Πρόβλημα με το συμπλέκτη ¶
Από: kostasirakleio στις 10/10/2016 12:33 πμ.
Έχω ένα πρόβλημα με τον τίγρη. Όταν ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ζορίζεται πολύ το σαζμάν.
Κανένα παρόμοιο πρόβλημα κάποιος έχει?
Από: kostasirakleio στις 10/10/2016 12:33 πμ.
Από: ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. στις 11/10/2016 4:36 μμ.
kostasiraklei"Καλησπέρα φίλοι μου.
Έχω ένα πρόβλημα με τον τίγρη. Όταν ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ζορίζεται πολύ το σαζμάν.
Κανένα παρόμοιο πρόβλημα κάποιος έχει?"
Από: kostasirakleio στις 11/10/2016 10:34 μμ.
mari"Δες λίγο το θέμα με τα λάδια κάποια λειτουργούν καλύτερα και δεν κοπανάει τόσο πολύ όταν ζεσταθεί....."
Από: mario στις 12/10/2016 12:16 μμ.
kostasiraklei"mari"Δες λίγο το θέμα με τα λάδια κάποια λειτουργούν καλύτερα και δεν κοπανάει τόσο πολύ όταν ζεσταθεί....."
Τι λάδια μου προτείνετε? Έχω βάλει agip 15-50"
Από: no pain στις 13/10/2016 7:46 πμ.
Από: kostasirakleio στις 13/10/2016 2:32 μμ.
no pain"Ειχα και εγω το ιδιο θεμα με εσενα και λυθηκε με αλλαγη δισκων και τους μεταλικους και τους κεβλαρ και αλαγη ντιζας συμπλεκτη και οσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την αλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο ... επισεις πρεπει να αλαζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν καθε 3000χλμ το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλη κατασταση οι δισκοι ..."
Από: no pain στις 14/10/2016 7:43 πμ.
kostasiraklei"no pain"Είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα και λύθηκε με αλλαγή δίσκων και τους μεταλλικούς και τους κέβλαρ. Επιπλέον, αλλαγή ντίζας+συμπλέκτη. Όσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την άλλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Επίσης πρεπει να αλλάζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν. Κάθε 3000 χλμ. το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλή κατάσταση οι δίσκοι."
Κόστος σε αυτά που λες? 300€+?"
Από: kostasirakleio στις 14/10/2016 8:31 πμ.
kostasiraklei"no pain"Είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα και λύθηκε με αλλαγή δίσκων και τους μεταλλικούς και τους κέβλαρ. Επιπλέον, αλλαγή ντίζας+συμπλέκτη. Όσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την άλλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Επίσης πρεπει να αλλάζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν. Κάθε 3000 χλμ. το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλή κατάσταση οι δίσκοι."
Κόστος σε αυτά που λες? 300€+?"
Από: no pain στις 16/10/2016 1:14 πμ.
mari"Native"Εγω θα σου προτείνα να πας πρώτα σε ενα σοβαρο συνεργείο να τους πεις το προβλημά σου, πριν ξοδεψεις τσαμπα λεφτα."
Ακριβώς μην πετάτε τζάμπα χρήματα στους <<<έξυπνους>>> "
Από: sprint900 στις 16/10/2016 5:58 μμ.
no pain"Είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα και λύθηκε με αλλαγή δίσκων και τους μεταλλικούς και τους κέβλαρ. Επιπλέον, αλλαγή ντίζας+συμπλέκτη. Όσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την άλλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Επίσης πρεπει να αλλάζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν. Κάθε 3000 χλμ. το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλή κατάσταση οι δίσκοι."
Από: mario στις 16/10/2016 8:16 μμ.
mari"Native"Εγω θα σου προτείνα να πας πρώτα σε ενα σοβαρο συνεργείο να τους πεις το προβλημά σου, πριν ξοδεψεις τσαμπα λεφτα."
Ακριβώς μην πετάτε τζάμπα χρήματα στους <<<έξυπνους>>> "