Νέος στο forum , παλιός στο motο

Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: STAVROS στις 06/03/2017 3:05 μμ.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Σήμερα γραφτηκα και ψαχνομαι να δω πως θα συννενοηθω μαζι με τους φιλους εδω στο forum.
Είμαι 52 και εχω ενα Sprint 900 του '94. Του εχω αδυναμια γιατι μου εχει κανει ομορφα γουστα.
Εδω που ζω ειμαι ο μονος με αυτο το μηχανακι , ηταν αλλο ενα αλλα το εχω χασει, μαλλον πουληθηκε!
Στειλτε καμια απαντηση να δω πως δουλευει το site. Έχω και ενα προβληματακι και θελω να σας ρωτησω σχετικα.
Καλα ταξιδια!
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 17:00, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: dimchrist στις 06/03/2017 4:45 μμ.

Καλωσόρισες!
Καλά χλμ να έχεις!

Triple Way

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: jou στις 06/03/2017 6:53 μμ.

Καλώς ήρθες στην παρέα

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: mario στις 06/03/2017 9:11 μμ.

Benvenuto a Bordo.....
Ιστορικό μηχανάκι για την εταιρία το οποίο χωρίς <<<αγάπη>>> δεν ζει.....

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: STAVROS στις 07/03/2017 9:24 πμ.

Λοιπον , το προβλημα τωρα ...
Ευχαριστω πρωτα απο ολα για την ανταποκριση . Να προσεχετε και πανω απο ολα να σας προσεχουν !
Εχω οπως σας ειπα το sprint tου 1994 .Δουλευει σαν καινουριο και κολαει στην ασφαλτο σαν καινουριο . Του εκανα ενα μεγαλο service περισυ . Εφερα κατι ανταλακτικα μεταχειρισμενα απο την Μ.Β.(πλαστικα μερη , διακοπτες ,ψυγειο κ.α.) αλλα φετος μου εβγαλε προβλημα στην μιζα και ποιο συγκεκριμενα στο Kompler .Eixa διαβασει παλια απο καποια συζητηση καπου σε site oτι το μοντελο ειχε προβλημα στο συγκεκριμενο καμματι απο κατασκευης . Δεν ξερω εγω δεν ειχα μεχρι τωρα . Το προβλημα ειναι οτι εδω στην Κρητη ειναι μια αντιπροσωπεια μονο στα Χανια ,εχω παρει τηλεφωνο ,εχω μιλησει με καποιους αλλα ανταποκριση επαγγελματικη δε βρηκα. Στην Αθηνα μου εδωσαν τηλ και mail σε αντιπροσωπεια στον Πειραια αλλα οσα mail εστειλα δεν απαντηθηκαν . Με δυο λογια δυσκολευομαι να μαθω αν υπαρχει ενα ανταλακτικο , ποσο κανει , αν βρισκεται σε μεταχειρισμενο κλπ κλπ . Ξεχασα να πω , εδω ειναι Ρεθυμνο.
Που να απευθυνθω για επαγγελματικη εξυπηρετηση ?
Ευχαριστω .

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: voyager1970 στις 07/03/2017 10:24 πμ.

Φίλε Σταύρο καλός ήλθες στην παρέα και πάντα καλά χιλιόμετρα!

Εφόσον το κατάστημα του Πειραιά δεν σε κάλυψε, σου προτείνω να επικοινωνήσεις με τα παρακάτω εξειδικευμένα συνεργεία Triumph στην Αθήνα :

- ΛΟΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, Μιχαλακοπούλου 92, Αθήνα, 11528, τηλ. 2107791069

- ΚΟΝΤΗΣ ΣΑΚΗ. Βριλησσού 35, Αθήνα - Πολύγωνο, 11476, τηλ. 2106437773

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: STAVROS στις 07/03/2017 10:57 πμ.

Φιλε μου να εισαι καλα .Φυσικα πηρα αμεσως τηλεφωνο . Ενα παληκαρι ηταν , και μου τα εξηγησε ολα . Στη Μηχαλακοπουλου πηρα ... Με δυο λογια : Aνταλακτικα βρισκουμε χωρις προβλημα . Το θεμα ειναι οτι θελει λυσιμο το μοτερ , οποτε μιλαμε για γενικη επισκευη . Για το κοστος δε συζηταμε . Ετσι ειναι , τα γουστα τα πληρωνουμε .
Ευχαριστω παρα πολυ .
Σημ . Θα το κρατησω το μηχανακι για την ιστορια !

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: vpafi στις 07/03/2017 5:32 μμ.

Μια χαρά μηχανάκι. Εγώ είχα το Sprint sport 1998 πριν το δώσω και πάρω το Tiger 885i 2001.
Υπάρχει περίπτωση να ανεβάσεις φώτο να δούμε που είναι το πρόβλημα; Σου κάνει θόρυβο;

From Inside C4 White Airbus

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: sprint900 στις 07/03/2017 5:41 μμ.

STAVROS"Φιλε μου να εισαι καλα .Φυσικα πηρα αμεσως τηλεφωνο . Ενα παληκαρι ηταν , και μου τα εξηγησε ολα . Στη Μηχαλακοπουλου πηρα ... Με δυο λογια : Aνταλακτικα βρισκουμε χωρις προβλημα . Το θεμα ειναι οτι θελει λυσιμο το μοτερ , οποτε μιλαμε για γενικη επισκευη . Για το κοστος δε συζηταμε . Ετσι ειναι , τα γουστα τα πληρωνουμε .
Ευχαριστω παρα πολυ .
Σημ . Θα το κρατησω το μηχανακι για την ιστορια !"




Τώρα είδα το μήνυμα σου φίλε μου, αν έχεις το γκρι χρώμα μοτέρ πράγματι θέλει λύσιμο όλο για να αλλάξει το κόμπλερ, αν έχεις το μαύρο χρώμα αλλάζει χωρίς να λυθεί, μεγάλη διαφορά!
Τον ΚΟΝΤΗΣ ΣΑΚΗΣ ΒΡΙΛΗΣΣΟΥ 35, ΠΟΛΥΓΩΝΟ ΑΘΗΝΑ Τ.Κ. 11476
Τηλ. : 210 6437773
Fax : 210 6437773
Εκεί θα πάρεις τηλέφωνο, είναι ο καλύτερος.
Όταν με το καλό όλα πάνε καλά, μην ξεχνάς πάντα σβήσιμο με πατημένο συμπλέκτη και πάντα ξεκίνημα με νεκρά και ξανά πατημένο συμπλέκτη.
Αν η μοτοσυκλέτα σου έχει περάσει τα 100.000κμ να σου ελέγξει και της βελονοθήκες στα καρμπυρατέρ, γιατί σπάνε οι βελόνες και πέφτουν μέσα στα κύλινδρα.
Και φυσικά αν δεν έχεις την έχεις αλλάξει, θέλει και άλλαγμα η καδένα των εκκεντροφόρων.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: STAVROS στις 08/03/2017 10:55 πμ.

sprinr900 σ ευχαριστω πολυ . Με προβληματισε ιδιαιτερα αυτο που εγραψες για πατημενο συμπλεκτη .Δες τι μου συνεβη : Oπως εγραψα και παραπανω περυσι εκανα στο μηχανακι ενα μεγαλο service. Πολλα τα εκανα εντελως μονος μου, και ιδιαιρετα τα ηλεκτρολογικα . Μετα λοιπον που τελειωσα , το sprint μου επερνε μπροστα, μονο αν δεν κρατουσα συμπλεκτη .Ενω η βαλβιδα ειναι συνδεμενη σωστα , εξαλλου δεν μπορει να συνδεθει και αναποδα . Τελικα το αφησα ετσι , λεω και τι εγινε αφου παιρνει μπροστα χωρις συμπεκτη ,μια χαρα ειναι . Και τωρα μου εβγαλε αυτο το προβλημα .Εχει λες σχεση ? Συγνωμη αν κανω καταχρηση του χρονου σου .Σ ευχαριστω .

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: Polymhxanos στις 08/03/2017 1:10 μμ.

sprint900"πάντα σβήσιμο με πατημένο συμπλέκτη"


Στο ξεκίνημα το καταλαβαίνω, για να μην έχει να γυρίσει παραπανίσια πράγματα η μίζα, οκ.

Στο σβήσιμο όμως, γιατί;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: STAVROS στις 08/03/2017 2:37 μμ.

vpafi"Μια χαρά μηχανάκι. Εγώ είχα το Sprint sport 1998 πριν το δώσω και πάρω το Tiger 885i 2001.
Υπάρχει περίπτωση να ανεβάσεις φώτο να δούμε που είναι το πρόβλημα; Σου κάνει θόρυβο;

From Inside C4 White Airbus"


Με φωτο δεν μπορεις να καταλαβεις. Το προβλημα ειναι οταν παταω μιζα για να παρει μπροστα .Αν ειναι κρυα η μηχανη λες και θα σπασει καποιο μεταλο μεσα . Μετα απο λιγο παιρνει . Οταν ζεσταθει λες και δεν συμβαινει τιποτε .Παιρνει με τη μια , χωρις χτυπηματα και θορυβους . Το συμπερασμα του τεχνικου μου εδω ειναι οτι εχει προβλημα στο κομπλερ , οχι στη μιζα που εγω ειχα αρχικα υποθεσει . Απο εκει και μετα εμαθα και απο εδω στο fοrum για κατεβασμα κινητηρα κλπ .Για το κοστος ανταλακτικων περιμενω να μου πουν αλλα σιγουρα θα ειναι υπολογισιμο . Το παλικαρι που εχω εδω στο συνεργειο εχει μερακι και θα μου τη φτιαξει τη μηχανη αλλα το προβλημα ειναι οτι εδω δεν κυκλοφορουν και πολλα triumph , οσο για sprint ουτε λογος να γινεται. Να σαι καλα για το ενδιαφερον . Οτι ξερεις , πες μου το μπας και βγαλω καμια ακρη . Καλο απογευμα .

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: Polymhxanos στις 08/03/2017 2:56 μμ.

STAVROS"Το προβλημα ειναι οταν παταω μιζα για να παρει μπροστα .Αν ειναι κρυα η μηχανη λες και θα σπασει καποιο μεταλο μεσα . Μετα απο λιγο παιρνει . Οταν ζεσταθει λες και δεν συμβαινει τιποτε .Παιρνει με τη μια , χωρις χτυπηματα και θορυβους . Το συμπερασμα του τεχνικου μου εδω ειναι οτι εχει προβλημα στο κομπλερ , οχι στη μιζα που εγω ειχα αρχικα υποθεσει . Απο εκει και μετα εμαθα και απο εδω στο fοrum για κατεβασμα κινητηρα κλπ .Για το κοστος ανταλακτικων περιμενω να μου πουν αλλα σιγουρα θα ειναι υπολογισιμο . Το παλικαρι που εχω εδω στο συνεργειο εχει μερακι και θα μου τη φτιαξει τη μηχανη αλλα το προβλημα ειναι οτι εδω δεν κυκλοφορουν και πολλα triumph , οσο για sprint ουτε λογος να γινεται. Να σαι καλα για το ενδιαφερον . Οτι ξερεις , πες μου το μπας και βγαλω καμια ακρη . Καλο απογευμα ."


Αντιγράφω από το post μου σε αυτήν την συζήτηση εδώ > http://www.mybike.gr/forums/topic/59331 ... %B1%CF%82/

Το κόμπλερ μίζας, είναι στην ουσία ένας συμπλέκτης, που περνάει την κίνηση από την μίζα στο μοτέρ, αλλά δεν αφήνει την κίνηση να περάσει από το μοτέρ στην μίζα.

Έχει μια ομάδα από μεταλικά στοιχεία, σαν βαρελάκια, τα οποία ''σφηνώνουν'' ανάμεσα σε δύο άξονες, όταν η μίζα δίνει κίνηση και έτσι περνάει η κίνηση προς κινητήρα, και ξεσφηνώνουν όταν η ροή της δύναμης γίνει αντίθετη από τον κινητήρα προς την μίζα, οπότε η κίνηση του κινητήρα δεν περνάει στην μίζα.

Κάπως έτσι είναι, διακρίνονται τα βαρελάκια στην μέσα μεριά


'Όταν κάποια στιγμή αυτό φθαρεί, τα βαρελάκια δεν σφηνώνουν καλά, οπότε σβαρνίζονται στον μέσα άξονα και κάνουν αυτούς τους ανατριχιαστικούς ήχους. Όταν η φθορά προχωρήσει λίγο ακόμα, δεν επαρκούν καν για να μεταφέρουν την κίνηση, και παράγουν ΜΟΝΟ ήχους.

ΛΕΠΤΟΜΕΡEΙΑ: Τα βαρελάκια πιέζονται να σφηνώσουν από ένα κυκλικό ελατήριο, περίπου σαν αυτό που έχουν οι τσιμούχες στο πηρούνι. ΣΥΧΝΑ η αστοχία του κόμπλερ είναι αυτό το ελατήριο και τίποτα άλλο. Πριν αλλαχτεί το κόμπλερ ολόκληρο, πες του μηχανικού να τσεκάρει-δοκιμάσει αν όντως έχουν τα μεταλλικά μέρη του κόμπλερ (βαρελάκια-άξονες) φθορά και μήπως δεν έχουν και αλλάζοντας ένα σχετικά φτηνό ελατήριο, γίνει το κόμπλερ και πάλι σωστό. (μου έχει τύχει στο VFR μου και προσφατα σε ΧΤ600 φίλου)
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: vpafi στις 08/03/2017 3:28 μμ.

STAVROS"
vpafi"Μια χαρά μηχανάκι. Εγώ είχα το Sprint sport 1998 πριν το δώσω και πάρω το Tiger 885i 2001.
Υπάρχει περίπτωση να ανεβάσεις φώτο να δούμε που είναι το πρόβλημα; Σου κάνει θόρυβο;

From Inside C4 White Airbus"


Με φωτο δεν μπορεις να καταλαβεις. Το προβλημα ειναι οταν παταω μιζα για να παρει μπροστα .Αν ειναι κρυα η μηχανη λες και θα σπασει καποιο μεταλο μεσα . Μετα απο λιγο παιρνει . Οταν ζεσταθει λες και δεν συμβαινει τιποτε .Παιρνει με τη μια , χωρις χτυπηματα και θορυβους . Το συμπερασμα του τεχνικου μου εδω ειναι οτι εχει προβλημα στο κομπλερ , οχι στη μιζα που εγω ειχα αρχικα υποθεσει . Απο εκει και μετα εμαθα και απο εδω στο fοrum για κατεβασμα κινητηρα κλπ .Για το κοστος ανταλακτικων περιμενω να μου πουν αλλα σιγουρα θα ειναι υπολογισιμο . Το παλικαρι που εχω εδω στο συνεργειο εχει μερακι και θα μου τη φτιαξει τη μηχανη αλλα το προβλημα ειναι οτι εδω δεν κυκλοφορουν και πολλα triumph , οσο για sprint ουτε λογος να γινεται. Να σαι καλα για το ενδιαφερον . Οτι ξερεις , πες μου το μπας και βγαλω καμια ακρη . Καλο απογευμα ."

Είδα τις φωτο του φίλου από κάτω και δεν έχει σχέση με το θέμα που είχα εγώ. Εμένα έκανε θόρυβο το δυναμό. Είναι συχνή βλάβη να κόβεται η βίδα. Το βγάζεις με πολύ προσοχή να μην σου πέσει μέσα ή κομμένη πας σε τορνο σου φτιάχνουν άλλη και ξεμπερδεψες με μηδέν σχεδόν κόστος.

From Inside C4 White Airbus

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: STAVROS στις 10/03/2017 9:40 πμ.

Πως θα εμπλεκα ετσι δεν το περιμενα ! Επικοινωνησα με το intermoto χθες (εκει με παρεπεμψαν για ανταλακτικα τα συνεργεια ) και ενω μου ειχαν πει στειλε μας την αδεια για το S.N. , τωρα μου ειπαν πρεπει να κτεβασω τον κινητηρα να μετρηθουν τα δοντια του κομπλερ και μετα να παραγγειλουμε . Ολα διαθεσιμα ειναι μου ειπαν , αλλα ποτε θα τα εχουμε δεν ξερουν . Μου φαινεται το καλοκαιρι θα κυκλοφορω με το παπι !!!

Οδυσσεα ,αυτο που γραφεις ειναι ενδιαφερον για την περιπτωση μου ,γιατι αφου πρεπει πρωτα να δουμε το ανταλακτικο και μετα να παραγγειλουμε , (πχ ενα ελατηριο ) , οποτε ο κινητηρας θα κατεβει , ισως να βρεθει μια αλλη λυση . Θα το δουμε .