Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ? ¶
Από: tharis στις 10/02/2011 7:59 μμ.
Συμφωνα με τον τροπο λειτουργιας που περιγραφεις απλα ενεργοποιειται σε περιπτωση αρνητικης διαφορας ταχυτητας του μπροστα-πισω και οχι θετικης.
Για να βγει ομως αυτη η διαφορα σιγουρα μετραται πρωτα ξεχωριστα η ταχυτητα του μπροστα και ξεχωριστα η ταχυτητα του πισω (με τις εγκοπες που λεει κι ο Native). Και λεω εγω.. γτ να μην ειναι τελειως ανεξαρτητα και οταν μηδενιζεται καποια ταχυτητα τοτε να ενεργοποιειται στον συγκεκριμενο τροχο.. Θα μου πεις, με τον τροπο που αναφερεις μπορει να προβλεπει/αντιλαμβανεται γρηγοροτερα το μπλοκαρισμα και να δρα πιο αμεσα. Να ομως που σε περιπτωσεις οπως στο φρεναρισμα που ανεφερες το συστημα δε λειτουργει σωστα και δε νομιζω αυτη η περιπτωση να ειναι αεροπλανικο .. ( ο οποιοσδηποτε ασχετος που λες και συ μπορει να φρεναρει μονο με το μπροστα).