον βαγγελη, η ποσταρατε εδω θα ενημερωθειτε σε αλλο ποστ τι πρεπει να κανουμε η συζητηση εγινε με αυτον που επρεπε.......
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020!!!!

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: johntar στις 08/10/2011 12:23 πμ.

Φιλε μου περιμενω και εγω.Σου ειχα ξαναστειλει πιο παλια.Μαλλον παω και για τριτα πιστονια αλλαγη.Πικρα φιλε.Περιμενω πμ.
Ποιος θα τονίσει τα χιλιάδες λάθη μου να μου τονίσω άλλα χίλια κ τ' αμέτρητα τα πάθη μου!!!

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: ad1 στις 08/10/2011 1:04 μμ.

green-675"οσοι στειλατε πμ σε μενα ή τον βαγγελη, η ποσταρατε εδω θα ενημερωθειτε σε αλλο ποστ τι πρεπει να κανουμε η συζητηση εγινε με αυτον που επρεπε....... "


Ειχα στειλει στον βαγγελη. Ενημερωσε για τα νεα οταν μπορεσεις

Re: ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ  

  Από: ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ στις 11/11/2011 12:51 μμ.

Επειδή είμαι λιγο εκτός έχω ενα tiger 800.Αφορά κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο αυτο το θέμα?μετά απο κάποια χιλιόμετρα?
ευχαριστω και συγνώμη αν ρωτάω κατι που ειναι ήδη απαντημένο