Φίλε zop , να σου απαντήσω και εγώ με ένα από τα παλιά και πολύ κατηγορημένα triumph το 900 το sprint ίδια γενιά με τα trofy μηχανες του 91 που συνέχισαν να παράγονται μέχρι το 1997 .
Εμένα είναι κατασκευής 97 , έχει αυτή την στιγμή 72000 κμ στο κοντέρ και δεν με έχει αφήσει ποτέ .
Στις 58000 που μου έσβησε μια δυο φορές ανεξήγητα , με ένα τηλέφωνο διαγνώστηκε η ζημιά 50 εύρο το μάτι της ανάφλεξης και παπαλα .
Βέβαια η μηχανή κάνει τα σέρβις της κανονικά , τα μεγάλα στο power bikes και τα μικρά φίλτρο αέρα μπουζί από μένα , μάλιστα εξαιρέσει το ότι είναι λίγο μπελάς το φίλτρο , πλένεται είναι αφρώδες και το κόστος είναι μόνο μπουζί λάδια .
Έχω και ένα kawa tengai το KLR650 , σκυλί μεν αν δεν γνώριζα να φτιάχνω της ψιλό αβαρίες , κομμένη πλεξούδα , καρμπιρατέρ , πηνίο γεννήτριας θα το είχα παροπλίσει .
Είχα πολλές μότο , είμαι 51 στην ηλικία και ευρωπαϊκές και ιαπωνικές .
Σε σχέση με της παλιές ναι οι ιάπωνες είχαν μεγαλύτερη αξιοπιστία , τώρα όμως σε σχέση με της triumph τους έχει μείνει ο μύθος .
Όλες οι μότο φίλε έχουν τα δικά τους προβλήματα .
Το varadero που εσύ θεωρείς υπόδειγμα , έχει σασμαν και συμπλεχτη για κλάματα , κάθε σχεδόν 25000 χιλιόμετρα θέλει ρουλεμάν τροχών και στα 35000-40000 σίγουρα λαιμού .Το τραν σαλπ το παλιό είναι τόσο αναιμικό το μοτέρ που αυτό του έλειπε και να χάλαγε .
Από αναρτήσεις δεν το συζητώ καν και αν μιλήσουμε για φρένα πρέπει να κάνεις χαρακίρι φίλε μου .
Το θέμα είναι τι καταλαβαίνει ο κάθε ένας από μας όταν λέμε , αναρτήσεις και φρένα .
Χώρια ότι κουβαλάς πανβαρη σιδεριά άνευ λόγου και αιτίας . Και προς θεού μην μιλάς για κράτημα του varadero στο χώμα . Εδώ αγωνιάς αν έχεις δεύτερο άτομο , να το κρατήσεις στο φανάρι , που τώρα βαλιτσομενο και σε χώμα με γαρμπιλη .
Έτσι και βάλεις την βενζίνη που ρουφάνε τα περισσότερα honda αναίτια , έχεις βγάλει τα επιπλέον σέρβις με το παραπάνω.
Τώρα θα μου πεις , εγώ αυτό θέλω και μου κάνει , ναι αν έχεις δοκιμάσει όλα τα άλλα για να το συγκρίνεις όμως για να είσαι αντικειμενικός .
Εμένα το έκανα δυο τεστ και ακολούθησα την φωνή της λογικής , μου μυρίζει απειρία , άγνοια και αυτό τον εμφυσημένο καλά φόβο , ότι κάθε μη honda είναι αναξιόπιστη .
Για να είχες αγοράσει φίλε μου κανένα από τα πρώτα VF είτε 500 είτε 750 και θα έλεγες viva ducati .
Εγώ στην πολύ προσωπική μου παρέα έχω άλλα δυο triumph ένα τροφυ 900 με 190000κμ και ένα 1200 trophy μεν αλλά με τα 145 άλογα δε από το 91 και 280000κμ .
Και οι τρεις πάμε γυρίζουμε από αρδα 1050κμ ας πούμε τότε στην πανελλήνια και δεν συμπληρώνουμε σταγόνα λαδί , άσε το δικό μου στρώνει ακόμα και τα δυο τα άλλα ακόμα δεν έχουν αλλάξει δίσκους συμπλεχτη και τρόμπες νερού .
Ότι ώρα θες μου ποστάρεις και σου λέω που να έρθεις να της δεις και να μιλήσεις και με τους ιδιοκτήτες τους .
Να σου φέρω ένα παράδειγμα , εγώ τώρα αλλάζω το μοτορι ας πούμε το CB1000 το σημερινό , είναι βαρύτερο από το sprint έχει χειρότερα φρένα , χειρότερο σκελετό από τον χάρις που φοράει το sprint , σίγουρο αυτό γιατί το sprint με ζυγισμένα 68 κιλά αποσκευές με μένα και την κυρα μπαίνει Αρτεμίσιο και δεν χαμπαρίζει τίποτε η Επίδαυρο εκεί δεν πιάνεται βέβαια γιατί έχω δίπλα χτήμα στα λουτρά και ξέρω τον δρόμο από έξω , ας είναι καλά και το EMC πίσω ,λέω EMC γιατί πάντα ήμουνα βαρύς και κάπου στα 55000 που τα έφτυσε το δικό του ησύχασα, το honda θα χόρευε το χορό του Ζαλόγγου , χώρια αν κάνεις στα CB και στο 600 και στο 1000 καμιά μαλακία και λύσεις πίσω βάσεις να βάλεις προστατευτικά σιδερά χωρίς γρύλο κάτω από την μηχανή , το στράβωσες το πράγμα .Και το sprint είναι σχεδιασμένο το 90 !Βέβαια είναι μοντέλο 97 , με όλα τα καλούδια των τελευταίων της σειράς , δίσκοι 320 μπροστά ρυθμιζόμενο καγιαμπα μπρος , αλουμίνιο ψαλίδι με αγωνιστικούς ρεγουλατορους , άθραυστο μοτέρ , το ίδιο γυρίζει με 1000 στροφές παραπάνω στα Daytona και το σασμάν είναι κοινό με το τετρακυλινδρο των 145 ίππων . Δεν ξέρω κανένας να έχει αλλάξει δίσκους έστω και με 280.000 κμ .
Α μην μιλήσουμε για την ροπή του τρικυλίνδρου σε σχέση με το CB εκεί κλαίμε ομαδικά , χώρια ούτε στο μπαμ μου φεύγει , μόνο τελική μου ρίχνει καμιά 10 κμ και αυτό γιατί εγώ μπαίνω στον κόφτη και ενώ μπορώ πανεύκολα δεν τον πειράζω .
Και η δικιά μου μότο είναι 15 χρόνια σχεδίαση πιο παλιά από το Honda .
Το μόνο που διαφέρει είναι το EBS που δεν υπήρχε τότε , αλλά τα σημερινά triumph που το φοράνε βάζουν τα γυαλιά σε πολλά συστήματα της HONDA .
Και είναι και ο λόγος που ίσως κάποια στιγμή πάρω ένα καινούργιο μοτορι .
Να είσαι καλά φίλε μου να περνάς καλά και να χαίρεσαι το μοτορι σου .Εύχομαι καλά ταξίδια και με ασφάλεια πάντα .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.