Κι έμενα πάντως μου έχει τύχει να κολλησει το φρένο με το dakar του πατέρα μου, κοκκάλωσε η μανέτα, με το abs να δουλευει υπερώριες και να μην φρενάρω καθόλου...με το που το άφησα και ξαναπάτησα, μέτα φρενάρισα...Δηλαδη θεώρω οτι αργει να προσαρμοστει το ABS σε διαφορα σημεία του δρόμου κατα το φρένάρισμα, πραγμα πάρα πολυ επικίνδυνο...
Συγγνώμη ρε παιδια αλλα αυτα τα πράγματα είναι ανμητι αλλο απαράδεκτα...δηλαδη τι να μην φοβηθώ μετα?
Ο άλλος απο την δουλεια μου, τον έκλεισε το λεωφορείο και επειδη ο δρομος είχε τα κλασσικα σαμαράκια που έχουν καποιοι δρόμοι απο τα λεωφορεία στις άκρες, μην προλαβαινόντας να φρενάρει καρφώθηκε στα κάγκελα του Αβραμόπουλου <---
Οταν τον ρώτησα μετα απο καιρο που ηρθε, μου είπε οτι αν δεν είχε ABS θα είχε φρενάρει-αλλάξει πορεία...
Γενικώς έχω κάποιες στράβες εμπειρίες γι΄αυτο και ο όλος προβληματισμός, μακάρι να τελειοποιήσουν αυτα τα συστήματα, γιατι κατα την γνώμη μου παίζει και λίγο θέμα marketing στην μέση και για τον ανταγώνισμο. Και δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα ΑΒS που βάζει η κάθε εταιρία για να γλύτωσει λεφτα...
Αυτο που λες σου έχει συμβει προσωπικά Νίκο η το ρώτας? Το ABS δουλευει ξεχωριστα για κάθε ρόδα, θα ηταν παράλογο να ισχύει αυτο που λες, μιάς και σε ενα βαθυ φρενάρισμα ο πισω τροχος φρενάρει ενα 10% και αν! Οπότε δεν μου φαίνεται λογικό. Ακομα και στα C-ABS κτλ, λαμβανει χώρα βοηθητική πέδηση και όχι απεμπλοκή κατα βούληση....Αυτο που λες συμβαινει με το traction control οπου αν δει διαφορα στους τροχους σου κόβει γκάζια...Δηλαδη έμενα το ducati δεν έχει ABS αλλα έχει αισθητήρες για το traction σαν του ABS. Αυτο όμως δεν θα μπορουσε να λειτουργει και διαφορετικά...