Σχετικα με τον νεο Τιγρη

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: gasotis στις 15/08/2008 12:58 πμ.

Καλα και ασφαλη χιλιομετρα με τη βαρκαντερο σου,κριμα ομως που δε θα οδηγησεις μια μοτο που θες πραγματικα,πολυ κριμα,η μηχανη καλως η κακος για εμενα φιλε μου δεν ειναι ουτε φραπεδιερα,ουτε μιξερ ουτε πλυντηριο θες να κανεις τη δουλεια σου παρε ενα παπακι και τελειωσε.Παντα ορθιος
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ!!

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: Costas στις 15/08/2008 2:23 μμ.

Για μένα δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας.Και αυτό το λέω γιατί στον ένα χρόνο που είχα ένα μεταχειρισμένο Daytona πήγα στο συνεργείο μία φορά όλο κι όλο για αλλαγή λαδιών
Αλλά όταν μπαίνεις σε ένα φορουμ που είναι αποκλειστικά για Triumph,εκεί μέσα θα δεις ότι προβλήματα βγαίνουν.Δε θα ακούσεις οτι σήμερα πήρα τη μηχανή και έκανα μια ωραία βόλτα.Αυτό είναι αυτονόητο.Θα ακούσεις οτι πήγα να πάρω τη μηχανή και δεν είχε μπαταρία(παράδειγμα).Αυτό δε σημαίνει οτι δεν έχουν αξιοπιστία.Αλλά ότι πρόβλημα τύχει να βγάλει στον οποιοδήποτε εδώ θα γραφτεί πώς θα γίνει.Και επίσης μιας και ανέφερες για τα καινούρια Tiger,τα πιο πολλά προβλήματα αν υπάρχουν λύνονται δωρεάν μέσω της εγγύησης.
Επίσης να έχεις στο μυαλό σου οτι για να πάρεις Triumph θα πρέπει να είσαι λίγο διαφορετικός και να το ψάξεις το θέμα.Να ξέρεις τί θέλεις και να μην είσαι της νοοτροπίας της μάζας που θέλει να παίρνεις Varadero και Vstrom γιατί να Ευρωπαικά είναι ζημιάρικα.Αν είσαι τέτοια περίπτωση τότε προφανώς η Triumph δεν κάνει για σένα.Πάιρνεις ένα μηχανάκι με το οποίο κυκλοφοράνε και μερικές χιλιάδες κόσμος εκτός από σένα και κάνεις τη δουλειά σου

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: sprint900 στις 16/08/2008 11:16 πμ.

Φίλε zop , να σου απαντήσω και εγώ με ένα από τα παλιά και πολύ κατηγορημένα triumph το 900 το sprint ίδια γενιά με τα trofy μηχανες του 91 που συνέχισαν να παράγονται μέχρι το 1997 .

Εμένα είναι κατασκευής 97 , έχει αυτή την στιγμή 72000 κμ στο κοντέρ και δεν με έχει αφήσει ποτέ .

Στις 58000 που μου έσβησε μια δυο φορές ανεξήγητα , με ένα τηλέφωνο διαγνώστηκε η ζημιά 50 εύρο το μάτι της ανάφλεξης και παπαλα .

Βέβαια η μηχανή κάνει τα σέρβις της κανονικά , τα μεγάλα στο power bikes και τα μικρά φίλτρο αέρα μπουζί από μένα , μάλιστα εξαιρέσει το ότι είναι λίγο μπελάς το φίλτρο , πλένεται είναι αφρώδες και το κόστος είναι μόνο μπουζί λάδια .

Έχω και ένα kawa tengai το KLR650 , σκυλί μεν αν δεν γνώριζα να φτιάχνω της ψιλό αβαρίες , κομμένη πλεξούδα , καρμπιρατέρ , πηνίο γεννήτριας θα το είχα παροπλίσει .

Είχα πολλές μότο , είμαι 51 στην ηλικία και ευρωπαϊκές και ιαπωνικές .

Σε σχέση με της παλιές ναι οι ιάπωνες είχαν μεγαλύτερη αξιοπιστία , τώρα όμως σε σχέση με της triumph τους έχει μείνει ο μύθος .

Όλες οι μότο φίλε έχουν τα δικά τους προβλήματα .

Το varadero που εσύ θεωρείς υπόδειγμα , έχει σασμαν και συμπλεχτη για κλάματα , κάθε σχεδόν 25000 χιλιόμετρα θέλει ρουλεμάν τροχών και στα 35000-40000 σίγουρα λαιμού .Το τραν σαλπ το παλιό είναι τόσο αναιμικό το μοτέρ που αυτό του έλειπε και να χάλαγε .

Από αναρτήσεις δεν το συζητώ καν και αν μιλήσουμε για φρένα πρέπει να κάνεις χαρακίρι φίλε μου .

Το θέμα είναι τι καταλαβαίνει ο κάθε ένας από μας όταν λέμε , αναρτήσεις και φρένα .

Χώρια ότι κουβαλάς πανβαρη σιδεριά άνευ λόγου και αιτίας . Και προς θεού μην μιλάς για κράτημα του varadero στο χώμα . Εδώ αγωνιάς αν έχεις δεύτερο άτομο , να το κρατήσεις στο φανάρι , που τώρα βαλιτσομενο και σε χώμα με γαρμπιλη .

Έτσι και βάλεις την βενζίνη που ρουφάνε τα περισσότερα honda αναίτια , έχεις βγάλει τα επιπλέον σέρβις με το παραπάνω.

Τώρα θα μου πεις , εγώ αυτό θέλω και μου κάνει , ναι αν έχεις δοκιμάσει όλα τα άλλα για να το συγκρίνεις όμως για να είσαι αντικειμενικός .
Εμένα το έκανα δυο τεστ και ακολούθησα την φωνή της λογικής , μου μυρίζει απειρία , άγνοια και αυτό τον εμφυσημένο καλά φόβο , ότι κάθε μη honda είναι αναξιόπιστη .
Για να είχες αγοράσει φίλε μου κανένα από τα πρώτα VF είτε 500 είτε 750 και θα έλεγες viva ducati .

Εγώ στην πολύ προσωπική μου παρέα έχω άλλα δυο triumph ένα τροφυ 900 με 190000κμ και ένα 1200 trophy μεν αλλά με τα 145 άλογα δε από το 91 και 280000κμ .

Και οι τρεις πάμε γυρίζουμε από αρδα 1050κμ ας πούμε τότε στην πανελλήνια και δεν συμπληρώνουμε σταγόνα λαδί , άσε το δικό μου στρώνει ακόμα και τα δυο τα άλλα ακόμα δεν έχουν αλλάξει δίσκους συμπλεχτη και τρόμπες νερού .

Ότι ώρα θες μου ποστάρεις και σου λέω που να έρθεις να της δεις και να μιλήσεις και με τους ιδιοκτήτες τους .

Να σου φέρω ένα παράδειγμα , εγώ τώρα αλλάζω το μοτορι ας πούμε το CB1000 το σημερινό , είναι βαρύτερο από το sprint έχει χειρότερα φρένα , χειρότερο σκελετό από τον χάρις που φοράει το sprint , σίγουρο αυτό γιατί το sprint με ζυγισμένα 68 κιλά αποσκευές με μένα και την κυρα μπαίνει Αρτεμίσιο και δεν χαμπαρίζει τίποτε η Επίδαυρο εκεί δεν πιάνεται βέβαια γιατί έχω δίπλα χτήμα στα λουτρά και ξέρω τον δρόμο από έξω , ας είναι καλά και το EMC πίσω ,λέω EMC γιατί πάντα ήμουνα βαρύς και κάπου στα 55000 που τα έφτυσε το δικό του ησύχασα, το honda θα χόρευε το χορό του Ζαλόγγου , χώρια αν κάνεις στα CB και στο 600 και στο 1000 καμιά μαλακία και λύσεις πίσω βάσεις να βάλεις προστατευτικά σιδερά χωρίς γρύλο κάτω από την μηχανή , το στράβωσες το πράγμα .Και το sprint είναι σχεδιασμένο το 90 !Βέβαια είναι μοντέλο 97 , με όλα τα καλούδια των τελευταίων της σειράς , δίσκοι 320 μπροστά ρυθμιζόμενο καγιαμπα μπρος , αλουμίνιο ψαλίδι με αγωνιστικούς ρεγουλατορους , άθραυστο μοτέρ , το ίδιο γυρίζει με 1000 στροφές παραπάνω στα Daytona και το σασμάν είναι κοινό με το τετρακυλινδρο των 145 ίππων . Δεν ξέρω κανένας να έχει αλλάξει δίσκους έστω και με 280.000 κμ .

Α μην μιλήσουμε για την ροπή του τρικυλίνδρου σε σχέση με το CB εκεί κλαίμε ομαδικά , χώρια ούτε στο μπαμ μου φεύγει , μόνο τελική μου ρίχνει καμιά 10 κμ και αυτό γιατί εγώ μπαίνω στον κόφτη και ενώ μπορώ πανεύκολα δεν τον πειράζω .

Και η δικιά μου μότο είναι 15 χρόνια σχεδίαση πιο παλιά από το Honda .

Το μόνο που διαφέρει είναι το EBS που δεν υπήρχε τότε , αλλά τα σημερινά triumph που το φοράνε βάζουν τα γυαλιά σε πολλά συστήματα της HONDA .

Και είναι και ο λόγος που ίσως κάποια στιγμή πάρω ένα καινούργιο μοτορι .


Να είσαι καλά φίλε μου να περνάς καλά και να χαίρεσαι το μοτορι σου .Εύχομαι καλά ταξίδια και με ασφάλεια πάντα .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: mixalakis στις 16/08/2008 2:52 μμ.

Φίλε καλωσήρθες στην παρέα μας!

Όπως πιθανώς θα περίμενες, θα διαφωνήσω μαζί σου.

Δηλαδή μέσα από αυτό το φόρουμ έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι καλύτερα να πάρεις το varadero αντί για το tiger;
Όλοι γράφουν πόσο καλύτερο μηχανάκι είναι το τιγράκι.
Έχουν παρουσιαστεί και προβλήματα, αλλά όλα σχεδόν έχουν αντιμετωπιστεί εντός εγγύησης. Τα παράπονα αφορούν το συνεργείο της αντιπροσωπείας και όχι τα 2-3 άλλα, για τα οποία έχουν γραφτεί πολύ καλά λόγια και η συμπεριφορά των μηχανικών είναι πολύ σωστή.

Και στα forum για honda θα δεις ότι, όπως είναι φυσικό, υπάρχουν και εκεί προβλήματα. Δεν υπάρχει εταιρία που να μην παρουσιάζει κάποια στιγμή κάτι. Δεν αμφισβητώ την αξιοπιστία της honda. Αυτό για το οποίο είμαι σίγουρος είναι ότι δεν πρέπει να αποτελεί σήμερα κριτήριο για την αγορά μηχανής η αξιοπιστία. Οι διαφορές σε σχέση με το παρελθόν έχουν μειωθεί πολύ. Ίσως η ΚΤΜ και η aprilia να έχουν λίγο περισσότερα προβλήματα, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι θα πρέπει να αποτρέπουν κάποιον από την αγορά τους (ειδικά για συγκεκριμένα μοντέλα).

Δεν θα μπω στην σύγκριση varadero με tiger, γιατί θεωρώ τη διαφορά τους χαοτική, με μοναδικό πλεονέκτημα του honda την άνεση στο ταξίδι, χωρίς φυσικά να έχει πρόβλημα εκεί το tiger.

Το παράξενο του όλου ποστ είναι ότι αφού μας λες ότι προτίμησες ένα μηχανάκι κυρίως λόγω αξιοπιστίας, θες να πάρεις ένα κινέζικο παπί για την πόλη!!
Δεν θα έχει πρόβλημα αξιοπιστίας αυτό;

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: GREENBILL στις 16/08/2008 5:18 μμ.

[quote:2jc4h96s]Εγώ στην πολύ προσωπική μου παρέα έχω άλλα δυο triumph ένα τροφυ 900 με 190000κμ και ένα 1200 trophy μεν αλλά με τα 145 άλογα δε από το 91 και 280000κμ .[/quote:2jc4h96s]
Exω πολλα χρονια να δω Trophy στο δρομο.Βαλε καμια φωτο αν μπορεις.Μ αρεσαν πολυ αυτα τα μηχανακια!
Visit http://baskervillle.myminicity.com/
Visit http://baskervillle.myminicity.com/ind
Visit http://baskervillle.myminicity.com/tra

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: GREENBILL στις 16/08/2008 10:49 μμ.

Aπορω που βρισκεις την υπομονη να προσπαθεις να πεισεις ενα συνολο ιδιοκτητων Triumph για τα μειονεκτηματα των μηχανων τους.Η επιλογη μιας Triumph δεν γινεται με οικονομοτεχνικα κριτηρια,αλλα με το χερι στην καρδια,κι επειδη τη γουσταρουμε βρε αδερφε.Και παρεμπιπτοντως,στην κατηγορια ''τα κανω ολα και συμφερω'' το Varadero εχει χασει προ πολλου τη θεση του απο το V-Strom,γι αυτο και κυκλοφορουν 800 δισεκατομμυρια απο δαυτα.Anyway καλες διαδρομες να εχεις και παντα γερος.
Visit http://baskervillle.myminicity.com/
Visit http://baskervillle.myminicity.com/ind
Visit http://baskervillle.myminicity.com/tra

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: mixalakis στις 16/08/2008 11:10 μμ.

Να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

Δεν αμφισβήτησε κανείς την γνωστή αξιοπιστία της Honda.
Εγώ διαφωνώ με την εικόνα που έχεις για την triumph.
Είχα και εγώ τους ίδιους φόβους πριν την πάρω και το έψαξα όσο γινόταν.

Υπήρχαν τεράστια προβλήματα με την προηγούμενη αντιπροσωπεία και η νέα είναι σαφώς ανώτερη. Δεν λέω ότι η καινούργια δεν έχει τα ζητήματά της και αυτή, αλλά όπως είπα και παραπάνω οι καλοί εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σε βοηθούν να τα ξεπεράσεις και αυτά.
Μπορεί να έχουν υπάρξει μερικά προβλήματα με τον 955, αλλά είναι συντριπτικά λιγότερα σε σχέση με το παρελθόν. Σε ότι αφορά τον 1050, που κυκλοφορεί εδώ και αρκετά χρόνια σε διάφορες εκδόσεις, έχει αποδείξει την εξαιρετική αξιοπιστία του. Η συχνότητα και η σοβαρότητα των βλαβών που έχει παρουσιάσει δεν ξεπερνούν τον μέσο όρο των ιαπωνικών εταιριών.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνεις, είναι να κρίνεις τις μοτοσυκλέτες με βάση τις πωλήσεις που κάνουν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οι πωλήσεις του tiger είναι λιγότερες από του varadero, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αγοραστές ξέρουν καλύτερα. Η κακή προϊστορία της triumph έχει παίξει τον ρόλο της.

Όπως είπα και παραπάνω το μόνο πράγμα που το varadero κάνει καλύτερα από το tiger είναι το ταξίδι, κυρίως λόγω της άνεσης που προσφέρει.
Κατά τα άλλα είναι υπερβολικά βαρύ, καταναλώνει περισσότερο, έχει μεγαλύτερο όγκο, στρίβει χειρότερα, έχει πολύ χειρότερες επιδόσεις και χειρότερο πλαίσιο.

Θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά στο τελευταίο συγκριτικό τεστ 12 on-off στο 0-300.

Τα δύο μηχανάκια έχουν ακριβώς την ίδια τιμή. Το ότι οι Έλληνες προτιμούθ να αγοράζουν το varadero (σήμερα) είναι απορίας άξιο.


Δεν τα γράφω όλα αυτά για να σε πείσω ότι έχεις κάνει λάθος επιλογή. Άλλωστε και μόνο το γεγονός ότι γράφεις σε forum για triumph, ενώ τελικά δεν πήρες ένα, δείχνει ότι σου αρέσουν τα συγκεκριμένα μηχανάκια.
Τα γράφω γιατί πραγματικά πιστεύω ότι έτσι έχουν τα πράγματα και για τον λόγο αυτό μάλιστα έκανα την επιλογή να πάρω ένα triumph.

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: gasotis στις 17/08/2008 1:45 μμ.

Καλα οκ!Φιλε μου εμενα προσωπικα με επεισες οτι η HONDA και ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ειναι οι πιο μ@μ@ω εταιρειες
που υπαρχουν,αλλα εμεις δεν αγοραζουμε μοτοσυκλετες με στατιστικα πως θα το κανουμε δηλ,αν και τα δικα
σου στοιχεια ειναι εντελως αναξιοποιστα,φιλικη συμβουλη αλλαξε καφετερια.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ!!

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: coot στις 17/08/2008 1:50 μμ.

Καταρχήν καλωσήρθες και καλοτάξιδη η varadero! Είναι προφανές ότι επέλεξες μηχανή με βάση τη σιγουριά που σου προσφέρει το όνομα της honda και σου κάλυπτε περισσότερο τις ανάγκες σου ως μηχανή. Τώρα κάτω από 3.5 δευτερόλεπτα δε τα έχεις με τίποτα αφου 3.9 δινουν.... Επίσης τα φρένα του tiger είναι πολύ καλύτερα και είναι και πιο ελαφρύ.
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: tasskap στις 18/08/2008 2:15 πμ.

Οι συζητήσεις για το ποια μηχανή είναι καλύτερη, μοιάζουν πολύ με το ποιά θρησκεία είναι καλύτερη , ποιό αυτοκίνητο είναι καλύτερο ή ποιά γυναίκα είναι καλύτερη ! Η απάντηση είναι απλή... Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ !!!
Οι συζητήσεις αυτές όμως έχουν ένα καλό και αυτό είναι ότι όλοι συμφωνούν και πιστεύουν το ίδιο!!!

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: chris34 στις 18/08/2008 11:16 πμ.

File zop kala kai asfali xilometra na exeis prota ap ola!Ola auta pou grafeis kai diavazeis einai sxetika gia kathe mixaniki.Ola ma ola exoun ta "provlimata" tous!Oles oi markes kati diaforetiko tha vgazoun!Twra an esi theleis na peiseis ton eauto sou oti to vara kai h honda einai telios axiopisti tote den yparxei logos na kanoume autin tin sizitisi.Oles oi triumph mixanes HTAN EINAI kai tha EINAI mixanes gia autous pou xeroun pragmatika ti theloun kai gia pio skopo tin agorazoun xoris na koitane poses mixanes poulithikan kai ti after sale upostirixi tha exoun!Gia olous uparxoun ta PANTA an me katalaveneis!!Twra apo thema axiopistias gia na kleisoume auto to kefaleo mixani honda 15 hmeron ekapse egefalo kai o anthropos akoma traviete!!
Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: sprint900 στις 19/08/2008 2:24 μμ.

Φίλε zop γνώμη σου πάντα φίλε μου , σεβαστή για σένα βέβαια , η επιλογή σου σεβαστή από όλους .

Το τι θα έχεις ανάμεσα στα πόδια σου δικό σου πρόβλημα .

Πάντως έχω οδηγήσει αρκετά , υπηρεσιακό βαραντερο και έχω ίδια άποψη , δεν είναι πιο άνετο από τον τίγρη .
Χώρια στα 180-200 κοσκιναει σαν σεικερ .

To βάρος φίλε μου και μάλιστα ψηλά δεν είναι αυτό που δίνη ευστάθεια σε μια μοτο .

Είναι πολλά άλλα που το κάνουν αυτό , το βάρος με την βαριές ρόδες του αφαιρεί ευελιξία και δίνη μια πλαστή αίσθηση σταθερότητας . Αν όμως χρειαστεί επιβαλλόμενη από της συνθήκες , να αλλάξεις γρήγορα πορεία είναι κατά .Όπως το ότι σηκώνεται αν φρενάρεις υπό κλήση .

Τώρα αν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις με το βαραντερο τα 0-100κμ κάτω από 3.5sec σου βγάζω το καπέλο , μια και αγωνιζόμενοι δεν θα το έλεγαν έτσι απλά αυτό , θα έχεις μερτηση φαίνεται .

Εύχομαι να μην πάρεις πάντως τον σαρακακη όπως εγώ με ένα ΑΧ που είχα παλιά και σου πει 970 ο κύλινδρος και 125 πιστόνι με ελατήρια . Άστο το ζήτημα γιατί δεν το ξέρεις καθόλου μου φαίνεται .

Δεν ξανά επανέρχομαι στο θεμα .

Φωτώ παιδιά από τα trophy και το sprint μόλις τελειώσουν οι διακοπές .Έτσι για ποικιλία και εν δυνάμει απόδειξη ότι αν αγαπάς κάτι το κρατάς .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: SPEED στις 27/08/2008 8:43 μμ.

Kaloriziko to mixanaki file kai panta orthios. Ego pisteuo pos den uparxei "kakia" mixani. Kathe anabatis psaxnei diaforetika pragmata pano se ena mixanaki giauto alloste kai uparxoun toses diaforetikes mixanes ekei ekso. Sofi loipon i epilogi sou gia to Varadero to opoio mou aresei arketa. Ta pragmata omos den einai kai toso rodina uper tis HONDA opos ta parousiazeis. Episis min prospatheis toso polu na upostirikseis ta pleonektimata tou mixanakiou sou giati arxizei na akougetai san dikaiologia. Ama saresei einai kalo. Telos.

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: Sprinter στις 29/08/2008 5:20 μμ.

Φίλε zop.

Εγώ εxω Triumph από το 1999 (μόνο στο δεύτερο είμαι) και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Τα παιδιά σου γράψανε παραπάνω διάφορα. Το πιο σημαντικό: εδώ μεσα για προβληματάκια θα μπούνε να γράψουνε τi να γράφουν κάθε μέρα? Τα προβλήματα που δεν έχουν? Αλλη μια μέρα χωρίς προβλήματα! Συνέχεια αύριο!....

Τεσπα να μην επαναλαμβάνω όσα ειπωθήκαν παραπάνω.

Εσύ όμως το χαβά σου, έγραψες τρία καταβατά για να πείς τί? Να πείσεις τον ευατό σου ότι καλά έκανες και πήρες το βαρκαντέρο? Και μείς τι είμαστε, οι ψυχαναλυτές σου? Η απάντηση λοιπόν είναι μία (μιά και επιμένεις):

ΔΕ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ!
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Σχετικα με τον νεο Τιγρη  

  Από: spyro στις 02/09/2008 9:56 πμ.

Άλλη μια μέρα χωρίς προβλήματα .........