Hθελα να ρωτησω κατι τους εχοντες ABS.
Θα φερω για παραδειγμα το μονο ABS που εχω δουλεψει παρα πολυ με παρα πολλους διαφορετικους παραγοντες, το οποιο ειναι του Hiundai accent (2006 νομιζω),του οποιου προφανως και το θεωρω "φθηνο".
Εχω παρατηρησει -και ειμαι σιγουρος γι'αυτο- πως , καθ'ολη την διαρκεια ενος εντονου φρεναρισματος , αν πεσω σε μια λακουβα και ενεργοποιηθει το abs, υστερα, δεν επανερχεται στην αρχικη κατασταση φρεναρισματος και ας ειναι "γυαλοχαρτο" ο δρομος.
Την αλλη φορα εκανα την κλασσικη διαδρομη για το σπιτι ,(ο δρομος εκει εχει πολυ καλη προσφυση) εφτανα στην διασταυρωση και κλασικα παντα φρεναρω αρκετα δυνατα , την τελευταια στιγμη και σταματαω λιγο πριν το Stop εχωντας πληρη ελεγχο. Για κακη μου τυχη μια μερα ,λιγο αφοτου αρχισα να φρεναρω εντονα , περασα μια καθετη -στο δρομο- λωρηδα αμμου, πλατους 10cm(ειχαν περασει οπτικες ινες νομιζω) και ενω ηταν καλα πατημενο απο οδοστρωτηρα και δεν καταλαβα ταρακουνημα στο αμαξι , επιασε το ABS και παρεμεινε ενεργοποιημενο με αποτελεσμα να βγω στην μεση της διασταυρωσης και παλι χωρις να εχει ακινητοποιηθει εντελως το οχημα ...(Παλι καλα δεν περνουσε αλλος)
Ο μονος τροπος για να το επαναφερω στην αρχικη του θεση ειναι να ελευθερωσω ΑΡΚΕΤΑ το πενταλ του φρενου και να το ξαναπατησω.
Τα ABS στις σημερων μηχανες εχουν τετοιου ειδους κουσουρια ?
Του εχει τυχει κανενος ή απλα να πεταξω το Accent ?
================================================================================================
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.